2025-08-13, 15:25
Medlem
Hegamons avatar
Varför ska dom hänga ut folk för? Räcker det inte med polisanmälan? Varför ska frun kontaktas? Räcker det inte pedofilerna erbjuds terapi, varför denna uthängning?

Pengar, pengar pengar eller är det som i fängelset att pedofilerna blir en slagpåse för arga män och arga kvinnor som i fallet som vill hämnas på någon personlig oförrätt?

Om jag skulle skapa en sajt som jagar cykeltjuvar vet jag inte om det vore proportionerligt att hänga ut dom på nätet, visst det hade svidit x10 för dessa cykeltjuvar. Nej, jag förstår inte varför dessa två huvudpersoner håller på med det här, snart 1000 pedofiler som blir uthängda med deras eventuella anhöriga drabbas 1000-tals personer i Sverige.

Dom som heter Impulskontrollen måste tjäna grova pengar på dumpens pedofiljagande.
Citera
2025-08-13, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Varför ska dom hänga ut folk för? Räcker det inte med polisanmälan? Varför ska frun kontaktas? Räcker det inte pedofilerna erbjuds terapi, varför denna uthängning?

Pengar, pengar pengar eller är det som i fängelset att pedofilerna blir en slagpåse för arga män och arga kvinnor som i fallet som vill hämnas på någon personlig oförrätt?

Om jag skulle skapa en sajt som jagar cykeltjuvar vet jag inte om det vore proportionerligt att hänga ut dom på nätet, visst det hade svidit x10 för dessa cykeltjuvar. Nej, jag förstår inte varför dessa två huvudpersoner håller på med det här, snart 1000 pedofiler som blir uthängda med deras eventuella anhöriga drabbas 1000-tals personer i Sverige.

Dom som heter Impulskontrollen måste tjäna grova pengar på dumpens pedofiljagande.

Käre värld. Vad fan tror du frun ska kontaktas för? För att mannen (typ alltid mannen) inte ska kunna förgripa sig på resten av familjen eller anhöriga/whoever. Det måste komma fram för att i alla fall (förmodligen) sätta stopp för dessa avarter. Skydda barnen finns inte i din tankevärld eller?

Tror du verkligen Dumpen tjänar pengar på detta? Ja. De får in pengar men kan lova dig att det inte är nån pengamaskin detta. De gör det av personliga skäl. Sluta tugga om pengar samt personangreppen som så många gör här.

Du jämför cykeltjuvar med peddon? Härligt.

Och du måste ju vara helt efterbliven som missat att de inte har någon kontakt med impulskollen typ sista året. Sluta skriv om du inte här någon vettig kritik.

Som typ jag gjorde här ovan. 😅
Senast redigerad av Elofsson666 2025-08-13 kl. 16:00.
Citera
2025-08-13, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Du ser ingen skillnad på cykeltjuvar och gäddor/pedofiler?
Vem skulle man helst vilja ha som granne tro?
Någon som begår brott eller någon som just nu inte går att bevisa att de begått brott.
Säg en uthängd eller någon som är dömd 10 gånger för cyckelstöld, du väljer att flytta in granne med cyckeltjuven.

Baserat på hur du skriver ditt inlägg, tar jag det som att du anser att det är den uthängdas uppgift att flytta?
Det finns inga lagliga sätt du kan tvinga någon att flytta, så om du inte gillar dina grannar så är det upp till dig att flytta.
Oavsett vem som flyttar finns alltid chansen att få en bra mycket värre granne.

Känns som att du kan få det svårt om du skall bestämma vem du skall bo granne med.
Citera
2025-08-13, 17:50
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Någon som begår brott eller någon som just nu inte går att bevisa att de begått brott.
Säg en uthängd eller någon som är dömd 10 gånger för cyckelstöld, du väljer att flytta in granne med cyckeltjuven.

Baserat på hur du skriver ditt inlägg, tar jag det som att du anser att det är den uthängdas uppgift att flytta?
Det finns inga lagliga sätt du kan tvinga någon att flytta, så om du inte gillar dina grannar så är det upp till dig att flytta.
Oavsett vem som flyttar finns alltid chansen att få en bra mycket värre granne.

Känns som att du kan få det svårt om du skall bestämma vem du skall bo granne med.
Vadå flytta? Är du rädd för att den stackars gäddan ska bli vräkt?
Jag har hellre en cykeltjuv som granne än en gädda/pedofil.
Att du skulle önska tvärt om skulle inte förvåna mig det minsta.
Vi är olika.
Senast redigerad av MeggieCleary 2025-08-13 kl. 18:02.
Citera
2025-08-13, 18:54
Medlem
electricstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiskarStina
Nej men OHHH så spännande! Jag sätter på mig prinsessklänningen och tiaran och väntar ivrigt på att få läsa fortsättningen!

