Citat:
Återkom när du faktiskt vet vad LAS handlar om.
Angående LAS så menar jag att de självmant går när ryktet sprider sig.
Någon version av ett register blir det nog
Finns det fler jobb som är okej som gädda?
Lastbilschaufför vad mer?
Men skola och dagis är inte lämpligt?
Hatet kan bli en drivkraft. I alla fall har Patrik sagt det i någon intervju om jag minns rätt.
Vad menar du att man ska drivas av då?
Kärlek till gäddorna?
Någon version av ett register blir det nog
Finns det fler jobb som är okej som gädda?
Lastbilschaufför vad mer?
Men skola och dagis är inte lämpligt?
Hatet kan bli en drivkraft. I alla fall har Patrik sagt det i någon intervju om jag minns rätt.
Vad menar du att man ska drivas av då?
Kärlek till gäddorna?
Tillbaks till kärnan så handlar det ju också om att bli anställd senare eller vara i en antagning med mera. Det är ju de största som Patrik totalt missar. Hur de förstör folks liv skyller på andra och sedan gnäller över hur det är fel att de får skit för något de gjort när det kan finnas en svag relation på något annat.
Han missar poängen i att diskutionen är på deras ansvar och vad som händer när de rycker fram istället där de vill den ska vara. De har all makt att styra diskutionen men de vill inte tillämpa dessa för de vill att folk skall pekas ut istället för att man pratar om helheten med mera. De vill ha en strålkastare på dem och förstöra deras liv. Det är ju uppenbart för alla som har något bakom panbenet för att citera karlsson.
Det finns inget syfte mer än deras egna egon, det är också uppenbart för de med ögon och kan tänka.
Att använda ett sådant vidrigt fenoment och de som blivit utsatta för att driva sitt egna korståg är fel på många nivåer.