Citat:
Ursprungligen postat av
Takanashi
Står dumpen för att de har ansvar för gäddors självmord? Du låtsas som vanligt inte förstå vad som diskuteras och man börjar undra vad du skulle diagnostiseras med eller om det är en försåtlig och falsk strategi från din sida.Jag har för mig att någon skrev "lite blod på händerna för att skydda barn osv".Vad menar du med det uttrycket ?
Gäddorna har väl ansvar för sina egna självmord? Att Dumpen avslöjar dem som pedofiler är säkerligen en orsak till att de i vissa fall väljer att avsluta sitt liv.
Men samtidigt: De flesta med den läggningen lever nog med självmordstankar.
Och det får vi väl vara tacksamma för?
Jag skrev "lite" av en anledning. Men om du vil göra en höna av en fjäder kommer jag inte stoppa dig.