2021-11-26, 22:26
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoxInBag
Jag menar att flickor och kvinnor blir behandlade som att de är objekt och vandrande sexleksaker snarare än mänskliga individer. Speciellt av svenska män.

Absolut. Jag har ju själva blivit tafsad på och utnyttjad av vanliga snuskhumrar här i Sverige. Om nu TS är så pass ful och småkukad som han verkar, så tycker jag definitivt att han skaffa sig en knulldocka istället.
Citera
2021-12-04, 12:33
Medlem
mammasguds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ni som köper riktigt billiga sexdoockor bör tänka på hälsoaspekten. TPE:n kan vara av låg kvalitet och innehålla hälsofarliga ämnen. Går skelettet sönder så kan ni i värsta fall bli "stabbed" av en vass metallbit. Death by sex doll, är kanske inte den väg man tänkt sig i livet?...

"Han dog när han gjorde det han älskade" skulle det iaf kunna stå på gravstenen!
Citera
2021-12-06, 23:44
Medlem
RalfFarleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergstrom34
En fråga. Är riktigt sugen på att köpa en, men vill veta hur är brösten på de storbystade dockorna? Bröstvårtorna, hur är dom?

Älskar att klämma och suga på tuttar. Men vet inte om de är värt att köpa en sexdocka bara för det?

Hej, jag har en Pipedreams docka (Kitty) . Sugit på hennes störa bröst i flera månader nu, håller bra för sådant.
Citera
2021-12-17, 08:30
Medlem
ololizozs avatar
Citat:
Jag har ingen Piper Doll (ännu), men tror jag kan besvara din fråga ändå. Piper Dolls Platinum TPE är mjukare och något mindre klibbig än WM-dolls standard TPE. Däremot är WM-dolls mjukare version av TPE (som är tillval), mjukare än Piper Doll, men mer ömtålig. Det går inte att byta huvud på Piper Doll, men du slipper sömmen i nacken. Är du intresserad av Piper Doll så kan jag även rekommendera en titt på deras systerföretag DollHouse 168. De har samma fina TPE som Piper Doll, men dessutom utbytbart huvud.

https://dollhouse168.net/shop/

Nu har jag äntligen fått hem min Piper Doll. Akira 150 cm blev det och jag är mer än nöjd. Mina förväntningar var såklart höga då det är nästan 15k jag pungat ut, men kan säga att nu när min Akira väl är här så känns detta som en struntsumma för en sådan fin produkt. Vilket hantverk, vilken detaljrikedom och framförallt närvarokänslan. Så himla vacker också.

https://docklandet.se/products/sexdocka-piperdoll-akira

Jag är helt hooked. Min nästa docka blir troligen också en från Piper Doll, troligen en mini.. Men vill även ha en stor WM i framtiden.

Och kan säga att sex med en docka är underbart!
Men jag längtar mer efter att bara få vara i närhetet av Akira än att ha sex med henne.
Citera
2021-12-17, 22:40
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ololizoz
Nu har jag äntligen fått hem min Piper Doll. Akira 150 cm blev det och jag är mer än nöjd. Mina förväntningar var såklart höga då det är nästan 15k jag pungat ut, men kan säga att nu när min Akira väl är här så känns detta som en struntsumma för en sådan fin produkt. Vilket hantverk, vilken detaljrikedom och framförallt närvarokänslan. Så himla vacker också.

https://docklandet.se/products/sexdocka-piperdoll-akira

Jag är helt hooked. Min nästa docka blir troligen också en från Piper Doll, troligen en mini.. Men vill även ha en stor WM i framtiden.

Och kan säga att sex med en docka är underbart!
Men jag längtar mer efter att bara få vara i närhetet av Akira än att ha sex med henne.
Grattis till ett bra köp! Kul att du är nöjd.
Akira är ju helt fantastisk! Väldigt vacker. Jag håller med dig om att sex med en fin docka är helt underbart.
Citera
2021-12-25, 00:43
Medlem
WordWarriors avatar
Topic är inköp av dyr sexdocka. Här är en kort review av min WM-157, så att ni själva själva kan avgöra om det är värt ett köp eller inte.
Pris: omkring 17 000 Sek.

Bilder:
https://www.thesilverdoll.com/doll-gallery/wm-dolls-157cm-b-cup-meifeng-paints-her-house/

Detaljrikedomen i ansiktet är fantastiskt bra. Peruken är däremot omöjlig att underhålla, trasslar och frizzar. Dålig kvalitet. TPE:n håller en god kvalitet, ganska mjuk och mycket hållbar, men klibbigare och lite hårdare än Piper Dolls Platinum TPE. Det finns ett tillval av extra mjuk TPE, men den är ömtåligare. På en smal docka med små bröst är det nog inte värt den extra utgiften. D-kupa och putrumpa, ja, då är det nog värt det.

