Citat:
Ursprungligen postat av
mammasgud
Beror nog på vart du handlar någonstans och vilka leverantörer de har.. Min docka kostade strax över 10k och jag är supernöjd med den. Bra kvalitet, luktar inte starkt, relativt hållbar också. Sett samma docka i andra mycket sämre versioner i olika butiker och på aliexpress. Men förstår såklart att en docka för 15-20k är ännu finare än min, som WM-doll t.ex. De tillverkas ju förvisso också i Kina, så allt kanske inte är skit därifrån ändå.
Men de där jävla ögonfransarna vill gärna hoppa av det är sant
Står så här på wm-dolls från docklandet;
"Övrigt: WM-doll manual + autentiserings-kod (äkthetsintyg)"
Så antar att de är äkta. Nån kanske kan verifiera?
Jag är nöjd med min docka men kommer säkert bli en dyrare variant i framtiden

I am hooked.
Den texten spar jag

Tack för tipsen. Oljan är jag iaf påläst om (som tur är). Men blir att inhandla en akvariepump direkt.
Håller med dig angående upplevelsen, även om jag föredrar riktiga varan i långa loppet. Men dockan är bra för variation och med lite fantasi kan man sväva iväg rejält i njutningarna.
Bara trevligt att kunna dra sitt strå till stacken till den svenska "doll communityn". Den svenska marknaden är ganska outvecklad än så länge, men den växer fort. När det gäller akvariepumpen, köp en med ordentligt blås, annars tar det evigheter att torka kaviteterna. Jag själv har en med två utblås. Glöm inte att köpa genomskinlig PVC-slang till, inte silikonslang, den kan reagera med TPE tror jag.
När det gäller autentisering så ska man alltså skrapar fram autentiseringskoden i manualen, och sedan fylla i den på deras hemsida. Då får man både veta om den är äkta och hur många gånger koden använts förut. Det ska givetvis bara vara EN gång eftersom din docka är ett unikt exemplar. WM-doll har en väldigt bra manual dessutom! Min docka är en WM-157 cm B-cup, perfekt om man gillar petita, smala och tajta tjejer. Ändå väger hon in på 28 kg. En motsvarande riktig tjej skulle väga kring 42-45 kg. En koreansk K-pop stjärna typ.
http://wmdolls.com/anti/index.php // anti-fake test
Sedan kan jag nämna att inte ens en äkta WM-doll är immun mot tappade ögonfransar. En av de nedre fransarna lossnade idag när jag skulle ta på henne en cosplay-klänning. Förmodligen kommer jag att köpa magnetiskt franslim, eftersom jag är väldigt rädd om hennes ansikte. För jävlar vad fin hon är alltså! TPE-huden är fantastiskt realistiskt så länge man tvättar och pudrar. Noterbart är att hudfärgen "tan" ser väldigt mörk ut i dåligt ljus, men i dagsljus eller vid fotografering med bouncad blixt så ser den betydligt ljusare ut. Något annat att tänka på vid köp är att det vita majspudret syns mer på en mörk docka.
Har idag fixat två tofsar i håret åt henne, plus den nya outfiten. Härligt att lyfta på kjolen och dra ner trosorna på henne och se de slanka benen och den perfekta rumpan och en tajt vagina! Hon var en duktig flicka och fick "husse" att komma två gånger idag! Mycket skönt! Imorgon förmiddag ska jag på henne igen, kan inte låta bli... Favoritställningen är just nu stående bakifrån med dockans armbågar på sängkanten. Bara ett problem med den här lilla hobbyn: nu vill jag ha fler dockor av olika fabrikat och storlekar och det kan bli dyrt...