Citat:
Ursprungligen postat av
Aloe-Blacc
DU kan knappt stava och du uttrycker dig väldigt infantilt så vi kan med gott samvete säkerställa att du tillhör den obildade pöbeln.
Ingen relativiserar något. Vi ifrågasätter vaför en två individer med högst tveksamma bakgrunder av kriminalitet och droger ger sig själva rätten att agera polis, domstol och pöbel. Det är ingen rättssäkerhet i det alls.
Och det drabbar oskyldiga anhöriga, bl.a mannen som tog sitt liv vars fru fick besök av en hotfull pöbel. Sedan har många av dessa män barn som med all sannolikhet drabbats otroligt negativt av Dumpens idioti. Inte ens organisation som Childhood som faktiskt jobbar med att hindra sexövergrepp mot barn och som besitter rejäl expertis tar avstånd från Dumpens idioti.
Tror barnen du nämner mår bättre av att slippa sin peddofarsa än att riskera att dom själva eller deras vänner blir utsatta för våldtäkt. Över huvud taget, vem vill leva med en pedofil?
Hade jag haft en sambo eller nära anhörig som blivit uthängd av dumpen hade jag varit chockad givetvis, men mest tacksam. Hade inte velat ha en sådan "människa" i mitt liv.
Ang. den anhöriga du nämner så förstår man givetvis det är jobbigt för henne att hon ska få skit för det här. Men det är nog ett väldigt litet antal som tycker ha sig rätt att ge sig på en anhörig. De flesta känner sympati, resterande är fan bara en bunke idioter.
Känns lite spontant som att hon var i chock när hon gick ut och försvarade honom i media. Förståelig chock. Men hon inser nog tids nog när allt lagt sig att han inte var en bra gubbe. Det är dessutom lite historia bakom den mannen som inte nämns i tidningen.