Citat:
Ursprungligen postat av
Vizzla
Allting var bättre, både temat, programmen som ingick osv. Varför kan dom inte släppa ett Windows med msn messenger igen? Är man så snål och inte vill bjuda på msn servrar? Istället använder man sig av skype som folk måste betala för.
Micrsoft verkar vara ett snålt företag.
Om ni menar att vi är snåla i Sverige så kommer jag säga att Microsoft är de rikaste i världen, dom borde inte snåla på sina produkter.
Var verkligen grundtemat i XP snyggt, det med grön knapp, blå ram, röda vissa knappar ?
Tyckte det, såg ut som Super mario bros
Tills ja man kunde installera teman sen. Något grått orange och svart, eller så kunde man köra 98 tema
Ev kontrast svartvita. Synd bara man inte kan välja mappfärger osv ?
Jag vet man kunde hacka systemet med Samurize eller så. Men varför kunde inte MS ge bort eller sälja fler val ?
Citat:
Ursprungligen postat av
Quid pro quo
Däremot en moderniserad version av Windows 7. Som en tjänst åt alla trogna kunder, som Microsoft verkligen har en drös av, sittande med äldre maskiner.
Microsoft har råd med detta och skulle få enormt mycket goodwill.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vizzla
Jag håller med dig helt här ändå, en moderniserad version av Windows 7 med ett grymt bra tema, + vissa applikationer som ingår gratis hade varit awesome.
Om de återupplivade msn messenger hade man inte behövt använda pidgin hela tiden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vizzla
Det ser ju för fan ut som ett fattigt/billigt operativsystem det där, detta är 2021 och temat liknar mac mer än windows bör se ut.
Windows brukade vara eye-candy med Aero och annat bra redan 10 år sedan, nu är det så fult.
Kollar man på filmklippet nedan märker man att det är ett billigt operativsystem, likt windows 10 men säkerligen sämre:
https://www.youtube.com/watch?v=1PahnCVa7nQ
Jag ville ha helsvarta ramar och bort den där orben, fick hacka systemet