Igår, 20:24
  #106669
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Jag har svarat. problemet är att svaren duger inte för dig.
Men det är ditt problem inte mitt.

Du har definitivt inte svarat ett jävla dugg någon gång. Eftersom du är en sån praktskitstövel så ge helt enkelt fan i att skriva till mig i fortsättningen i ämnet dumpen. Du är falsk förljugen och ett riktigt kräk.
Citera
Igår, 22:23
  #106670
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av förman
Har det framgått ifall Sara eller Patrik arbetat något i sitt liv. Att Patrik hållit föreläsningar kan naturligtvis ses som ett arbete, men utöver det?

Jo Sara började sin karriär som fotomodell i Malmö sent 80-tal. Sara var skitsnygg (är, snygga drag och allt det där) sen ett hopp till flaggviftare på en gokartbana för barn men sen brakade det loss ordentligt när Putte kom in i bilden och Dumpen fick se ljuset för första gången.
Sara är väl ingen riktig knegare om man säger så men hon fixar nya lagar det lilla livet så det blir ändå godkänt på något konstigt sätt. Hon är så sjukt intelligent så man måste se upp med henne när hon har hybris.

Jag blev så ledsen när jag läste om hennes öde och önskar henne allt gott trots att hon nobbade mig.

Putte har inte förvärvsarbetat och det är väl ingen som gillar honom egentligen (?) Varför inte skicka den ranglige mannen till att ta värvning i hamnen eller så blir det inga stålar på kontot? Sköna resor där till Gulfstater där mänskliga rättigheter inte existerar men barnäktenskap däremot och guld så klart. Sara gillar inte dessa fylleresor. Ska vi gissa att Dumpen inte fanns med på dagordningen under trippen i öknen?

Intelligensen säger ju med egna ord att hon inte hade en så bra bild av Putte innan Dumpen sparkades igång men nu förväntar sig Magica de Hex att hela svenska folket ska svänga bara för att hon gjort det - glöm det!
Citera
Igår, 22:56
  #106671
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Menar du dem du inte har svarat på?

Jag har svarat. Det är inte mitt problem att du inte gillar svaren.
Citera
Igår, 23:05
  #106672
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Jag har svarat. Det är inte mitt problem att du inte gillar svaren.
Jag gillar alla svar , för då kan man ta ställning. Eftersom du väljer att inte svara på relevanta och enkla frågor som handlar om dumpen så handlar det ju inte om något gillande. Svar som uttrycker en annan åsikt är absolut ok och även intressant. Ickesvar är en svaghet och ett undvikande av ämnet.
Om du vill kan jag upprepa frågorna om du kanske missat dem eller inte förstått dem?
__________________
Senast redigerad av Takanashi Igår kl. 23:11.
Citera
Igår, 23:13
  #106673
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Jag gillar alla svar , för då kan man ta ställning. Eftersom du väljer att inte svara på relevanta och enkla frågor som handlar om dumpen så handlar det ju inte om något gillande. Svar som uttrycker en annan åsikt är absolut ok och även intressant. Ickesvar är en svaghet och ett undvikande av ämnet.
Om du vill kan jag upprepa frågorna om du kanske missat dem eller inte förstått dem?

Vissa frågor är så dumma så de förtjänar inget svar.

Sedan de som vinklar frågor tillräckligt mycket vill inte ha ett svar.

Men jag har svarat dig. Trist att du inte gillar svaren. Men vad ska man göra?
Citera
Igår, 23:39
  #106674
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Jag gillar alla svar , för då kan man ta ställning. Eftersom du väljer att inte svara på relevanta och enkla frågor som handlar om dumpen så handlar det ju inte om något gillande. Svar som uttrycker en annan åsikt är absolut ok och även intressant. Ickesvar är en svaghet och ett undvikande av ämnet.
Om du vill kan jag upprepa frågorna om du kanske missat dem eller inte förstått dem?

De kommer aldrig svara. Inte när man har vettiga argument för de vet att allting i grund och botten bara handlar om moral att man helt enkelt ogillar förstora åldersskillnader. De tycker tydligen att det är helt okej att en 22 åring sätter på 14 åring.Precis lika olagligt som om en 53 åring hade gjort det. Fast det ska daltas för att någon är yngre.Saft och bullar!

