Citat:
Ursprungligen postat av
SverigeBaronMikael
Jämställd som jag är tycker jag att det är lika synd om barn oavsett vilka kön de har om de våldtas, misshandlas m.m. men Dumpen handlar knappast om att barn våldtas utan nästan uteslutande om en jakt på och ett hat mot män som har gjorts till allmänt villebråd. Denna hetsjakt odlas och helhjärtat tas emot av en icke ifrågasättande publik.
När Sara pratar om att det är vanligare med självskadebeteende bland barn som våldtas så är det garanterat inte pojkar hon menar.
Vad jag menar är att det först och främst inte är en jakt på pedofiler utan en hetsjakt på män vi ser - där flickan, kvinnan, gynocentrism och feminism står i centrum.
Pojkar och män är syndabockar. Män som ifrågasätter är pedofiler och pojkar är blivande gäddor, medan kvinnor alltid har rätt och tar fajten... Dumpen göder detta.
Inga alternativ ges utan hatet mot män och deras i många fall mycket dystra leverne och öde är menat att öka. Det är misandri som ligger bakom skillnaden i de punkter jag nämnde. Sjöberg verkar ha svalt detta med hull och hår precis som resten av Dumpens medarbetare och följare. Det är skamligt.
Ska vi ta ordet skamligt så ska vi först och främst titta på all rappakalja du lägger ut.
Du verkar inte ens veta varför Patrik håller på med detta. Patrik blev sexuellt utnyttjad av sin styvfar, det har stått i all svensk media i flera år. Det har även varit på svensk TV i hur många morgonsoffor som helst.
Låg du under en sten innan du hamnade här?