Härligt en fiskaridiot här. Jag menar då inte idiot som en förolämpning, utan jag syftar på din troliga kognitiva förmåga.

Kolla först upp vad kognitiv dissonans betyder. Fundera på om du tänker riktigt klart, är du en "smart person?". Mät din IQ hos en psykolog, ska du ägna dig åt det du håller på med, om du har problem att se svåra samband? Tror inte det.

Jag bedömer dessa volontärer som som personer med låg IQ (65- 100 sd15), som bara tänker emotionellt, som inte kan se logiska samband tydligt.
Citera
2025-08-13, 19:01
Medlem
electricstars avatar
Citat:
Är det till att ha egen erfarenhet kanske?

Merparten av de publicerade och avslöjade gäddorna kom till den uppgjorda mötesplatsen för att de trodde att de skulle träffa ett barn i 12-14 års ålder. Resten är en bunt vidrigt äckliga svin som kom för att möta en pedofilmamma och trodde att de skulle få våldföra sig på riktigt små barn.

Det vet du inget om. Bara för att en person som kommer till en plats, blir konfronterad och vänder på klacken, så betyder det inte att han har känt till dina chattar. Underrättelsetjänst är extremt mycket smartare än du och dina kollegor på dumpen.

Kognitiv dissonans igen.. bara för att man vill att något ska vara sant, så kan man inte se saker klart och tydligt.
Citera
2025-08-13, 19:04
Medlem
electricstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
HAHAHAHAHA Tack för ett riktigt gott skratt! 😂😂
Hoppas du skojar så att du inte på allvar tror att Säpo skulle bry sig.

Gör dom det inte så är dom inblandade i den här skiten, då är det dom som styr det hela i bakgrunden. Det är illa.
Citera
2025-08-13, 19:06
Medlem
FiskarStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av electricstar
Det vet du inget om. Bara för att en person som kommer till en plats, blir konfronterad och vänder på klacken, så betyder det inte att han har känt till dina chattar. Underrättelsetjänst är extremt mycket smartare än du och dina kollegor på dumpen.
Nåja, av dig och mig så är du den ende som inte har fiskat, så hur vi går tillväga för att fastställa era identiteter innan konfrontation vet du icke ett piss om!

Citat:
Kognitiv dissonans igen.. bara för att man vill att något ska vara sant, så kan man inte se saker klart och tydligt.
Du menar som allt det där du skriver om infiltration och underrättelsetjänst och SÄPO och sånt?
Citera
2025-08-13, 19:13
Medlem
electricstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Nu får du nog lugna dig lite. Gillar du raketer förresten?

Det låter väldigt mycket som att du har gått hos en psykolog som pratat om ”reptilhjärnan” och ”kognitiv dissonans”.

Det har jag inte. Dock har jag intressen som berör dessa ämnen.

Problemet med dumpen och alla som är sympatiserar återkommer hela tiden, "kognitiv dissonans" igen igen och igen.. Man är insnöade på en icke fungerande produkt, som man har bestämt sig för är bra. Men i själva verkat har man blivit lurad att köpa ormolja, och fortsätter svischar pengar till två idioter som lurar alla så dom kan få sniffa sitt kokain.

Jag tror dock jag lämnar denna tråd, det finns inga meningsfulla diskussion här. Folk här är fanatiska is-krigare som redan har bestämt sig.
Citera
2025-08-13, 19:16
Medlem
FiskarStinas avatar
Citat:

Dock har jag intressen som berör dessa ämnen.

Ja, hur var det med det? 90 cm och 10 kilo?
Citera
2025-08-13, 19:18
Medlem
electricstars avatar
Citat:
Nåja, av dig och mig så är du den ende som inte har fiskat, så hur vi går tillväga för att fastställa era identiteter innan konfrontation vet du icke ett piss om!

Du menar som allt det där du skriver om infiltration och underrättelsetjänst och SÄPO och sånt?

Har ni fastställt identiteter genom spioneri, så är ni ute på djupt vatten, det var intressant. Jag ska meddela advokaterna som utreder dumpen om detta.

Dataintrång: Böter eller fängelse i högst två år.
Grovt dataintrång: Fängelse i lägst sex månader och högst sex år.
Citera
2025-08-13, 19:20
Medlem
FiskarStinas avatar
Citat:
Jag ska meddela advokaterna som utreder dumpen om detta.

Ska du meddela advokaterna att du icke vet ett piss? Nu var du allt lite rolig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in