2006-06-05, 10:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gimpen
Många flummar på stilnoct men jag åt för att sova och visst somna man men jag
vakna och gick runt i sömnen och hitta på massa skit, är tydligen ganska vanligt
att man gör det. Inte kul om man glömt spisen på och det börja brinna eller nått.

Alla sömnmedel går att vara vaken på, finns inget som får en och slockna utan
man måste lägga sig och försöka sova för att det ska fungera. Iaf i vanliga doser.

mvh

Låter jävligt kusligt att göra saker omedvetet. Kan ju hända vad som helst! Tydligen har jag dessutom missuppfattat det här med sömntabletter totalt.
Citera
2006-06-05, 11:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Derision
Om det är Imovane så tror jag den ligger snäppet under Stilnoct, de flesta jag pratat med har fått den innan. För egen del somnar jag inte på den, men blivit rådd av läkaren att blanda dem med Stilnoct för bästa effekt, och det sover jag rätt ok på. Flumpotentialen är väl rätt låg också, har aldrig hört nån som flummat på den men finns säkert nån som lyckats. Jag blir mest bara lite dåsig om jag överdoserar den.

Okej.
Men vad händer när du blandar det med stilnoct då? Hur mår du fysiskt?
Citera
2006-06-05, 11:55
Medlem
piengs avatar
Citat:
Tycker man sover för kort med flunitrazepam vaknar alltid efter 4tim nånting
blir tvungen att blanda med propavan för att kunna sova en hel natt.
Tycker Imovane (zopiklon) är det bästa att sova på synd bara att man får
den där metalsmaken i munnen och att den blir helt verkningslös på mig efter
nån månad.
Stilnoct kan jag gå upp mitt i natten (utan nått minne av det såklrt)
ställa mig och laga mat på högsta värmen tills allt är fastbränt, svept vinare och
sen på morgonen undrat varför jag känner mig bakis. Så dom vågar jag inte äta
längre.

mvh

Och det var vanlig dos? Med vanlig menar jag en rekommenderad dos av läkaren för insomning eller har du höjt dosen pga tolerans osv?

Skulle vara ganska lustigt om det är den givna dosen på förpackning osv.
Citera
2006-06-05, 14:06
Medlem
PhantomBlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bromsbandet
Låter jävligt kusligt att göra saker omedvetet. Kan ju hända vad som helst!

Är det så du känner så bör du fundera på att lägga ned ditt projekt med Rohypnol + sprit.
Citera
2006-06-05, 14:12
Medlem
PhantomBlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slukaren
bästa insömninsmedlet måste ju vara midazolam. Man somnar direkt och känner inget dagen efter. Rohypnol är ju kasst man sover aldeles för länge

Har aldrig provat midazolam, men det är känt för att vara bra. En nackdel är att det bara finns som injektionsvätska. Det är enklare att ta en sömntablett än att hålla på och krångla med sprutor.

Hur länge sover du på Rohypnol? Jag somnar snabbt på det, sover inte alltför länge (åtta timmar, högst), och känner mig utvilad när jag vaknar.
Citera
2006-06-05, 14:24
Medlem
PhantomBlots avatar
Citat:
Tycker man sover för kort med flunitrazepam vaknar alltid efter 4tim nånting
blir tvungen att blanda med propavan för att kunna sova en hel natt.
Tycker Imovane (zopiklon) är det bästa att sova på synd bara att man får
den där metalsmaken i munnen och att den blir helt verkningslös på mig efter
nån månad.
Stilnoct kan jag gå upp mitt i natten (utan nått minne av det såklrt)
ställa mig och laga mat på högsta värmen tills allt är fastbränt, svept vinare och
sen på morgonen undrat varför jag känner mig bakis. Så dom vågar jag inte äta
längre.

mvh

Stilnoct och Propavan är en tänkbar kombination om du har lätt för att vakna. Jag somnar in ganska bra på Stilnoct, men har också lätt för att vakna innan effekten har gått ur. Propavan somnar jag inte så bra på, men när jag väl har somnat så vaknar jag inte i första taget. Har några gånger kombinerat Propavan och Stilnoct med bra resultat.
Citera
2006-06-05, 14:32
Medlem
Spider Mikes avatar
Stilnoct är lurigt,sist jag flummade på dom (85mg) smörjde jag in pungen och kuken med tigerbalsam haha.Men roliga som fan att flumma på.Och går man och lägger sig och blundar somnar man som en sten.
Citera
2006-06-05, 14:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spider Mike
Och går man och lägger sig och blundar somnar man som en sten.

Typ det som är meningen?
Citera
2006-06-05, 14:53
Bannlyst
Sömnmedlet du får i dig när du får narkos av läkare vid operation är omöjligt att vara vaken på. man slocknar efter 10 sekunder
Citera
2006-06-05, 15:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pieng
Och det var vanlig dos? Med vanlig menar jag en rekommenderad dos av läkaren för insomning eller har du höjt dosen pga tolerans osv?

Skulle vara ganska lustigt om det är den givna dosen på förpackning osv.

Rekommenderad dos, därför jag inte vågar äta dom längre. Kan fan hända
vad som helst.

Citat:
Ursprungligen postat av PhantomBlot
Stilnoct och Propavan är en tänkbar kombination om du har lätt för att vakna. Jag somnar in ganska bra på Stilnoct, men har också lätt för att vakna innan effekten har gått ur. Propavan somnar jag inte så bra på, men när jag väl har somnat så vaknar jag inte i första taget. Har några gånger kombinerat Propavan och Stilnoct med bra resultat.

Hade alltid propavan till stilnoct eftersom stilnocten går ur kroppen så snabbt.
Gick upp om nätterna ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av shibbie
Sömnmedlet du får i dig när du får narkos av läkare vid operation är omöjligt att vara vaken på. man slocknar efter 10 sekunder

Som du själv säger så är det narkos inte sömnmedel. hmm kanske du inte menade allvar.
Citera
2006-06-05, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PhantomBlot
Är det så du känner så bör du fundera på att lägga ned ditt projekt med Rohypnol + sprit.

Äh, jag är ju sjuk i huvudet så jag kan ju få en knäpp, sitta och fnittra och hälla i mig en trettisjua och få för mig att ta några stilnoct elelr rohypnol. Tänk på att jag är vrickad, nu vill jag pröva jättemycket.

jag fick mina Sobril utskrivet idag. Knappt kännbar effekt. Men det lilla jag kände var väldigt skönt. jag kände på mig att några tabletter till hade varit skönt, och kanske ett par öl....

Nä nu ska jag snart gå och lyfta lite skrot
Citera
2006-06-05, 15:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spider Mike
Stilnoct är lurigt,sist jag flummade på dom (85mg) smörjde jag in pungen och kuken med tigerbalsam haha.Men roliga som fan att flumma på.Och går man och lägger sig och blundar somnar man som en sten.

Men om man inte går och lägger sig är man bara uppe och är trött då?

Vad är bäst/galnast? Rohypnol och alkohol elelr stilnoct och alkohol?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in