Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-28, 20:12
  #133
Medlem
Syrons avatar
Kan inte annat än skratta när första posten om detta är massa svammel om att media mörkar och att försöka vrida eventet snarare än att bara erkänna att ännu en högerpolitiker betett sig opassande runt barn.
Citera
2021-08-28, 20:50
  #134
Medlem
Hegamons avatar
Han anses vara en narr, en joker för statsmedia. Varför ens rapportera om han. Intresset där är minst sagt svalt. Mitt intresse för han är också svalt. Jag hade faktiskt tappat intresset för han redan innan detta hände. Det enda han gör är att vara en provokatör. En stor vuxen bebis i vuxenformat. Han uttrycket sig dessutom väldigt obegåvat, han uttrycker sig med meningsuppbyggnader som "DET TYCKER JAG ÄR BRA". Som gör jag tappat intresset för vad han gör.

Han är tydligen utbildad jurist och ledare för Stram kurs. För svensk del är han ej relevant, danskarna är duktiga på att ordna upp nationella störningar. Hur är det i Danmark runt rapporteringen av Paludan?
Citera
2021-08-28, 21:04
  #135
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livstids
Pedofili är svenskt, och just nu röstar folk för mer svenskhet i landet. Tänker du inte våldta barn får du fan dra ut!
Man kan vara västerländsk och pedofil, men ändå inte gå och utnyttja inhämtade kunskaper från "The Pedophiles Handbook" om hur man lurar unga sökande pojkar till sadosexuell underkastelse.

Sverige tolererar de som är pedofiler men som inte går och försöker utnyttja pojkar för det.
De pedofiler Sverige inte tolererar är de som agerar på sina lustar såsom Paludan gjort. Det är därför Jag är fortsatt respekterad medan Paludan inte är det. ALLA vet var jag står, och vilka gränser jag aldrig skulle korsa.
__________________
Senast redigerad av Trolltestet 2021-08-28 kl. 21:10.
Citera
2021-08-28, 21:26
  #136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Man kan vara västerländsk och pedofil, men ändå inte gå och utnyttja inhämtade kunskaper från "The Pedophiles Handbook" om hur man lurar unga sökande pojkar till sadosexuell underkastelse.

Sverige tolererar de som är pedofiler men som inte går och försöker utnyttja pojkar för det.
De pedofiler Sverige inte tolererar är de som agerar på sina lustar såsom Paludan gjort. Det är därför Jag är fortsatt respekterad medan Paludan inte är det. ALLA vet var jag står, och vilka gränser jag aldrig skulle korsa.

Som pedofil passar Paludan i Centerpartiet.
Citera
2021-08-28, 21:28
  #137
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Jag vet inte jag. Men, det är kanske helt normalt bland kontrajihadister att partiledare berättar historier och fantasier om hur 17 åriga pojkar får en stor dildo upphörd i röven av sin lärare i skolan inför hela klassen....
Nej det är klart att det är helt jävla sinnessjukt - men det är inte det diskussionen handlar om.
Citera
2021-08-28, 21:37
  #138
Avstängd
Zielinskys avatar
Är Paludans beteende inte särskilt utmärkande för "nationalister" ?
Det är oftast de som torskar för barnsexbrott .
Det vet alla vi läsare av flashback redan.
Citera
2021-08-28, 21:38
  #139
Avstängd
Zielinskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orgonit
Näe vad trist att höra att han är bög!
.
Är rasmus paludan öppet homosexuell?
Citera
2021-08-28, 21:38
  #140
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Som pedofil passar Paludan i Centerpartiet.
Inte en chans. Jag är pedofil och har sedan länge sett att kärnkraften är vårt enda hopp om vi vill fortsätta kunna leva det goda liv vi växt upp med och vant oss vid, tills vi hittar en energikälla som är bättre. C är emot kärnkraft oavsett om en bättre energikälla hittats eller ej, varpå deras filosofi går stick i stäv med alla oss som inte vill ge upp de socialt teknologimässiga- och livskvalitetsmässiga framsteg som denna energikälla ger oss.

Paludan är knappast redo att ge upp Internet och Datorkommunikation, vilket Centern om de får igenom sina krav, skulle kräva av oss att behöva ge upp.
Citera
2021-08-28, 22:17
  #141
Medlem
Clawdices avatar
Jag är tyst för jag har aldrig brytt mig om den clownen.

Nordbor som är besatta av islam är antingen välbetalda för att vara det, eller så är de perversa som fan.
Citera
2021-08-28, 22:23
  #142
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Olyckligt men bra att det kommer fram. Nu måste han hålla sig på mattan framöver.
Citera
2021-08-28, 22:35
  #143
Medlem
apanola IIs avatar
"Perverst bögsex" - allt bögsex är inte bara perverst utan också sjukt, bögar och flator är sjuka och det är tragiskt att de inte kan få den hjälp de behöver. man får hoppas att man i en snar framtid kan bota detta avvikande och i grunden sjuka beteende så att de kan leva ett normalt liv, men tyvärr är vi inte där än.
bättre att bögar och flator går tillbaka in in garderoben där de kan leva ut sina sjuka lustar i skamfylld avskildhet som sig bör, i väntan på ett botemedel.
Citera
2021-08-28, 22:56
  #144
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
"Perverst bögsex" - allt bögsex är inte bara perverst utan också sjukt, bögar och flator är sjuka och det är tragiskt att de inte kan få den hjälp de behöver.
Det är en gammelrysk inställning som har NOLL genomslagskraft i Väst.
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
man får hoppas att man i en snar framtid kan bota detta avvikande och i grunden sjuka beteende så att de kan leva ett normalt liv, men tyvärr är vi inte där än.
Vi är 100+ år från den genetiska fosterscreeningprocess och de tvångsaborter som krävs för att realisera Den verkligheten.
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
bättre att bögar och flator går tillbaka in in garderoben där de kan leva ut sina sjuka lustar i skamfylld avskildhet som sig bör, i väntan på ett botemedel.
https://www.catdoll.jp/en/lovedoll/133boy är EN lösning på våra problem. Oturligt nog har EU's moralfantaster sett till att Den lösningen är kriminell. Vi får söka vidare där, och anskaffa oss en personlig hjärnkontroll som vida överträffar den kontroll som "normala" människor har över sina egna hjärnor, varpå Pedofiler i slutäbndan blir klara exempel på hur den fortsatta normala människans hjärn- och mentalevolution bör fortskrida.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback