Citat:
Ursprungligen postat av
SverigeBaronMikael
Det är sällan man ser att dumpen kommer till pojkars undsättning, både från män och kvinnor. Jackpot blir det såklart när en kvinna sätts fast för att ha tafsat och våldtaget minderåriga pojkar men de fallen är få och verkar mest finnas för syns skull.
Ingen bryr sig. Folk säger ja ja men inte så farligt, det var ju en kvinna och en pojke. Allt går mer eller mindre uppenbarligen ut på att sätta dit män och skydda flickor = riddarmentalitet och feminism.
1. En man är ute efter minderårig flicka = pedofilen ska nackas. Den jäveln ville knulla en flicka.
2. En man är ute efter minderårig pojke = pedofilen är bög men en pojke klarar ju sig...
3. En kvinna är ute efter minderårig flicka har mig veterligen inte än fiskats.
4. En kvinna är ute efter minderårig pojke. Ja jo inte rätt sägs det men uppgift -> rättsväsendet.
Det var något lättare att förstå detta alster. Tack för att du ansträngde dig så vi andra kunde ta del av dina åsikter.
Jag finner dock motstridiga uppgifter i ditt inlägg. I första passagen beskriver du det som jackpot om en kvinna skulle ertappas med att ha våldtagit barn eller tafsat. För att sen under punkt fyra helt motstridigt antyder du att det skulle vara mjäkigt hanterat. Har absolut inte alls samma syn på att kvinnor skulle vara mindre avskydda. Nästan tvärtom. De förväntas ju oftast vara bra mammor och vara omtänksamma medans mäns vidriga beteenden snarare ursäktas med att de gillar unga tjejer bara och det finns de i tråden som rättfärdigat mäns fablesser för barn med att de minsann är könsmogna o att det är helt naturligt.
Så jag tror du fått mycket om baktassen tyvärr. Ta ett andetag och se utanför dina skygglappar.
Flera inlägg, förvisso off topic, har ägnats åt att berätta om kvinnor som dömts för liknande brott. Även dumpen har publicerat domar på kvinnor som varit delaktiga i övergrepp på barn. Det saknas inte alls exempel på att kvinnor kan vara riktigt äckliga gäddor också.
För egen del gör jag ingen skillnad på sexualitet eller kön när det kommer till förövare eller offer. Det är lika hemskt. Ser inte min inställning som varken ridderlig eller feministisk i denna fråga även om jag skulle ja, jag är feminist, om jag får frågan då jag gärna skulle se ett mer jämställt samhälle. Men detta är helt utanför mitt hat för pedofiler och andra predatorer.
Jag har tidigare också sagt att jag gärna hade sett dumpen jobba i andra sjöar för att fiska sina gäddor men det är upp till de och inte till oss andra att bekymra oss för. Det är trots allt deras sajt o arbete. Vill man får man ju fritt göra en liknande produkt om man anser sig vara bättre.
Vill återigen rekommendera de större pedojägarna i USA. Tex Dad, CC unit mfl som fångar män kvinnor med både pojkar o flickor som decoy. Det gjorde även pappaprogrammet how to catch a predator.