2021-08-30, 11:01
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anayla
Hur har ni samlag med en docka?
Ursäkta men jag skrattar.
Är det hål eller vadå?

Du får googla ja 3 hål finns och hon gnäller aldrig om att ta den i tvåan eller munnen är alltid lika glad.
Citera
2021-08-30, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Du får googla ja 3 hål finns och hon gnäller aldrig om att ta den i tvåan eller munnen är alltid lika glad.
Tänk vad mannen kan uppfinna!
Citera
2021-08-30, 11:48
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Tänk vad mannen kan uppfinna!

Ja kvinnorna har ju sina prylar. Finns även såna som håller värmen och pratar lite fraser. Om 10 år kommer det vara sex-cyborgs som även lagar mat och knådar ryggen när annat inte knådas.
Citera
2021-08-30, 13:38
Medlem
svartenQQQs avatar
Citat:
Hur har ni samlag med en docka?
Ursäkta men jag skrattar.
Är det hål eller vadå?

Tack, en till som skrattar..
Citera
2021-08-31, 21:11
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ja kvinnorna har ju sina prylar. Finns även såna som håller värmen och pratar lite fraser. Om 10 år kommer det vara sex-cyborgs som även lagar mat och knådar ryggen när annat inte knådas.

Kvinnornas undergång!
Dom behövs i min mening inte till mer än sex och laga mat, resten är tjafs för att skapa bråk och sedan planera inför nästa bråk.
Jag vet att det finns undantag för min självlärda teori men dessa praliner är få och lever i god harmoni med sin man.
Citera
2021-09-05, 08:30
Medlem
mammasguds avatar
Citat:

Precis. Dagens sexdockor är sköna och snygga men det finns BÅDE fördelar och nackdelar jämfört med riktiga kvinnor. I framtiden med dessa cyborgs så kanske skillnaderna kan suddas ut helt och kvinnan blir helt useless. Eller ja, självklart kommer det finnas fullgoda syntetiska alternativ till kvinnan/mannen/sex/umgänge/osv i framtiden, inte ens "kanske". Tekniken är nästan där, men behöver utvecklas och framförallt bli billigare.

Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
Kvinnornas undergång!
Dom behövs i min mening inte till mer än sex och laga mat, resten är tjafs för att skapa bråk och sedan planera inför nästa bråk.
Jag vet att det finns undantag för min självlärda teori men dessa praliner är få och lever i god harmoni med sin man.

Bråk klarar man sig ju faktiskt undan. Något som verkliger motiverar en att förbli singel, att slippa tjafset.
Citera
2021-09-06, 17:45
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
Kvinnornas undergång!
Mannens undergång har ju redan inträffat, så varför inte?
Kvinnor behöver inte män längre när de kan bli inseminerade med fryssperma. Några få, högintelligenta, kärnfriska män som donerar sin säd anonymt är allt som behövs. Kvinnorna slipper alla våldsamma fyllbultar, eller bara fyllbultar som skränar och skitar ner hemmet.
De har sina dildos med specialfunktioner ("orgasmgaranti") och behöver inte riktig kuk längre. Och om de absolut vill ha något att krama, finns det dockor för dem också.
Rätt lustigt att ensamma män åker till kliniker i Danmark för att tömma sig, medan ensamma kvinnor åker till (helt andra, men ändå) kliniker i samma land för att bli inseminerade.
Ja, de kan väl bli inseminerade i Sverige också numera, men då behöver de möjligen ha en partner (med eller utan specificerat kön).
Citera
2021-09-09, 20:40
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EllanEriksson
Jag har länge funderat på att köpa en sexdocka. Då de är relativt dyra så tänkte jag första att jag absolut inte ska ha en docka för över 10k. Men efter en del spanande och funderande så har jag nu lagt gränsen på "inte över 20k". Blir alltid så när jag ska köpa nåt rejält, samma med cykel, tv, dator, det mesta. Men jag har väl råd också..