Sara som är så bestämd med att vissa lagar ska vara si eller så. Borde då inte lagen vara detsamma för alla?

Jag tycker inte att gränsen behöver vara 18. Som vissa verkar insistera på att det borde vara och tragiskt nog så kommer det säkerligen bli den gränsen framöver. Hur som helst om det nu ska vara 18 som gräns, så tycker jag att det ska gälla precis som i Kalifornien och andra delstater för alla oavsett ålder.

Förstår ni?

Ska gränsen vara 18 så ska det vara precis lika olagligt för någon som är 18 att ligga med någon som är 17. Regler är regler regler! Inget trams med att någon får bara varamed någon som är si eller så gammal. Det är bara moral panik i såna fall.

Det är min åsikt att vilken jävla gräns ni än väljer se till att den gäller för alla. Även om jag personligen tycker nuvarande gräns är fullt rimlig. Så är det många i detta samhälle som inte tycker att den duger. eller väl ändra innebörden utav den.
__________________
Senast redigerad av Allright02 Igår kl. 23:46.
Citera
Igår, 23:40
  #106675
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Vissa frågor är så dumma så de förtjänar inget svar.

Sedan de som vinklar frågor tillräckligt mycket vill inte ha ett svar.

Men jag har svarat dig. Trist att du inte gillar svaren. Men vad ska man göra?

1.Har du barn? ( dumt, vinklat)?
2. Tände du på Greta 60 år när du var 14 år?
Frågan ställs för att du menar att 14- åringar tänder på 50+ för att dumpen visar det ( dumt , vinklat)?
3.Var får du din kunskap om barn ifrån? ( dumt , vinklat) ?
4. Hur vet du att samtliga gäddor har X antal offer? ( dumt, vinklat)?
5. Hur vet du att eventuella offer får upprättelse av 800 gäddor? ( dumt, vinklat)?

Alla är medvetna om att minderåriga inte enligt lag kan ge samtycke till sex , vilket är en bra lag.
På vilket sätt misstänkliggör det mig att jag nämner det i samband med lagar i Sverige som skyddar barn på olika sätt?
Kan du på ett tydligt sätt förklara detta?
Citera
Igår, 23:49
  #106676
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
1.Har du barn? ( dumt, vinklat)?
2. Tände du på Greta 60 år när du var 14 år?
Frågan ställs för att du menar att 14- åringar tänder på 50+ för att dumpen visar det ( dumt , vinklat)?
3.Var får du din kunskap om barn ifrån? ( dumt , vinklat) ?
4. Hur vet du att samtliga gäddor har X antal offer? ( dumt, vinklat)?
5. Hur vet du att eventuella offer får upprättelse av 800 gäddor? ( dumt, vinklat)?

Alla är medvetna om att minderåriga inte enligt lag kan ge samtycke till sex , vilket är en bra lag.
På vilket sätt misstänkliggör det mig att jag nämner det i samband med lagar i Sverige som skyddar barn på olika sätt?
Kan du på ett tydligt sätt förklara detta?


1. Första frågan väljer jag att inte svara på. (Det är också ett svar)

2. Jag har svarat på fråga nummer två tidigare. Sedan är den vinklad p.g.a. den är hypotetisk.
Eller menar du en specifik person? "Greta"

3 .Har jag svarat på tidigare. Med källor. B.la. från Who

4. Har jag svarat på tidigare. Att det sannolikt finns fler offer då förövaren oftast är inom familjen/släkten.

5. Vad är en upprättelse om inte det?

Din andra hypotetiska fråga om att barn kan tända på en vuxen peron. Ger ett sken av att det kan finnas ett samtycke från barnet.
Citera
Idag, 00:25
  #106677
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jo Sara började sin karriär som fotomodell i Malmö sent 80-tal. Sara var skitsnygg (är, snygga drag och allt det där) sen ett hopp till flaggviftare på en gokartbana för barn men sen brakade det loss ordentligt när Putte kom in i bilden och Dumpen fick se ljuset för första gången.
Sara är väl ingen riktig knegare om man säger så men hon fixar nya lagar det lilla livet så det blir ändå godkänt på något konstigt sätt. Hon är så sjukt intelligent så man måste se upp med henne när hon har hybris.

