2022-04-04, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Min intelligensnivå är helt klart OT i tråden.

Ja, jag stör mig betydligt mer på människor som på ett organiserat sätt försöker undergräva den rättsordning som finns, än ett gäng utvecklingsstörda som försöker sätta på fiktiva fyraåringar.

Men det de gör är ju lagligt? Hade dock hållit med dig i de flesta andra fall, man ska rösta fram partier som vill ändra lagar och straffskalor. Men när det kommer till vuxna som vill knulla barn... Där försvinner sympatin.
Citera
2022-04-04, 14:35
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SverigeBaronMikael
Jämställd som jag är tycker jag att det är lika synd om barn oavsett vilka kön de har om de våldtas, misshandlas m.m. men Dumpen handlar knappast om att barn våldtas utan nästan uteslutande om en jakt på och ett hat mot män som har gjorts till allmänt villebråd. Denna hetsjakt odlas och helhjärtat tas emot av en icke ifrågasättande publik.
När Sara pratar om att det är vanligare med självskadebeteende bland barn som våldtas så är det garanterat inte pojkar hon menar.
Vad jag menar är att det först och främst inte är en jakt på pedofiler utan en hetsjakt på män vi ser - där flickan, kvinnan, gynocentrism och feminism står i centrum.
Pojkar och män är syndabockar. Män som ifrågasätter är pedofiler och pojkar är blivande gäddor, medan kvinnor alltid har rätt och tar fajten... Dumpen göder detta.
Inga alternativ ges utan hatet mot män och deras i många fall mycket dystra leverne och öde är menat att öka. Det är misandri som ligger bakom skillnaden i de punkter jag nämnde. Sjöberg verkar ha svalt detta med hull och hår precis som resten av Dumpens medarbetare och följare. Det är skamligt.

Ska vi ta ordet skamligt så ska vi först och främst titta på all rappakalja du lägger ut.
Du verkar inte ens veta varför Patrik håller på med detta. Patrik blev sexuellt utnyttjad av sin styvfar, det har stått i all svensk media i flera år. Det har även varit på svensk TV i hur många morgonsoffor som helst.
Låg du under en sten innan du hamnade här?
Citera
2022-04-04, 14:39
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Nu fångar ju Dumpen gäddor på nätet. Människor från Mellanöstern hänger inte på nätet vad det verkar i samma utsträckning, det är i alla fall min bild. De är mer familjeorienterade och sedan har du det där med språkbarriär också. Någon som lever i någon slags hederskultur ā la barnknullande är nog inte så pigga på att lära sig vare västerländska värderingar eller svenska eller hänga på nätet.

Du har rätt i att dom inte groomar på nätet. Mkt beroende på språkliga brister, men ofta går dom ut i grupp och våldtar ett offer.
Tragisk värld vi lever i och en stor kram till dig för ditt tidigare personliga inlägg.
Citera
2022-04-04, 14:43
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Min intelligensnivå är helt klart OT i tråden.

Ja, jag stör mig betydligt mer på människor som på ett organiserat sätt försöker undergräva den rättsordning som finns, än ett gäng utvecklingsstörda som försöker sätta på fiktiva fyraåringar.

Så klart IQ har inverkan, du verkar ha missat att den näst sista gäddan hade en tidigare dom.
Sedan ska man inte ens sitta och dikta upp våldtäkt med barn, va fan har du ingen gräns?
Citera
2022-04-04, 14:43
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
De plattformar som drar nytta av barns naturliga nyfikenhet, lekfullhet och sökande groomar kollektivt, precis som när ett enskilt peddo groomar. På ett sätt, om ett barn hänger på snap är inte frågan om det blir groomat utan det är redan groomat mentalt in i den sexualisering du finner där. Gränslöshet och normlöshet är inte en bra början på livet.

Digitalt soprum var ett träffande uttryck.

Tänk dig. What happens på Finlandsfärjan stays on Finlandsfärjan men det är ett stort jävla soprum
Citera
2022-04-04, 14:45
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Ungefär som när man ser ett flaskskepp o tänker hur fan kom den in här?

Tack för det skrattet det var välbehövligt. Förstår aldrig hur det ens är möjligt med så många som försvarar sexualbrott.
Citera
2022-04-04, 15:03
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Tack för det skrattet det var välbehövligt. Förstår aldrig hur det ens är möjligt med så många som försvarar sexualbrott.

Det viktigaste verkar vara att få bort Dumpen.
Påminner något om de som spyr galla över polisen och som själva oftast inte har rent mjöl i påsen.
Citera
2022-04-04, 15:13
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RepentNow
Men det de gör är ju lagligt? Hade dock hållit med dig i de flesta andra fall, man ska rösta fram partier som vill ändra lagar och straffskalor. Men när det kommer till vuxna som vill knulla barn... Där försvinner sympatin.
Jag tycker att det är extra viktigt med rättssäkerhet när det kommer till den här typen av brott.
Citera
2022-04-04, 15:16
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Så klart IQ har inverkan, du verkar ha missat att den näst sista gäddan hade en tidigare dom.
Sedan ska man inte ens sitta och dikta upp våldtäkt med barn, va fan har du ingen gräns?
Vad har min intelligensnivå med den näst sista uthängningen att göra? Jag har inte ens tagit del av den, och huruvida den uthändge har en dom på sig sedan tidigare är helt ointressant för mig.

Du får gärna utveckla vad du menar med att dikta upp.
Citera
2022-04-04, 15:17
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det viktigaste verkar vara att få bort Dumpen.
Påminner något om de som spyr galla över polisen och som själva oftast inte har rent mjöl i påsen.

Ja så är det. Många klagar, gnäller och fördummar Sara och Patrik som är dom enda som försöker komma tillrätta med barns problem. Det vore på sin plats med konstruktiv feedback med rimliga krav eller helt enkelt försöka göra det bättre själv.
Citera
2022-04-04, 15:24
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Vad har min intelligensnivå med den näst sista uthängningen att göra? Jag har inte ens tagit del av den, och huruvida den uthändge har en dom på sig sedan tidigare är helt ointressant för mig.

Du får gärna utveckla vad du menar med att dikta upp.

Du tog åt dig så mycket så att du slutade tänka, det var tråkigt för dig. Att en nyfångad gädda har en tidigare dom är väl alltid av intresse. Blixten slår sällan ner 2 ggr hos en oskyldig!
Citera
2022-04-04, 15:26
Medlem
Citat:
Jag tycker att det är extra viktigt med rättssäkerhet när det kommer till den här typen av brott.

Varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in