TPE:n värms upp lätt av din kroppsvärme och håller värmen länge. Jag köpte hudfärgen "tan". Den är väldigt mörk, särskilt i dåligt ljus. Skulle kanske köpt en ljusare variant. All TPE drar åt sig ludd och oljar in eventuella kläder, men sexet är mer realistiskt än med en silikondocka. Detaljrikedomen hos vaginan är väldigt bra, och blygdläpparna är oerhört realistiska. Att ha sex med dockan är väldigt skönt och 100 % realistiskt, givet att du själv är hård och använder gott om glidmedel. Texturen på vaginans insida är perfekt, och är oregelbunden på ett sätt som retar ollonet riktigt fint. Lika bra eller bättre jämfört med en riktig tjej. Lårens form gör att vaginan är lite svår att nå i doggy för män med en väldigt liten penis. Jag har lång penis så det fungerar bra för mig.

Analen är mycket skön, men aningen felplacerad. Munnen ger ganska bra analsex, men är lite väl trång för mig, och riktningen går snett uppåt i huvudet. Mindre realistiskt tycker jag. Den kroppsliga figuren på just den här dockan uppfyller mina preferenser på ett perfekt sätt. Mycket smal midja. Bysten en B-kupa och en liten fast och perfekt rumpa. Låren är perfekta och benen ser långa och slanka ut. Jag vet att många gillar andra former, men hon är perfekt för mina preferenser, och hon har givit mig många sköna orgasmer, även om det tar tid att vänja sig vid en gummitjej.

Skellettet och dess rörlighet är bra. De flesta positioner är är möjliga. Jag köpte till artikulerade fingrar och rörliga axlar. För mig som fotar och tänder på små detaljer så var den extra utgiften definitivt värt det. Lederna på dockan slits över tid och dockan kan få svårt med att hålla armar och ben i vissa positioner över tid. Det är normalt,

Summering: jag gillar dockan och sätter 8,5 poäng av 10 poäng som helhet. Nästa gång blir det något från Piper Doll eller dess systerbolag.
Senast redigerad av WordWarrior 2021-12-25 kl. 01:21.
Citera
2022-02-16, 20:00
Medlem
RalfFarleys avatar
Citat:
Topic är inköp av dyr sexdocka. Här är en kort review av min WM-157, så att ni själva själva kan avgöra om det är värt ett köp eller inte.
Pris: omkring 17 000 Sek.

Bilder:
https://www.thesilverdoll.com/doll-gallery/wm-dolls-157cm-b-cup-meifeng-paints-her-house/

Detaljrikedomen i ansiktet är fantastiskt bra. Peruken är däremot omöjlig att underhålla, trasslar och frizzar. Dålig kvalitet. TPE:n håller en god kvalitet, ganska mjuk och mycket hållbar, men klibbigare och lite hårdare än Piper Dolls Platinum TPE. Det finns ett tillval av extra mjuk TPE, men den är ömtåligare. På en smal docka med små bröst är det nog inte värt den extra utgiften. D-kupa och putrumpa, ja, då är det nog värt det.

TPE:n värms upp lätt av din kroppsvärme och håller värmen länge. Jag köpte hudfärgen "tan". Den är väldigt mörk, särskilt i dåligt ljus. Skulle kanske köpt en ljusare variant. All TPE drar åt sig ludd och oljar in eventuella kläder, men sexet är mer realistiskt än med en silikondocka. Detaljrikedomen hos vaginan är väldigt bra, och blygdläpparna är oerhört realistiska. Att ha sex med dockan är väldigt skönt och 100 % realistiskt, givet att du själv är hård och använder gott om glidmedel. Texturen på vaginans insida är perfekt, och är oregelbunden på ett sätt som retar ollonet riktigt fint. Lika bra eller bättre jämfört med en riktig tjej. Lårens form gör att vaginan är lite svår att nå i doggy för män med en väldigt liten penis. Jag har lång penis så det fungerar bra för mig.

Analen är mycket skön, men aningen felplacerad. Munnen ger ganska bra analsex, men är lite väl trång för mig, och riktningen går snett uppåt i huvudet. Mindre realistiskt tycker jag. Den kroppsliga figuren på just den här dockan uppfyller mina preferenser på ett perfekt sätt. Mycket smal midja. Bysten en B-kupa och en liten fast och perfekt rumpa. Låren är perfekta och benen ser långa och slanka ut. Jag vet att många gillar andra former, men hon är perfekt för mina preferenser, och hon har givit mig många sköna orgasmer, även om det tar tid att vänja sig vid en gummitjej.

