• 1
  • 2
2021-08-23, 17:51
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Hej,

Jag är en svensk kvinna som jobbar och bor i en förort. Mitt problem är att jag aldrig träffar svenska män i min vardag på ett naturligt sätt, och lär aldrig känna någon.

När jag är ute och går är det mest araber och negrer man stöter på. Känns som att det enda man gör är att gå och jobba, och under ledigheten har man ingen att umgås med. Man går ut och tränar själv, har ingen att ringa. De enda jag har att tala med är min mor och mormor. Vart träffar man svenska män på ett naturligt sätt? Som sagt, där jag bor finns det bara negrer.

Någon som kan komma med tips?
Citera
2021-08-23, 17:53
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Gå en utbildning.
Citera
2021-08-23, 17:57
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare

Tinder.
Citera
2021-08-23, 17:57
Medlem
maxatdunders avatar
Testa Tinder så kommer du få många matchningar, där kan du säkert träffa dig en svensk man om du ser någorlunda okej ut.
Citera
2021-08-23, 17:59
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Testa Tinder så kommer du få många matchningar, där kan du säkert träffa dig en svensk man om du ser någorlunda okej ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Tinder.

Nej jag vill inte ha med skiten att göra. En jävla sexsida förfan skärp er!
Citera
2021-08-23, 18:02
Medlem
Citat:
Hej,

Jag är en svensk kvinna som jobbar och bor i en förort. Mitt problem är att jag aldrig träffar svenska män i min vardag på ett naturligt sätt, och lär aldrig känna någon.

När jag är ute och går är det mest araber och negrer man stöter på. Känns som att det enda man gör är att gå och jobba, och under ledigheten har man ingen att umgås med. Man går ut och tränar själv, har ingen att ringa. De enda jag har att tala med är min mor och mormor. Vart träffar man svenska män på ett naturligt sätt? Som sagt, där jag bor finns det bara negrer.

Kortsiktigt finns det vissa saker du kan göra som gå med i någon förening där du träffar likasinnade. Du bor i en förort säger du, vilket jag gissar är nära stan, då har du ett gäng olika föreningar att välja på. Teater, dans, crossfitt kanske hade varit något? Teater kan fungera utmärkt som terapi för att tänka på annat. Även crossfitt eller liknande fysisk aktivitet ger ett fint endorfinpåslag, ännu bättre tillsammans med andra, då kan du börja en grupp och träffa folk. Eller som överstående skrivit, börja en utbildning. Det är tyvärr så att lågutbildade svenskar tvingas hamna med många nyinkomna invandrare och göra samma skitjobb vilket inte är jättekul kanske.

Långsiktigt så kan du försöka hitta en lägenhet i ett tryggare område där det är lite mer blandade människor, men lär väl vara svårt när man ska skaffa en hyresrätt, man kan hamna i vilket område som helst med världens pack om man har otur. Spara ihop en insats och köp en lägenhet i ett bättre område i en mindre stad, eller om du vill bo i stan kan du köpa en i ett hyfsat okej område om du löser en insats. Utbilda sig tror jag även kan vara långsiktigt bra, då i framtiden kommer det bli ännu mer klassuppdelning, då kanske man vill tillhöra den högre.
Citera
2021-08-23, 18:02
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Nej jag vill inte ha med skiten att göra. En jävla sexsida förfan skärp er!

En kvinna kan vara väldigt selektiv på Tinder även fast t.ex sådana som du är mindre attraktiva på många plan såsom, singel, dålig retorik, inte mottaglig för förändring och bor i förorten.
Citera
2021-08-23, 18:08
Medlem
Fettsugnings avatar
Börja med skytte/jakt eller fiske. Vanligtvis bra folk som gillar natur och uteliv och väldigt begränsat med negrer.
Citera
2021-08-23, 18:10
Medlem
Swe1227s avatar
Är du 28 år eller under kan du med fördel läsa universitet/högskola
Citera
2021-08-23, 18:12
Medlem
Mobscenes avatar
Citat:
Hej,

Flytta eller häng nånstans där det finns skandinaver?
Citera
2021-08-23, 18:15
Medlem
FlashbackNegerns avatar
Fattar inte själv hur jag gjorde det. Hade samma sentiment som dig. Men gjorde lite små förbättringar här och där. Plötsligt så är hon bredvid mig.
Citera
2021-08-23, 18:40
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ni verkar ju totalt körda hela bunten
Du är ju inte supertrevlig själv verkar det som men annars får man väl göra som alla andra. Sök dig till någon förening för någonting du tycker är kul, engagera dig i politiken, gå en online-kurs, snacka lite med folk på webcam-sidor eller börja spela tv-spel med voice-chat. Finns mängder med sätt att snacka med folk, jag vet då jag inte har så många vänner men ändå är social nästan hela tiden. Det krävs ju dock att man lägger manken till och söker kontaktytor. Ingen (utom då araben på gatan som säkert hade velat dra med dig) kommer fixa det åt dig tyvärr.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in