Finns många typer av sexdockor att välja på men något jag fastnat för är WM-dolls och det är väl en av de större/kändare tillverkarna. Någon av dessa dockor kommer jag troligen att köpa;

https://docklandet.se/products/realdoll-sexdoll-sexdocka-wmdoll-elita
https://docklandet.se/products/realdoll-sexdoll-sexdocka-wmdoll-martina
https://docklandet.se/products/realdoll-sexdoll-sexdocka-wmdoll-sammy
https://docklandet.se/products/realdoll-sexdoll-sexdocka-wmdoll-amalia

Extremt svårt att bestämma sig. Vill inte ångra mig och behöva returnera. Jag vill vara 100% säker och nöjd. Det är ganska tunga pjäser allihopa, detta är jag orolig över. Har hållit i sexdockor tidigare och de gick väl att bära när man var lite full och kåt Men hur kul är det i längden?

Nån som har erfarenhet av tyngre dockor som kan dela med sig?
Kom gärna med åsikter om mina val av dockor eller tips eller vad som

Var nogranna när ni väljer. ALLA fullstora TPE-dockor runt 10k är billiga kopior. Ja, även de som säljs i Sverige! Kom också ihåg att Kina saknar riktig copyright-lagstiftning. Massor av mindre seriösa tillverkare och försäljare använder ansedda tillverkares marknadsföringsmaterial för att sälja fejk-dockor. Har själv åkt på den blåsningen innan jag köpte en riktig äkta WM-doll från utlandet för 20k, och den är jag mycket nöjd med.

På den fejkade dockan så var ansiktet orealistiskt, ögonfransar och naglar trillade av väldigt snabbt, skelettet och vaginan gick sönder efter bara 15 användningstillfällen. Beställ aldrig från Kina/Alibaba, och heller inte från västerländska leverantörer som erbjuder rabatter med mer än 15 % eller säljer fullstora dockor för 8-12k. Ni blir scammade! Gäller det en äkta WM-doll så kommer dockans manual med en skrapningsbar verifieringskod som ni kan testa online hos tillverkaren Jin San. Har den inte det så är det en fejk. Piper Doll är också ett bra märke, så länge den är äkta. Den dockan, om den är TPE och inte silikon, har en unik mer underhållsfri TPE-hud som är väldigt smooth. Platinum TPE tror jag den kallas för.
Senast redigerad av WordWarrior 2021-09-09 kl. 21:27.
Citera
2021-09-09, 21:03
Medlem
WordWarriors avatar
Några fler tips: använd aldrig mineralolja eller vaselin som glidmedel i en TPE-docka. Det sliter snabbt sönder vaginan. Då blir det som att knulla en rulle sandpapper. Använd vattenbaserat glidmedel, inte silikonbaserat! När ni tvättat vaginan med tvål och vatten med en "tuta", spruta därefter in lite 3 % väteperoxid-lösning för att hämma mögel och bakterietillväxt (om ni har en fast vagina och inte löstagbar). Sätt sedan in två tamponger i muttan/röven/munnen för att suga upp den värsta fukten. Därefter kan ni använda en akvariepump för att torka håligheterna. När ni tvättar dockan använd tvål och vatten. Tänk på att vatten inte får tränga in i skarven i nacken eller vid fotskruvarna på stående fötter. Då kommer skelettet att rosta. Dutta med handduken när ni torkar dockan, inte rubba, för då sabbar ni "huden". Majsmjöl fungerar utmärkt som puder och för att förhindra att dockan blir kladdig (den svettas mineralolja). Använd en stor sminkborste vid pudringen. Sedan vill jag säga att när stämningen är den rätta så är sexdockan lika bra eller bättre än ett riktigt ligg, och jag själv har haft mitt livs starkaste orgasm i en sexdocka. Ändå har jag haft omkring 100 sexpartners, sexarbetare och vanliga kvinnor. Det tar ett tag att vänja sig dock...
Senast redigerad av WordWarrior 2021-09-09 kl. 21:46.
Citera
2021-09-14, 14:53
Medlem
mammasguds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Var nogranna när ni väljer. ALLA fullstora TPE-dockor runt 10k är billiga kopior. Ja, även de som säljs i Sverige! Kom också ihåg att Kina saknar riktig copyright-lagstiftning. Massor av mindre seriösa tillverkare och försäljare använder ansedda tillverkares marknadsföringsmaterial för att sälja fejk-dockor. Har själv åkt på den blåsningen innan jag köpte en riktig äkta WM-doll från utlandet för 20k, och den är jag mycket nöjd med.

