Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
22-03-20, 22:58
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Han skriver 30 i chatten.
Nej, han skriver 37, det är hon som är 30.
Citera
22-03-20, 22:59
Medlem
USK1s avatar
Citat:
Han skriver 30 i chatten.

Fel "hon" skriver att hon är 30, Han skriver att han är 37.
Citera
22-03-20, 23:02
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Felpost

Okej. Jag tror att jag har hittat vem killen är, något som jag givetvis aldrig skulle skriva ut här på Flashback.

Är dock inte riktigt säker ännu så jag sparar mina specifikationer, så får jag kolla om jag hade rätt sedan.
Citera
22-03-20, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Jag tror han är musiker.

På hobbynivå i så fall. Han är inte konstnärstyp alls. Skulle kunna tänka mig att han är engagerad inom något borgerligt parti. Jobbar förmodligen som tjänsteman. Ekonom är min gissning. Bra uppväxt, aldrig haft det tufft materiellt, bortklemad …
Citera
22-03-20, 23:05
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senapslamm
Ja den som från början var offer, patrik, blir Förövare.
Finns det bättre sätt för offren att bearbeta traumat än att skada människor?

Ja det finns absolut bättre sätt. Att skada andra människor ger ingen läkning av traumat. De som älskar att hata och identifierar sig själva som offer, läs Patrik och Sara, agerar med reptilhjärnan.

E. Läkning av trauma behöver aktivera den kognitiva delen.
Citera
22-03-20, 23:06
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
På hobbynivå i så fall. Han är inte konstnärstyp alls. Skulle kunna tänka mig att han är engagerad inom något borgerligt parti. Jobbar förmodligen som tjänsteman. Ekonom är min gissning. Bra uppväxt, aldrig haft det tufft materiellt, bortklemad …
Jag skrev att det var en felpost.
Citera
22-03-20, 23:07
Medlem
activateds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senapslamm
Ja den som från början var offer, patrik, blir Förövare.
Finns det bättre sätt för offren att bearbeta traumat än att skada människor?

Gå i terapi kan vara en bra sak att göra om man har varit med om ett trauma.
Citera
22-03-20, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Okej. Jag tror att jag har hittat vem killen är, något som jag givetvis aldrig skulle skriva ut här på Flashback.

Är dock inte riktigt säker ännu så jag sparar mina specifikationer, så får jag kolla om jag hade rätt sedan.

Yrke på Mackan kanske du har och vill lämna ut?
Citera
22-03-20, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Så sugen på en riktigt gräddstuvad söndagsgädda.

De som relstiviserar pedofilerna i inläggen ovan är samma människor som brukar gnälla över relativisering i andra ämnen
Trams
Dumpen arbete har vlittst förövare. Såklart barn o sambos kommer må bättre till slut än att ha med dessa explosiva människor i sitt liv

DU kan knappt stava och du uttrycker dig väldigt infantilt så vi kan med gott samvete säkerställa att du tillhör den obildade pöbeln.

Ingen relativiserar något. Vi ifrågasätter vaför en två individer med högst tveksamma bakgrunder av kriminalitet och droger ger sig själva rätten att agera polis, domstol och pöbel. Det är ingen rättssäkerhet i det alls.

Och det drabbar oskyldiga anhöriga, bl.a mannen som tog sitt liv vars fru fick besök av en hotfull pöbel. Sedan har många av dessa män barn som med all sannolikhet drabbats otroligt negativt av Dumpens idioti. Inte ens organisation som Childhood som faktiskt jobbar med att hindra sexövergrepp mot barn och som besitter rejäl expertis tar avstånd från Dumpens idioti.
Citera
22-03-20, 23:17
Medlem
Beckisbarnets avatar
Vore verkligen en skräll om Dumpen en vacker dag dag avslöjar en politiker/myndighetsperson eller någon annan känd eller betydande människa.

Kinky-Brain i all ära men oxfilé smakar bättre än hotdogs..
Citera
22-03-20, 23:23
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
DU kan knappt stava och du uttrycker dig väldigt infantilt så vi kan med gott samvete säkerställa att du tillhör den obildade pöbeln.

Ingen relativiserar något. Vi ifrågasätter vaför en två individer med högst tveksamma bakgrunder av kriminalitet och droger ger sig själva rätten att agera polis, domstol och pöbel. Det är ingen rättssäkerhet i det alls.

Och det drabbar oskyldiga anhöriga, bl.a mannen som tog sitt liv vars fru fick besök av en hotfull pöbel. Sedan har många av dessa män barn som med all sannolikhet drabbats otroligt negativt av Dumpens idioti. Inte ens organisation som Childhood som faktiskt jobbar med att hindra sexövergrepp mot barn och som besitter rejäl expertis tar avstånd från Dumpens idioti.

Tror barnen du nämner mår bättre av att slippa sin peddofarsa än att riskera att dom själva eller deras vänner blir utsatta för våldtäkt. Över huvud taget, vem vill leva med en pedofil?
Hade jag haft en sambo eller nära anhörig som blivit uthängd av dumpen hade jag varit chockad givetvis, men mest tacksam. Hade inte velat ha en sådan "människa" i mitt liv.
Ang. den anhöriga du nämner så förstår man givetvis det är jobbigt för henne att hon ska få skit för det här. Men det är nog ett väldigt litet antal som tycker ha sig rätt att ge sig på en anhörig. De flesta känner sympati, resterande är fan bara en bunke idioter.
Känns lite spontant som att hon var i chock när hon gick ut och försvarade honom i media. Förståelig chock. Men hon inser nog tids nog när allt lagt sig att han inte var en bra gubbe. Det är dessutom lite historia bakom den mannen som inte nämns i tidningen.
Citera
22-03-20, 23:35
Medlem
Beckisbarnets avatar
Ju mer jag läser av "mackans" chattlogg ju mer äcklad blir jag.

Vilket ärkesvin!!! Snacka om storhetsvansinne... ska trycka in butpluggs i mamman och barnet, är killen på riktigt???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in