2026-09-18, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Gipsy är inte trovärdig som källa.

Verkar bara som du blandar korten. Om den där filmen finns.

Hur vet du att tjejerna var i 16-årsåldern i den?
Jag har sett den så den finns. Att den är komprometterande stör naturligtvis en enögd person som du och därför vill du låtsas som att den inte finns. Du får tycka vad du vill om Gipsy, men om du vill se videon får du fråga honom.
Om filmen nu inte finns enligt dig så har väl tjejernas ålder och hur det visas irrelevant.
Citera
2026-09-18, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Jag har sett den så den finns. Att den är komprometterande stör naturligtvis en enögd person som du och därför vill du låtsas som att den inte finns. Du får tycka vad du vill om Gipsy, men om du vill se videon får du fråga honom.
Om filmen nu inte finns enligt dig så har väl tjejernas ålder och hur det visas irrelevant.

Jag har sett den. Den finns på youtube.
Och det framgår inte hur gamla tjejerna är.
Citera
2026-09-18, 13:13
Medlem
Citat:
Jag har sett den. Den finns på youtube.
Och det framgår inte hur gamla tjejerna är.

Självklart är det ingen i videon som säger det. Däremot har det ca två år bakåt i tiden bekräftats av flera som kände tjejerna , men det är väl också konspirationsteorier enligt dig.
Är man dessutom inte blind så kan man uppskatta deras ålder såvida de inte är 30 år och ser ut som 16 , vilket skulle passa ditt narrativ betydligt bättre.
Citera
2026-09-18, 13:17
Medlem
Citat:
Självklart är det ingen i videon som säger det. Däremot har det ca två år bakåt i tiden bekräftats av flera som kände tjejerna , men det är väl också konspirationsteorier enligt dig.
Är man dessutom inte blind så kan man uppskatta deras ålder såvida de inte är 30 år och ser ut som 16 , vilket skulle passa ditt narrativ betydligt bättre.

Eftersom du inte har en källa så är det bara massa spekulationer.

Jag skulle gissa på att tjejerna är kring 20-25.

Förstår du inte att man blir skeptisk när du skriver sådär att du har en källa. d.v.s. att de bekräftats?
Men du har inget som styrker det.
Citera
2026-09-18, 13:31
Medlem
Citat:
Eftersom du inte har en källa så är det bara massa spekulationer.

Jag skulle gissa på att tjejerna är kring 20-25.

Förstår du inte att man blir skeptisk när du skriver sådär att du har en källa. d.v.s. att de bekräftats?
Men du har inget som styrker det.
Du kanske nyligen blivit medlem i tråden och då har du ju missat en hel del .
Menar du att jag ska spara allt som skrivs under flera år , för att övertyga någon som i övrigt är helt faktaresistent ändå.?
Citera
2026-09-18, 13:33
Medlem
Citat:
Du kanske nyligen blivit medlem i tråden och då har du ju missat en hel del .
Menar du att jag ska spara allt som skrivs under flera år , för att övertyga någon som i övrigt är helt faktaresistent ändå.?

Menar du att din källa är ett påstående/inlägg i tråden?

Om det är en trovärdig källa så tycker jag du borde lagt märke till att lägga den på minnet.
Men det är klart är det ett inlägg i tråden, förstår jag att du inte memorerar den. Då den inte betyder något.
Citera
2026-09-18, 13:45
Medlem
Citat:
Menar du att din källa är ett påstående/inlägg i tråden?

Om det är en trovärdig källa så tycker jag du borde lagt märke till att lägga den på minnet.
Men det är klart är det ett inlägg i tråden, förstår jag att du inte memorerar den. Då den inte betyder något.
Det naturliga är väl att man läser och sen går vidare utan att memorera alla inlägg. De som kände tjejerna uppfattade jag som ett konstaterande utan att för den skull ladda ner för att vid lämpligt tillfälle använda som källa i framtiden. Bruka du göra så??
Citera
2026-09-18, 13:48
Medlem
Citat:
Det naturliga är väl att man läser och sen går vidare utan att memorera alla inlägg. De som kände tjejerna uppfattade jag som ett konstaterande utan att för den skull ladda ner för att vid lämpligt tillfälle använda som källa i framtiden. Bruka du göra så??

Det enda som verkar uppenbart är att Patrik festade med två unga tjejer.

Angående inlägget.
Tänk om tidningar skulle göra så.
Källa: Ett inlägg på Flashback.

Det väger inte så tungt.
Citera
2026-09-18, 13:59
Medlem
Citat:

Angående inlägget.

Det väger inte så tungt.
Nu blir det det sedvanliga perpetuum mobile med dig.
Ha en bra dag och glöm int att påpeka att argumenten tröt.
Citera
2026-09-18, 14:13
Medlem
Citat:
Om du inte vet är det väl dumt/onödigt att spekulera om det?

Gipsy är väl inte den mest objektiva källan?
Goolga patrik sjöbergs flickvän eller liknande. Minst 2 har varit i dotterns ålder eller yngre.

Finns namn på dem i tråden där de nämndes för bara någon dag sedan.
Drygt 30 år yngre, när han va drygt 50.

Sedan finns det en video "patrik sjöberg festar" där mer än alkohol förtärits och en av tjejerna nämner något om någon sjukdom patrik troligen har där nere. Dessa är 20-25 års åldern som max.

Du kan troligen hitta även denna om du googlar, men vi vet ju att du har en total ovilja att leta själv och om folk frågar dig efter bevis har du ofta sagt googla med mera.
Citera
2026-09-18, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Goolga patrik sjöbergs flickvän eller liknande. Minst 2 har varit i dotterns ålder eller yngre.

Finns namn på dem i tråden där de nämndes för bara någon dag sedan.
Drygt 30 år yngre, när han va drygt 50.

Sedan finns det en video "patrik sjöberg festar" där mer än alkohol förtärits och en av tjejerna nämner något om någon sjukdom patrik troligen har där nere. Dessa är 20-25 års åldern som max.

Du kan troligen hitta även denna om du googlar, men vi vet ju att du har en total ovilja att leta själv och om folk frågar dig efter bevis har du ofta sagt googla med mera.

Påståendet var att tjejerna i videon var 16-åringar. Jag har sett videon den finns på youtube.

Vad spelar det för roll om tjejerna är i 20-25 årsåldern?
Citera
2026-09-18, 16:03
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:

Angående inlägget.

Det väger inte så tungt.
För eran del skulle sådant duga alldeles utmärkt. Någon skrev eller sa något, då är det så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in