På den fejkade dockan så var ansiktet orealistiskt, ögonfransar och naglar trillade av väldigt snabbt, skelettet och vaginan gick sönder efter bara 15 användningstillfällen. Beställ aldrig från Kina/Alibaba, och heller inte från västerländska leverantörer som erbjuder rabatter med mer än 15 % eller säljer fullstora dockor för 8-12k. Ni blir scammade! Gäller det en äkta WM-doll så kommer dockans manual med en skrapningsbar verifieringskod som ni kan testa online hos tillverkaren Jin San. Har den inte det så är det en fejk. Piper Doll är också ett bra märke, så länge den är äkta. Den dockan, om den är TPE och inte silikon, har en unik mer underhållsfri TPE-hud som är väldigt smooth. Platinum TPE tror jag den kallas för.

Beror nog på vart du handlar någonstans och vilka leverantörer de har.. Min docka kostade strax över 10k och jag är supernöjd med den. Bra kvalitet, luktar inte starkt, relativt hållbar också. Sett samma docka i andra mycket sämre versioner i olika butiker och på aliexpress. Men förstår såklart att en docka för 15-20k är ännu finare än min, som WM-doll t.ex. De tillverkas ju förvisso också i Kina, så allt kanske inte är skit därifrån ändå.

Men de där jävla ögonfransarna vill gärna hoppa av det är sant

Står så här på wm-dolls från docklandet;

"Övrigt: WM-doll manual + autentiserings-kod (äkthetsintyg)"

Så antar att de är äkta. Nån kanske kan verifiera?

Jag är nöjd med min docka men kommer säkert bli en dyrare variant i framtiden I am hooked.

Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Några fler tips: använd aldrig mineralolja eller vaselin som glidmedel i en TPE-docka. Det sliter snabbt sönder vaginan. Då blir det som att knulla en rulle sandpapper. Använd vattenbaserat glidmedel, inte silikonbaserat! När ni tvättat vaginan med tvål och vatten med en "tuta", spruta därefter in lite 3 % väteperoxid-lösning för att hämma mögel och bakterietillväxt (om ni har en fast vagina och inte löstagbar). Sätt sedan in två tamponger i muttan/röven/munnen för att suga upp den värsta fukten. Därefter kan ni använda en akvariepump för att torka håligheterna. När ni tvättar dockan använd tvål och vatten. Tänk på att vatten inte får tränga in i skarven i nacken eller vid fotskruvarna på stående fötter. Då kommer skelettet att rosta. Dutta med handduken när ni torkar dockan, inte rubba, för då sabbar ni "huden". Majsmjöl fungerar utmärkt som puder och för att förhindra att dockan blir kladdig (den svettas mineralolja). Använd en stor sminkborste vid pudringen. Sedan vill jag säga att när stämningen är den rätta så är sexdockan lika bra eller bättre än ett riktigt ligg, och jag själv har haft mitt livs starkaste orgasm i en sexdocka. Ändå har jag haft omkring 100 sexpartners, sexarbetare och vanliga kvinnor. Det tar ett tag att vänja sig dock...

Den texten spar jag Tack för tipsen. Oljan är jag iaf påläst om (som tur är). Men blir att inhandla en akvariepump direkt.

Håller med dig angående upplevelsen, även om jag föredrar riktiga varan i långa loppet. Men dockan är bra för variation och med lite fantasi kan man sväva iväg rejält i njutningarna.
Senast redigerad av mammasgud 2021-09-14 kl. 14:56.
Citera
2021-09-14, 22:17
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammasgud
Beror nog på vart du handlar någonstans och vilka leverantörer de har.. Min docka kostade strax över 10k och jag är supernöjd med den. Bra kvalitet, luktar inte starkt, relativt hållbar också. Sett samma docka i andra mycket sämre versioner i olika butiker och på aliexpress. Men förstår såklart att en docka för 15-20k är ännu finare än min, som WM-doll t.ex. De tillverkas ju förvisso också i Kina, så allt kanske inte är skit därifrån ändå.