Jag blev så ledsen när jag läste om hennes öde och önskar henne allt gott trots att hon nobbade mig.

Putte har inte förvärvsarbetat och det är väl ingen som gillar honom egentligen (?) Varför inte skicka den ranglige mannen till att ta värvning i hamnen eller så blir det inga stålar på kontot? Sköna resor där till Gulfstater där mänskliga rättigheter inte existerar men barnäktenskap däremot och guld så klart. Sara gillar inte dessa fylleresor. Ska vi gissa att Dumpen inte fanns med på dagordningen under trippen i öknen?

Intelligensen säger ju med egna ord att hon inte hade en så bra bild av Putte innan Dumpen sparkades igång men nu förväntar sig Magica de Hex att hela svenska folket ska svänga bara för att hon gjort det - glöm det!
Jag förstår inte varför myndigheterna inte agerar mot dessa två. Även om varje enskild tjänsteman tänjer på regler och bestämmelser för att Jimmie Åkessons "hedervärda" medborgare ska få fortsätta, så vad det är det som gör att myndigheterna delar SD:s positiva bild av Sara och Patrik. Jag tror inte myndighterna varit lika flata om något liknande projekt riktats mot gängkriminella. Kan det bevisas att ingen av de två arbetat förstår jag inte varför de ses som föredömen.
Citera
Idag, 00:39
  #106678
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
11 dagar kvar, kort därefter kommer vi få se dumpen stänga ner sin vidriga verksamhet och alla som blivit uthängda ska få stämma skiten ur dom (inklusive anhöriga till uthängda) och de ska få betala!!!! USCH OCH TWII PÅ DERAS ÄCKLIGA VERKSAMHET 👎👎❌

Ni kan väl stämma på redan nu? #342 lyckades ju och fick coola 40'000 i fickan efter två år utan jobb och stämpel som pedofil och paria i samhället. Varför vänta på nån ointressant EU-dom om Lexbase och GDPR?
Citera
Idag, 01:27
  #106679
Medlem
Ankan-mannens avatar
Tycker det är knepigt juridiskt när man säger att underåriga inte kan ge samtycke. Det lagen motsvarar är ungefär att om samtycke givits eller inte så är det inte i något fall giltigt för sex.

Om en 14 skriver i en chatt att denne vill knulla alla gubbar, sedan träffas de underförstått för att göra saker. Inget samtycke utdelas inget fel begås då utifrån lagens skrivning, hur skulle någon kunna dömas om det står så i lagen att 14 inte kan ge samtycke om varken ja eller nej yttrats. För samtycke är och måste väl vara personligt, och inte utdelas till en grupp i ett och samma samtycke. Med grupp menar jag att 14 skrivit denne vill knulla till flera i en chatt.
Citera
Idag, 05:26
  #106680
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Tycker det är knepigt juridiskt när man säger att underåriga inte kan ge samtycke. Det lagen motsvarar är ungefär att om samtycke givits eller inte så är det inte i något fall giltigt för sex.

Om en 14 skriver i en chatt att denne vill knulla alla gubbar, sedan träffas de underförstått för att göra saker. Inget samtycke utdelas inget fel begås då utifrån lagens skrivning, hur skulle någon kunna dömas om det står så i lagen att 14 inte kan ge samtycke om varken ja eller nej yttrats. För samtycke är och måste väl vara personligt, och inte utdelas till en grupp i ett och samma samtycke. Med grupp menar jag att 14 skrivit denne vill knulla till flera i en chatt.
Normalt sett så vill inte fjortisar ha gamla gubbar dem vill ha dina pengar, precis som vissa negressor/thaior vill ha feta gubbar. Cash is the king. Men det klart ni pedofilgubbar tror att en ung tiktok flicka vill ha er när hon ger en 'invite" . Patetiskt är förnamnet..

För övrigt bra jobbat Dumpen.
__________________
Senast redigerad av Redrum.187 Idag kl. 05:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in