Topic är inköp av dyr sexdocka. Här är en kort review av min WM-157, så att ni själva själva kan avgöra om det är värt ett köp eller inte.
Pris: omkring 17 000 Sek.
Bilder:
https://www.thesilverdoll.com/doll-gallery/wm-dolls-157cm-b-cup-meifeng-paints-her-house/
Detaljrikedomen i ansiktet är fantastiskt bra. Peruken är däremot omöjlig att underhålla, trasslar och frizzar. Dålig kvalitet. TPE:n håller en god kvalitet, ganska mjuk och mycket hållbar, men klibbigare och lite hårdare än Piper Dolls Platinum TPE. Det finns ett tillval av extra mjuk TPE, men den är ömtåligare. På en smal docka med små bröst är det nog inte värt den extra utgiften. D-kupa och putrumpa, ja, då är det nog värt det.
TPE:n värms upp lätt av din kroppsvärme och håller värmen länge. Jag köpte hudfärgen "tan". Den är väldigt mörk, särskilt i dåligt ljus. Skulle kanske köpt en ljusare variant. All TPE drar åt sig ludd och oljar in eventuella kläder, men sexet är mer realistiskt än med en silikondocka. Detaljrikedomen hos vaginan är väldigt bra, och blygdläpparna är oerhört realistiska. Att ha sex med dockan är väldigt skönt och 100 % realistiskt, givet att du själv är hård och använder gott om glidmedel. Texturen på vaginans insida är perfekt, och är oregelbunden på ett sätt som retar ollonet riktigt fint. Lika bra eller bättre jämfört med en riktig tjej. Lårens form gör att vaginan är lite svår att nå i doggy för män med en väldigt liten penis. Jag har lång penis så det fungerar bra för mig.
Analen är mycket skön, men aningen felplacerad. Munnen ger ganska bra analsex, men är lite väl trång för mig, och riktningen går snett uppåt i huvudet. Mindre realistiskt tycker jag. Den kroppsliga figuren på just den här dockan uppfyller mina preferenser på ett perfekt sätt. Mycket smal midja. Bysten en B-kupa och en liten fast och perfekt rumpa. Låren är perfekta och benen ser långa och slanka ut. Jag vet att många gillar andra former, men hon är perfekt för mina preferenser, och hon har givit mig många sköna orgasmer, även om det tar tid att vänja sig vid en gummitjej.
Skellettet och dess rörlighet är bra. De flesta positioner är är möjliga. Jag köpte till artikulerade fingrar och rörliga axlar. För mig som fotar och tänder på små detaljer så var den extra utgiften definitivt värt det. Lederna på dockan slits över tid och dockan kan få svårt med att hålla armar och ben i vissa positioner över tid. Det är normalt,
Summering: jag gillar dockan och sätter 8,5 poäng av 10 poäng som helhet. Nästa gång blir det något från Piper Doll eller dess systerbolag.