Skellettet och dess rörlighet är bra. De flesta positioner är är möjliga. Jag köpte till artikulerade fingrar och rörliga axlar. För mig som fotar och tänder på små detaljer så var den extra utgiften definitivt värt det. Lederna på dockan slits över tid och dockan kan få svårt med att hålla armar och ben i vissa positioner över tid. Det är normalt,

Summering: jag gillar dockan och sätter 8,5 poäng av 10 poäng som helhet. Nästa gång blir det något från Piper Doll eller dess systerbolag.

Tack för din utförliga recension av din docka.
Känner igen en del av den problematik du har med peruken på min Pipedreams docka.
Citera
2022-02-18, 22:15
Medlem
mammasguds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RalfFarley
Tack för din utförliga recension av din docka.
Känner igen en del av den problematik du har med peruken på min Pipedreams docka.

Tyvärr ett problem med alla peruker skulle jag vilja säga, även dyra peruker. Hårsnoddar och diverse huvudbonader är väl det som kan hjälpa, sen lär man kamma kontinuerligt.
Citera
2022-02-18, 23:36
Medlem
RalfFarleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammasgud
Tyvärr ett problem med alla peruker skulle jag vilja säga, även dyra peruker. Hårsnoddar och diverse huvudbonader är väl det som kan hjälpa, sen lär man kamma kontinuerligt.

Ständigt detta kammande och rengörande.
Citera
2022-02-20, 01:01
Medlem
mammasguds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RalfFarley
Ständigt detta kammande och rengörande.

Neverending story. Men har själv haft långt hår en gång i tiden så vet hur mycket jobb som ligger bakom en lång fin man

Vill man ha en docka med långt rakt hår så kommer tyvärr håret trassla till sig direkt när det blir lite action. Ser bra ut när dockan står still, men tyvärr omöjligt att behålla den frisyren om man ska ha sex. Annars går de ju att byta peruk vid fysiskt aktivitet sen sätta på den "fina" igen när dockan står still.
Citera
2022-02-21, 00:09
Medlem
RalfFarleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammasgud
Neverending story. Men har själv haft långt hår en gång i tiden så vet hur mycket jobb som ligger bakom en lång fin man

Vill man ha en docka med långt rakt hår så kommer tyvärr håret trassla till sig direkt när det blir lite action. Ser bra ut när dockan står still, men tyvärr omöjligt att behålla den frisyren om man ska ha sex. Annars går de ju att byta peruk vid fysiskt aktivitet sen sätta på den "fina" igen när dockan står still.

Ja min dockas orginalperuk är riktigt risig nu.
Får köpa en eller flera peruker till henne. Men och andra sidan så har jag haft dockan i snart ett år så den börjar bli lite sliten i fötterna (som tar stryk fort) och jag går i tankarna om en ny.
Citera
2022-02-25, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EllanEriksson
Jag har länge funderat på att köpa en sexdocka. Då de är relativt dyra så tänkte jag första att jag absolut inte ska ha en docka för över 10k. Men efter en del spanande och funderande så har jag nu lagt gränsen på "inte över 20k". Blir alltid så när jag ska köpa nåt rejält, samma med cykel, tv, dator, det mesta. Men jag har väl råd också..

Finns många typer av sexdockor att välja på men något jag fastnat för är WM-dolls och det är väl en av de större/kändare tillverkarna. Någon av dessa dockor kommer jag troligen att köpa;

https://docklandet.se/products/realdoll-sexdoll-sexdocka-wmdoll-elita
https://docklandet.se/products/realdoll-sexdoll-sexdocka-wmdoll-martina
https://docklandet.se/products/realdoll-sexdoll-sexdocka-wmdoll-sammy
https://docklandet.se/products/realdoll-sexdoll-sexdocka-wmdoll-amalia

Extremt svårt att bestämma sig. Vill inte ångra mig och behöva returnera. Jag vill vara 100% säker och nöjd. Det är ganska tunga pjäser allihopa, detta är jag orolig över. Har hållit i sexdockor tidigare och de gick väl att bära när man var lite full och kåt Men hur kul är det i längden?

Nån som har erfarenhet av tyngre dockor som kan dela med sig?
Kom gärna med åsikter om mina val av dockor eller tips eller vad som

"Vad är det för fel på din fantasi pojk!?" var jag på väg att svara men så kom jag på att jag har en hel jävla byrålåda med sexleksaker och då borde det ju vara okej för en snoppbärare att köpa sig en fejk-kvinna som han kan stoppa kuken i närhelst han vill...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in