2021-08-29, 17:04
Bannlyst
Jag tycker ingen ska kolla in dom där vidriga porrsidorna ifrån USA. Men ni kan lite på mitt ord, många svarta kvinnor syns inte där. Det syns en del negerkukar på sidorna. Jag antar är att det incels ifrån pakistan som drömmer att få ett basebollträ i röven som pushar upp algoritmen, eller?. Negrerna är sexiga för negrerna. Vita är sexiga för vita, så är det. USA framstår nästan som ett bibliskt ny-babylon eller nåt. Eller är det rotchilds kalergiplan kanske?

Nej, vita är sexigast för mig.
Citera
2021-08-29, 17:13
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyxzopol
Jag tycker ingen ska kolla in dom där vidriga porrsidorna ifrån USA. Men ni kan lite på mitt ord, många svarta kvinnor syns inte där. Det syns en del negerkukar på sidorna. Jag antar är att det incels ifrån pakistan som drömmer att få ett basebollträ i röven som pushar upp algoritmen, eller?. Negrerna är sexiga för negrerna. Vita är sexiga för vita, så är det. USA framstår nästan som ett bibliskt ny-babylon eller nåt. Eller är det rotchilds kalergiplan kanske?

Nej, vita är sexigast för mig.
Varför vill då kolsvarta niggers våldsföra sig på oskyldiga etniska vita tjejer?
Citera
2021-08-29, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kavajfyllo
Varför vill då kolsvarta niggers våldsföra sig på oskyldiga etniska vita tjejer?

Eftersom att dom är apor och psykopater och att vita är bäst. Så tänker dom ungefär. Och vita är ju det bästa folket i stort. Och vi ska fängsla dom, och sen skick hem dom till djungeln. Dom som begått övergrepp emot vårt folk. Även förrädare ska vi straffa lite lätt.
Citera
2021-08-29, 17:18
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyxzopol
Eftersom att dom är apor och psykopater och att vita är bäst. Så tänker dom ungefär. Och vita är ju det bästa folket i stort. Och vi ska fängsla dom, och sen skick hem dom till djungeln. Dom som begått övergrepp emot vårt folk. Även förrädare ska vi straffa lite lätt.
Du låter som en vis man! Usch för kolsvarta! Ja de borde alla sitta och skaka galler. Egentligen borde man bygga fängelse för alla kolsvarta ute mitt i atlanten eller något.
Senast redigerad av Kavajfyllo 2021-08-29 kl. 17:21.
Citera
2021-08-29, 17:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kavajfyllo
Du låter som en vis man! Usch för svarta!

Jag hatar inte svarta på nåt sätt. Jag önskar dom all lycka i Kongo och även ett fåtal här i Sverige önskar jag lycka till. Jag är fortfarande lack på BLM-terrorister också. Ha det fint.
Citera
2021-08-29, 17:28
Medlem
Jag är ganska öppen för att umgås med tjejer från hela världen. Men har aldrig fastnat för någon från afrika faktiskt.

Vet inte vad det är och rent generellt så är väl de flesta svarta tjejer ganska ointressanta även i personligheten. Alltså inte bara utseendet som ej lockar.

Så nej, det verkar vara väldigt osannolikt att jag någonsin blir intresserad av en svart tjej.
Citera
2021-08-29, 18:05
Bannlyst
Jag vill även nämna att naturligtvis är den som sprider mest porr med svarta emot vita judisk, Greg Lansky, det är nästan att otroligt mina fördomar nästan alltid har rätt. Varför är det så? Vad vill dom?
Citera
2021-08-29, 18:50
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Ja, jag älskar svarta kvinnor med breda rumpor. De suger kuk som gudinnor också. För mig är det enbart positivt med mer mörka kvinnor i Sverige och världen.
Citera
2021-08-29, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Ja jag har hört talats om dom, förstår inte varför du nämner dom när jag skrev afrikanska kvinnor, INTE afro amerikaner.

// PoK

Haha, det var ju du som nämnde följande:

Citat:
Haha du gör bort dig... Sydamerika och Asien är bajsländer men du nämner inget om Afrika? Märker ju direkt att du varken träffat någon brud som inte kommer utanför din bondhåla. Afrikanska kvinnor luktar helvete. Asiater och Latinas är kvinnliga om du går efter kvinnor så att säga.

Sen när blev personen i min ts(bilden) en afrikansk tjej från Afrika?
Citera
2021-08-29, 19:15
Citat:
Ursprungligen postat av BoletusEdulis
Har tänkt på detta ett tag, har alltid gillar brunetter. Men är inte svarta tjejer sexigast egentligen?
Med svarta menar jag ju inte blånegrer med feta läppar utan mer typ som denna tjej:
https://stock.adobe.com/se/images/be...wall/196092185

Eller vad tycker ni?

NEJ. Rent biologiskt så är det en omöjlighet då svarta kvinnor har mest testosteron.
Vita kvinnor är de vackraste på planeten. Det är inte ens nära.

👇🏻 Här är en annan bit fakta " this makes so much sense"

Grundaren av #MeToo
https://en.wikipedia.org/wiki/Tarana_Burke
Senast redigerad av lugenpresse 2021-08-29 kl. 19:17.
Citera
2021-08-29, 19:17
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Ja, jag älskar svarta kvinnor med breda rumpor. De suger kuk som gudinnor också. För mig är det enbart positivt med mer mörka kvinnor i Sverige och världen.
Fattar inte hur det är positivt att knulla negrer? Släcker du i rummet ser du dem inte?
Citera
2021-08-29, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugenpresse
NEJ. Rent biologiskt så är det en omöjlighet då svarta kvinnor har mest testosteron.
Vita kvinnor är de vackraste på planeten. Det är inte ens nära.

👇🏻 Här är en annan bit fakta " this makes so much sense"

Grundaren av #MeToo
https://en.wikipedia.org/wiki/Tarana_Burke

Herregud, är det där en riktig människa? Ser ut som en karikatyr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här