Men de där jävla ögonfransarna vill gärna hoppa av det är sant

Står så här på wm-dolls från docklandet;

"Övrigt: WM-doll manual + autentiserings-kod (äkthetsintyg)"

Så antar att de är äkta. Nån kanske kan verifiera?

Jag är nöjd med min docka men kommer säkert bli en dyrare variant i framtiden I am hooked.

Den texten spar jag Tack för tipsen. Oljan är jag iaf påläst om (som tur är). Men blir att inhandla en akvariepump direkt.

Håller med dig angående upplevelsen, även om jag föredrar riktiga varan i långa loppet. Men dockan är bra för variation och med lite fantasi kan man sväva iväg rejält i njutningarna.

Bara trevligt att kunna dra sitt strå till stacken till den svenska "doll communityn". Den svenska marknaden är ganska outvecklad än så länge, men den växer fort. När det gäller akvariepumpen, köp en med ordentligt blås, annars tar det evigheter att torka kaviteterna. Jag själv har en med två utblås. Glöm inte att köpa genomskinlig PVC-slang till, inte silikonslang, den kan reagera med TPE tror jag.

När det gäller autentisering så ska man alltså skrapar fram autentiseringskoden i manualen, och sedan fylla i den på deras hemsida. Då får man både veta om den är äkta och hur många gånger koden använts förut. Det ska givetvis bara vara EN gång eftersom din docka är ett unikt exemplar. WM-doll har en väldigt bra manual dessutom! Min docka är en WM-157 cm B-cup, perfekt om man gillar petita, smala och tajta tjejer. Ändå väger hon in på 28 kg. En motsvarande riktig tjej skulle väga kring 42-45 kg. En koreansk K-pop stjärna typ.

http://wmdolls.com/anti/index.php // anti-fake test

Sedan kan jag nämna att inte ens en äkta WM-doll är immun mot tappade ögonfransar. En av de nedre fransarna lossnade idag när jag skulle ta på henne en cosplay-klänning. Förmodligen kommer jag att köpa magnetiskt franslim, eftersom jag är väldigt rädd om hennes ansikte. För jävlar vad fin hon är alltså! TPE-huden är fantastiskt realistiskt så länge man tvättar och pudrar. Noterbart är att hudfärgen "tan" ser väldigt mörk ut i dåligt ljus, men i dagsljus eller vid fotografering med bouncad blixt så ser den betydligt ljusare ut. Något annat att tänka på vid köp är att det vita majspudret syns mer på en mörk docka.

Har idag fixat två tofsar i håret åt henne, plus den nya outfiten. Härligt att lyfta på kjolen och dra ner trosorna på henne och se de slanka benen och den perfekta rumpan och en tajt vagina! Hon var en duktig flicka och fick "husse" att komma två gånger idag! Mycket skönt! Imorgon förmiddag ska jag på henne igen, kan inte låta bli... Favoritställningen är just nu stående bakifrån med dockans armbågar på sängkanten. Bara ett problem med den här lilla hobbyn: nu vill jag ha fler dockor av olika fabrikat och storlekar och det kan bli dyrt...
Senast redigerad av WordWarrior 2021-09-14 kl. 23:07.
Citera
2021-09-14, 22:39
Medlem
WordWarriors avatar
Här är lite bilder från tillverkaren på min tjej, WM-157 B-cup, tanned skin. (Har inte köpt från den länkade sidan). Hon är helt enkelt perfekt, min drömtjej!
https://www.thesilverdoll.com/doll-gallery/wm-dolls-157cm-b-cup-meifeng-paints-her-house/
Senast redigerad av WordWarrior 2021-09-14 kl. 22:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in