2021-08-29, 17:15
Medlem
Hej, jag har aldrig vetat hur man raggar på tjejer men vill lära mig hur det går till.
En väninna föreslog att besöka pubar/barer.
Inte lika befolkat som på krogen där det är för mycket väsen. Men det finns inga bra ställen i min lilla by, så jag måste åka till den närmaste stora staden: Skövde.
Så jag vill veta vilka ställen som är bäst för att kunna hitta ragg, plus tips på hur man gör kanske? 😅
En bonusfråga är när det är lämpligt att börja dra sig ut själv till nån bar? Vilken tid på kvällen?
Citera
2021-08-29, 17:17
Medlem
En kvart innan stängning tänker jag vore bra. Sen lockar du med att du har hotellrum i närheten.
Citera
2021-08-29, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
En kvart innan stängning tänker jag vore bra. Sen lockar du med att du har hotellrum i närheten.
Då får jag nog boka en i förtid. Eller dra hem henne i en buss. 😅
Citera
2021-08-29, 18:15
Medlem
I min erfarenhet är pubgäster sällan ute efter ragg. Man går dit med sitt sällskap, inmundigar de rusdrycker och den eventuella proviant man skall, och umgås med sitt sällskap. Nattklubbar är nog en bättre miljö för ditt ändamål.

Sedan får du också tänka över vad ditt mål är: betäcka brett eller finna kärleken?

Oavhängigt ditt mål är tillvägagångssättet som följer:
1) Var attraktiv
2) Var normal, frimodig, och öppen med vad du vill
Citera
2021-08-29, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyscripter
Nattklubbar är nog en bättre miljö för ditt mål.
Var på en nattklubb en gång och förstår mig inte alls på hur man ska kunna ragga där. Det är smockfullt och alla alla verkade vilja vara för sig. Hur i helsike ska man kunna ta det lugnt och prata med nån? Är det nått jag missar?
Citera
2021-08-29, 20:23
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad: allmänt --> Restauranger, barer och nattklubbar
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem