2024-11-04, 18:34
Avstängd
servicedeskgirls avatar
I Dumpens fantasi-terapeut-värld :

Terapeuten lägger huvudet på sned och tittar på Bosse med sina snälla förstående ögon.

- Jadu, Bosse. Du har verkligen gjort enorma framsteg under din tid med oss på Impulskollen.
Inga sexchattar på 6 månader. Du har verkligen gått till botten med dina problem och även låtit Polisen undersöka din telefon. Bra jobbat, Bosse.
Känner du nu att du är redo för nästa steg i behandlingen?

- Ehh ....ja. Vad är nästa steg då?

- Jo, det är att Dumpen hänger ut dig tillsammans med din chattlogg, dina kukbilder och lite buskishumor om hur liten din snopp är. Vi tänkte kalla dig för dvärgkuksgäddan. Du kommer mottaga mordhot, diskuteras i detalj på Flashback och få äran att under några dagar bli Sveriges mest eftersökta man på MrKoll. Kanske även få däcken sönderskurna och ett par krashade rutor.
Dina barn kommer få det jobbigt också. Pedofilbarnen.
Hela Sverige kommer skratta och förfasas över dig. Det handlar ju om att ge det fiktiva barnet upprättelse och alla andra vi tror att du har våldtagit.
Hur känner du inför denna sista terapi, Bosse?

- Oh.. fy fan. Det låter hemskt. Finns det inget jag kan göra för att slippa det?

- Mjoo .... det finns ju en behandlingsmodul till du kan gå såklart. Kan du möjligen låna på huset? 200 000 kr så skjuts det upp. Vad säger du, Bosse? Ska vi köra på det?

- Ja, för fan. Vad som helst. Jag ringer banken direkt.

- Det låter bra. Du tar din behandling på allvar. Det gillar vi, Bosse. Ring banken , så ringer jag Sara och ber henne flytta ner dig i excel-filen.
Senast redigerad av servicedeskgirl 2024-11-04 kl. 18:37.
Citera
2024-11-04, 19:31
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av servicedeskgirl
Alltså är Sara allvarlig eller är hon förvirrad på nåt sätt ....

https://dumpen.se/2024/11/03/hur-var...n-aftonbladet/

"Vi har varit öppna med att jag står inför en större operation. I mina ögon har Aftonbladet räknat iskallt med att stå oemotsagda, när ansvarig utgivare inte går att nå för en kommentar. "

Hon tror alltså på fullt allvar att Aftonbladet håller koll på hennes jävla sjukfrånvaro. Vilken narcissist hon är.
Dom skiter väl i det. Snarare tvärtom att dom nog skulle vilja ha henne på benen och nåbar för kommentarer.

"Svensk press agerar egenmäktig domstol i omständigheter som faktiskt är kriminella när de hävdar att vi pressar män på pengar för att inte publicera. "

"Svensk press" har inte anklagat Dumpen för ett skit. Dom har återberättat vad vittnesmål berättat. Och tydligen var det ju nåt jävligt skumt eftersom Impulskollen la ner hela sin verksamhet. Så ingen rök utan eld.
Sara tog Impulskollen i försvar in i det sista. Klart media tycker det hela är skumt.
Sen är ju så att om man kan "skjuta upp" en publicering genom att köpa "vård" för 150 000 kr så är det ju samma sak som att köpa sig fri från publicering.

Sara ska istället vara tacksam över att "svensk press" inte granskar hennes verksamhet mer. Dom är extremt snälla mot Dumpen ju.

Hon svamlar sitt skit som vanligt. Men hon kan vara lugn, media bryr sig inte. Sara kan fortsätta indirekt mörda sina peddogubbar och förstöra livet för deras fruar och barn. Aschberg har annat på gång nu.

Om du tror att Rövberg inte visste att hon skulle opereras och att det var slumpen att de publicerade exakt precis just då, är du dum på riktigt.
Citera
2024-11-04, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Det har jag aldrig sagt att de gör. Var läser du att jag har påstått det?

Vet du skillnaden mellan utpressning och muta?

