2024-12-09, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
Om de lägger ner sin sjuka skitverksamhet
skulle de inte behöva stötta , krama, hjälpa gråta tillsammans med de anhöriga och barnen. Enkelt min vän!

om gäddorna bara kunde låta barn få va barn så hade inga anhöriga behövt någon hjälp
Citera
2024-12-09, 10:37
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
om gäddorna bara kunde låta barn få va barn så hade inga anhöriga behövt någon hjälp

Fint ändå att du har ett sådant enormt förtroende för fiskarna på Dumpen.

Hur ser deras anställningsavtal ut? Jobbar de 40 timmar i veckan? Fast lön eller provision?

Är den omtalade fiskaren som alla anser vara vrickad den enda som misskött sig eller finns det fler?
Citera
2024-12-09, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini

Hur ser deras anställningsavtal ut? Jobbar de 40 timmar i veckan? Fast lön eller provision?

Är den omtalade fiskaren som alla anser vara vrickad den enda som misskött sig eller finns det fler?

Fiskaren var ny och begick ett misstag när denne uttryckte sig fel
Fiskaren har nog lärt sig av sitt misstag och kommer inte låta det hända igen
Citera
2024-12-09, 10:53
Medlem
Citat:

Samma lågintelligenta mantra som Sara lärt ut till sina lärljungar. Var finns helhetsperspektivet? Är det alldeles för komplext för dig? Tunnelvarianten gör dig tydligen lycklig och du känner dig förträfflig.
Gott så och det unnar jag dig.
Citera
2024-12-09, 10:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini

Citat:
Fiskaren var ny och begick ett misstag när denne uttryckte sig fel
Fiskaren har nog lärt sig av sitt misstag och kommer inte låta det hända igen

Läs och begrunda. Framförallt du Bertan

Citat:
Ursprungligen postat av GlitchQueen
Det är väldigt svårt att få "sin" gädda konfronterad. Sara är av naturen lat.
Man uppmanas att använda den internationella skräpchatten chatiw.com som träningsplattform.
Det krävs inget konto eller app. När man vill byta identitet är det bara logga ut och in med nån annan.
Man uppmanas att "öva på varandra". För manliga fiskaren är en pappersrulle bra att ha till hands under övningssessionen. Det kan skvätta och dallra till i flanellen.

Problemet med fiskeriet är att manliga fiskare som ju mer eller mindre uteslutande är peddos själva släpper gäddan när dom runkat klart själva.
Och då dom flesta pedofiler har såkallade "skov" alltså att begäret kommer och går så är manliga fiskare ganska svåra. En manlig fiskare kan vara super-effektiv i 2 veckor, sen går han i ett icke kåthets-skov som kan vara upp till flera månader. En del manliga fiskare känner sig smutsiga , raderar alla appar och bryter kontakten med peddomaffiabossen Sara.

Problemet med kvinnliga fiskare är att dom också riskerar att få kåthetsslag och inte är helt friska dom heller. Det blir en arbetsgrupp med helt opålitiga människor, som "jobbar" antingen med ena handen runt kuken eller fingret på klittan. Vilket gäng vaaaaa.

Ta tex "Fru Gäddfiskare". Gift, medelålders, tonårsbarn.
Hon sitter all ledig tid och "fiskar" (sexchattar). Mannen och barnen är oroliga för mamma men mamma säger att hon gör nåt viktigt. Man behöver väl knappast vara psykolog för att förstå att nåt händer i fru gäddfiskares hjärna när hon sitter där i natten och chattar om barnsex medans man och barn sover.
Ibland hör den chockade familjen hur mamma infrån sitt låsta syrum pratar med en otäck musse pigg-röst. "Heeeeej.... aaa asså jaaa e ju bara fjorton ååår .... hihi, men aaaa jättekåt"
Det är en sjuk bransch. En sekt med en aura av smegma, tantsnuskeri, skavsår på snoppar, oroliga äkta makar, försummade barn och en galen flintskallig ledare med porslinständer.
Sara är pedofilbranschens motsvarighet till Jaws i James Bond.
Citera
2024-12-09, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Läs och begrunda. Framförallt du Bertan

Alla seriösa diskussioner obstrueras av dumskallar med begränsad tankeförmåga från inavlade små skithålor runt om i vårt underbara land.
Citera
2024-12-09, 11:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Regislator
Haha! Så du skulle alltså ta livet av dig och mörda två andra bara för att du själv gjort något du inte kan stå för.

Förutom ett fint exempel på Darwinism så är det ju bottenlöst patetiskt.

Jag hade verkligen inte tagit livet av mig om jag åkt fast på Dumpen. Hade jag varit gädda och åkt fast hade jag antingen bara drivit sönder med de där på plats som 505 gjorde, varit ett drygt rövhål, sprungit därifrån eller tagit kört upp Saras telefon i röven på henne. Många gäddor gör det till en större grej än vad det är. Självmord är helt obefogat anser jag.

Om jag däremot hade bestämt mig för att ta livet av mig på grund av vad någon orsakat mig så hade jag inte tvekat 2 sekunder på att dra med mig vederbörande i graven. Eller så hade jag dödat vederbörandes familj och tagit med mig de som står personen närmast i graven. Förstör du mitt liv, så kommer jag förstöra ditt liv och alla i din familjs liv med.
Senast redigerad av Anna-Kinberg-Neger 2024-12-09 kl. 12:03.
Citera
2024-12-09, 12:08
Medlem
Citat:

Så enkelt kan man självklart tycka men ör mer komplext.
Det går givetvis utmärkt att konfrontera dessa gäddor och få dem att söka hjälp utan att hänga ut dem i ett kommersiellt jippo. Blir klart inte så inkomstbringande dock. Vem tror du har störst morot att förändra sig den som har ett ordnat liv eller den vars liv förstörs för all framtid på grund av en offentlig uthängning? Sedan ligger mycket i problematiken för de anhöriga att pöbeln inte kan låta dessa vara och indirekt öven dömer dem.
Citera
2024-12-09, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iq143
Så enkelt kan man självklart tycka men ör mer komplext.
Det går givetvis utmärkt att konfrontera dessa gäddor och få dem att söka hjälp utan att hänga ut dem i ett kommersiellt jippo. Blir klart inte så inkomstbringande dock. Vem tror du har störst morot att förändra sig den som har ett ordnat liv eller den vars liv förstörs för all framtid på grund av en offentlig uthängning? Sedan ligger mycket i problematiken för de anhöriga att pöbeln inte kan låta dessa vara och indirekt öven dömer dem.

Censurera dom så dom får smälta in i mängden för att sedan fortsätta när det värsta har lagt sig?
Jag tror en person som förlorat allt har allt att vinna på att söka hjälp medans en person som har ett ordnat liv fortsatt kan leva i förnekelse, dessa svin verkar inte ta någon hänsyn till barnens ålder, tror du verkligen att någon som säger "aja baja" och ryter med fingret kommer få dessa att sluta?

Självklart inte, en gädda som blivit avslöjad har bara en väg frammåt och det är genom att söka hjälp och på så sätt komma vidare
Citera
2024-12-09, 12:40
Medlem
Citat:
Censurera dom så dom får smälta in i mängden för att sedan fortsätta när det värsta har lagt sig?
Jag tror en person som förlorat allt har allt att vinna på att söka hjälp medans en person som har ett ordnat liv fortsatt kan leva i förnekelse, dessa svin verkar inte ta någon hänsyn till barnens ålder, tror du verkligen att någon som säger "aja baja" och ryter med fingret kommer få dessa att sluta?

Självklart inte, en gädda som blivit avslöjad har bara en väg frammåt och det är genom att söka hjälp och på så sätt komma vidare

Beror självklart på hur du bygger upp det och följer upp din uppmaning. Då dumpen har tagit några personer flera gånger ser vi att deras arbete inte är en garanti då dessa inte kan förlora så mycket mer. Sedan ska vi ha på det klara att dumpen bara visar att en efterfrågan finns. Den säger ingenting då barnen är fiktiva. Finns det ett utbud av barn som frivilligt träffar personer i sexuellt syftet som ibland är både 3,4,5 gånger äldre? Hur många av dessa gäddor har gjorts sig skyldig till ett verkligt brott? Nu menar jag inte brott där offret inte varit ”frivilligt”
Citera
2024-12-09, 12:42
Medlem
Semperexians avatar
Citat:

Din infantilt försimplade drömvärld som jag inte tror ens du tror på påminner starkt om amerikanska låtsaskristna som vill förbjuda preventivmedel: "Tonåringar behöver inga jävla preventivmedel! De behöver bara säga nej till utomäktenskapligt sex så är problemet löst!" Meanwhile har samma grupp låtsaskristna som låtsas tror på en sådan bortom all fattning förenklad drömvärld där allt blir bra bara alla beter sig perfekt den högsta statistiken för tonårsfödslar. Du ignorerar precis alla psykiska, ekonomiska och andra problem som uppstår.
Citera
2024-12-09, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iq143
Beror självklart på hur du bygger upp det och följer upp din uppmaning. Då dumpen har tagit några personer flera gånger ser vi att deras arbete inte är en garanti då dessa inte kan förlora så mycket mer. Sedan ska vi ha på det klara att dumpen bara visar att en efterfrågan finns. Den säger ingenting då barnen är fiktiva. Finns det ett utbud av barn som frivilligt träffar personer i sexuellt syftet som ibland är både 3,4,5 gånger äldre? Hur många av dessa gäddor har gjorts sig skyldig till ett verkligt brott? Nu menar jag inte brott där offret inte varit ”frivilligt”

Självklart kommer det alltid finnas gäddor som aldrig kommer att sluta tyvärr, på samma sätt som vi har återfallsförbrytare som aldrig tycks sluta

Det finns ett flertal som dömts och ännu fler som enligt egen utsago begått våldtäkt på barn
Sen vet vi att mörkertalet är väldigt stort då enbart 10-20% av alla sexualbrott anmäls
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in