2021-08-27, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Det är en myt skapad för att kasta bajs på män. Att ger man en man mer ledigt än 2 dagar i följd så börjar han slå sin fru. Planen är att istället för semester så borde han jobba och tjäna pengar till henne eller hemrenovera medan hon åker på tjejresa till Gambia.

Klarar man inte att tillfredsställa sin kvinna och hon istället åker och knullar i Gambia så är det väl så.

Bitter?
Citera
2021-08-27, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Klarar man inte att tillfredsställa sin kvinna och hon istället åker och knullar i Gambia så är det väl så.

Bitter?

Jag har 99 orsaker att vara bitter men en gambiaresande fru är inte en. Har ingen fru
Citera
2021-08-27, 20:19
Medlem
Citat:
Jag har 99 orsaker att vara bitter men en gambiaresande fru är inte en. Har ingen fru

Det är bara loser brudar som åker till Gambia och får svart stock.
Citera
2021-08-27, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Det är bara loser brudar som åker till Gambia och får svart stock.

Än så länge ja. I framtiden med hatet mot vita män och feminismens frammarsch kanske kronprinses...kronkunglighetspersonen själv åker ner dit.
Citera
2021-08-27, 20:52
Medlem
Semestern borde vara en chans att komma varandra närmare , ta bort hindren för att älska varandra.

Man kan ha en diskussion varje dag på olika teman:

1. Hur kan vi älska varandra mer ?

2. Vad är det som hindrar oss att älska varandra mer.

3. Vilka mål har du som inte är uppfyllda ? och vad kan vi göra för att få dem uppfyllda.

4. Vilken av dina kroppsdelar tycker du behöver mer kärlek ? och hur kan vi ge den det.

5. Hur kan känna dig totalt älskad ?

6. Vilka tvivel har du på att vi ska vara ihop ?

7. Vad ska vi göra i framtiden ?

8. Hur ska vi inte bli uttråkade ?

9 osv.

Ska man inte gå varandra på nerverna måste man prata , man måste ta upp det som irriterar en ,men på ett sätt som gör att det inte blir mer irritation. Många skulle slippa skilsmässa om de prata mer , alla skulle inte göra det, men många skulle faktiskt kunna gå mot att trivas utomordentligt med sin partner.
Citera
2021-08-27, 21:27
Medlem
halaltarzans avatar
Mannen springer och spanar in halvnakna tonårsbrudar dagarna i ända, sen - efter en halv dunk Foot of Africa - får kärringen spelet.
Citera
2021-08-27, 21:44
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Kanske är många som tänker att "ta husbilen 2 veckor till Öland är vår sista chans" eller "kommer vi inte ens ha det bra i Rom så är det över" och liknande. Annars har ju andra i tråden rätt, man ser och träffar något bättre på semestern och då åker sliddjuret ut med sommaren hon med.
Citera
2021-08-28, 01:01
Medlem
Citat:
Än så länge ja. I framtiden med hatet mot vita män och feminismens frammarsch kanske kronprinses...kronkunglighetspersonen själv åker ner dit.

Grow a pair.

Nej. Vi är bättre.

Var inte en loser.
Citera
2021-08-28, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Semestern borde vara en chans att komma varandra närmare , ta bort hindren för att älska varandra.

Man kan ha en diskussion varje dag på olika teman:

1. Hur kan vi älska varandra mer ?

2. Vad är det som hindrar oss att älska varandra mer.

3. Vilka mål har du som inte är uppfyllda ? och vad kan vi göra för att få dem uppfyllda.

4. Vilken av dina kroppsdelar tycker du behöver mer kärlek ? och hur kan vi ge den det.

5. Hur kan känna dig totalt älskad ?

6. Vilka tvivel har du på att vi ska vara ihop ?

7. Vad ska vi göra i framtiden ?

8. Hur ska vi inte bli uttråkade ?

9 osv.

Ska man inte gå varandra på nerverna måste man prata , man måste ta upp det som irriterar en ,men på ett sätt som gör att det inte blir mer irritation. Många skulle slippa skilsmässa om de prata mer , alla skulle inte göra det, men många skulle faktiskt kunna gå mot att trivas utomordentligt med sin partner.
Här kommer några till olika teman man kan prata om på semester varje dag
1.Vad ska du laga för mat idag ?
2.Kommer det nåt bra film på TV idag ?
3.Vill du knulla ?
4.Har du tankat bilen ?
5.Köpte du bira för mig ?
Dom här ämnen har hållit våra semestertider spännade
Citera
2021-08-28, 06:27
Medlem
CompressorVanes avatar
När båda ska vara hemma och barnen har sommarlov blir det påfrestande i många vrår.

De män som lever som gifta skulle jag säga har det sämst. De fattar nog inte vilket misstag de faktiskt gjorde när de friade till T Rexen de bor ihop med.

Det är många gånger inte mannen som är problemet, det är damerna.
De som levt ihop med dem vet vad jag menar.
Citera
2021-08-28, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raikkonen
Här kommer några till olika teman man kan prata om på semester varje dag
1.Vad ska du laga för mat idag ?
2.Kommer det nåt bra film på TV idag ?
3.Vill du knulla ?
4.Har du tankat bilen ?
5.Köpte du bira för mig ?
Dom här ämnen har hållit våra semestertider spännade

Jo det är inget fel med detta.

Fast du måste vara medveten om att din fru beräknar och gör utvärderingar hela tiden.

Hon gör det alltså på ett inre plan: - "är det här vad jag vill göra , kan jag hitta på något roligare ,är i detta fall du tillräcklig bra för att jag ka finna någon vilja fortsätta. Ger mig detta äktenskap mer känslomässiga vinster än förluster".

50% av äktenskapen slutar i skilsmässa.

En bra sak är om hon hela tiden vill dela sina utvärderingar med dig , då vet du vad hon står och vilka saker hon tycker är viktiga.

Den exakta frågan är ej viktig.

Exempel på frågor:

Hur resonerar du ärligt om vår relation ?

Hur skulle vår relation bli mer givande för dig ?

Vad är det som skulle få dig att inte vilja ha en relation med mig ?

Fast det gäller också att inte få henne att ljuga , ljuger hon och bara låssas så är det stor risk att er relation inte blir bättre.
Citera
2021-08-28, 10:45
Medlem
halaltarzans avatar

Oj, gör en del människor så? Tror allvarligt att min kvinna skulle boka läkartid åt mig om jag började ställa såna där frågor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in