En sådan muta skulle kunna likställas med utpressning då denne betalar medans hen befinner sig i en utsatt situation
Citera
2024-11-04, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Om du tror att Rövberg inte visste att hon skulle opereras och att det var slumpen att de publicerade exakt precis just då, är du dum på riktigt.
Finns väl fler vid rodret?
Citera
2024-11-04, 20:14
Citat:

Om du behöver ta till en barnslig omskrivning av en meningsmotståndares namn, har du nog inte så mycket att komma med i sakfrågan...
Citera
2024-11-04, 20:17
Medlem
1754s avatar
Vilken extremt lång video gädda 505 är. Det verkar vara en enda lång komedi, med amatörer från Dumpen. Jag stängde dock av efrer 5 min. Kanske tittar klart senare
Citera
2024-11-04, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
En sådan muta skulle kunna likställas med utpressning då denne betalar medans hen befinner sig i en utsatt situation
Men det du säger nu är ju att Dumpen försöker sig på utpressning genom att bara dyka upp. Du säger att det är utpressning för att gäddan befinner sig i utsatt situation?
Även om gäddan inte skulle försöka muta sig ur sin utsatta situation så försöker Dumpen med utpressning genom att visa sig.

Snyggt självmål Bertil.
Citera
2024-11-04, 20:31
Avstängd
servicedeskgirls avatar
Citat:

*fniss*

Jag fattar att du köper allt som sektledaren säger.

Men kom på ner på jorden nu.

Självklart skulle AB tjäna mer på att Sara var vaken och stridbar. Hon skulle enbart ge dom mer material då. Nu blev det ju tråkigt och ett lite abrupt avslut på allt.

Men tror du alltså på allvar att "svensk press" är så livrädda för Sara så att dom måste vänta tills kärringen ligger däckad på sjukhus innan dom vågar publicera nåt?
Förklara hur du tänker.

Roligast av allt i denna stinkande soppa är att kärringen som orsakat flera självmord och driver Sveriges äckligaste och största hämdporrblogg fullmatad med pedofilnoveller pratar om medias avsaknad av "etik".

Men hon passar i rakat och har en väldigt symmetrisk skallform. Det måste jag ge henne.
Senast redigerad av servicedeskgirl 2024-11-04 kl. 20:36.
Citera
2024-11-04, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Ja det finns många obesvarade frågor. Men var finns bevisen på att det inte är ett rollspel från hans sida? Hans signum var så tydligt för ett rollspel och han kanske inte ville förstöra spelet med att prata om spelet. Dela bilder kan ingå i spel. Maktlekar är vanliga och att benämna det som ett spel kan förta det hela.

1. Rollspel måste definitionsmässigt avtalas, annars är det bedrägeri.
2. Är man korkad nog att inte avtala får man vackert skylla sig själv.
3. Tror du det skulle funka i en våldtäktsrättegång?
4. Det är bortom rimligt tvivel inte tal om något rollspel från gäddans sida.
5. Bespara oss dina sjuka fantasier tack!
Citera
2024-11-04, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Men det du säger nu är ju att Dumpen försöker sig på utpressning genom att bara dyka upp. Du säger att det är utpressning för att gäddan befinner sig i utsatt situation?
Även om gäddan inte skulle försöka muta sig ur sin utsatta situation så försöker Dumpen med utpressning genom att visa sig.

Snyggt självmål Bertil.

Jag har inte sagt att dumpen försöker sig på utpressning genom att dyka upp

Däremot OM dom skulle ta emot pengar för att avstå publicering så skulle det kunna likställas vid utpressning
Citera
2024-11-04, 21:11
Avstängd
servicedeskgirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Jag har inte sagt att dumpen försöker sig på utpressning genom att dyka upp

Däremot OM dom skulle ta emot pengar för att avstå publicering så skulle det kunna likställas vid utpressning

Men att "skjuta upp" är detsamma som att avstå. För gäddan i stunden är det precis detsamma.

Hur jävla svårt är det att inse?
Citera
2024-11-04, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av servicedeskgirl
Men att "skjuta upp" är detsamma som att avstå. För gäddan i stunden är det precis detsamma.

Hur jävla svårt är det att inse?

Att skjuta upp en publicering av hänsyn till gäddans psykiska hälsa är inte detsamma som utpressning

Då bör det vara så att dom tagit emot pengar för att publiceringen ska skjutas upp och något sådant har bevisligen inte skett
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in