2024-05-01, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Måste svara på detta!!
Absolut händer det riktiga barn, det vi diskuterar trodde jag var sannolikheten att dumpenfångsten ger sig på riktiga barn, det finns signaler om att några av fångsterna kan ge sig på barn. Men det finns också signaler att Dumpen skapat behov av att ge sig på barn. De fångar alla svaga som starka oberoende. Så summan kanske är noll eller rent av minus. Men i vilket fall ett lågt resultat, och inte värt den smärta som Dumpen skapar i alla led.
En frisk vuxen människa ger sig inte på barn.
Det finns inga barn som får skylla sig själva för att vuxna gav sig på dem.
Din attityd visar verkligen att en skärpt lagstiftning är nödvändig.
Citera
2024-05-01, 04:21
Medlem
Citat:
Det är den vuxnes ansvar, visst, klandervärt.

Men, då det är meningen att läsaren ska göra sig en bild över händelsen är det Dumpens ansvar att presentera händelsen transparent och kronologiskt. Plockar man bort info som inte bannar gäddan tillräckligt, och inte visar info på att fiskaren har begått ett klandervärt fel, så är det förstås fel.

Och det visar i högsta grad att transparens inte är prioriterad. Och då kommer en undran som ett brev på posten (kraftigt försenat), vad mer döljs.
Detta kommer aldrig Dumpen undan med.

Det borde inte ingå i pressfriheten att dra läsarna vid näsan.
Det dras inga läsare vid näsan.
Helt klart är chattar i sexuellt syfte, helt klart är träffar stämda med barn.
Du försöker ulle dulla det hela men faktum kvarstår. Det ÄR chattar i sexuellt syfte med vad man tror är barn, likaså mötesträffar.
Citera
2024-05-01, 04:26
Medlem
Citat:
Vart finns dessa dumpar som visar att det är ett uppenbart barn.
Barn går numer vanligen i skolan till 20 årsåldern.
Sitter du här sida upp och sida ner och diskuterar Dumpen utan att ens läst på dig från källan??!
Då har du från och med nu en massa äckliga chattloggar från gäddor att ta dig igenom.
På flera av dem finns bilder på fiktiva barn som inte kan bedömas vara äldre än 12-14 år.
Citera
2024-05-01, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Finns det något belägg för det fetade som går att verifiera? Dvs inte att bara lita blint på att Sara och Patrik säger att det är så?
Citat:
I flera fall skickas även bilder på ett barn som överensstämmer med åldern.

Har du och Ankan suttit här sida upp och sida ner med misstänkliggörande mot Dumpen utan att ens bemödat er att läsa innehållet på sidan?
Då är ni verkligen inte pålästa.
Läs på om ni ska ha något att komma med!
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-05-01 kl. 05:02.
Citera
2024-05-01, 04:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Gädda 414 verkar nästan tycka att konfrontationen är lite kul och verkar inte bry sig ett skvatt.

Och nu visar det sig att Dumpen tycker att 15-19 åringar är för unga också även fast det är lagligt. Vad blir nästa steg? Man ska inte få intressera sig för nån som är en månad yngre än sig själv?
Stackars dig som inte har ett sunt förnuft
https://dumpen.se/2024/04/30/gaddan-och-den-arga-mamman-napp-414-helsingborg/
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-05-01 kl. 04:45.
Citera
2024-05-01, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Nu är du virrig, det är ju du som ifrågasätter hur många riktiga barn som är offer för gäddorna, inte jag
Vänd dig då enklast till den källa som har identifierade uppgifter att presentera
Är inte det ett rätt logiskt förfarande??

Givetvis komplett snömos från dig. Slingar dig som den orm du är.

Det är du som brukar hävda att uthängningar är nödvändiga för att barn ska kunna identfiera sin förövare, anmäla och få uppfättelse. Då frågar jag dig, när har detta hänt och hur många fall, ca?

Det är alltså DU som hävdar ovanstående, så det är DU som får bevisa att det funkar som DU påstår.

Men du ljuger givetvis som vanligt.
Citera
2024-05-01, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenniferrules
Fem självmord

Sju är det.
Citera
2024-05-01, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Dumpen påvisar förekomsten av vuxna som söker barn i sexuellt syfte.
Det gör de dels för att påverka lagändringar som ökar barnens skydd.
De lyfter även utsattas behov av traumavård för de skador de åsamkats samt även att vården för människor med skev sexualitet behöver förbättras.
Inget av detta kan påverkas utan uppvisande av förekomst, det behövs en allmänbildning i samhället. Sen får man inte förglömma att barn som drabbats ska kunna identifiera sina förövare och kunna polisanmäla och självklart skall allmänheten varnas och kunna känna igen dessa personer.

När, och i hur många fall har detta hänt?

Men detta har ju hittills aldrig hänt, eller hur? Enda syftet med Dumpen och uthängningar stavas Swish.
Citera
2024-05-01, 08:24
Bannlyst
Rättegången mot knark o pistolmannen i Norrköping. Lite kul att han säger att han kände Sara o Putte redan innan de i egenskap av dumpen fick tag i honom. Då de flertalet ggr köpt knark av honom lol. Han fick 7 år Vart ska putte o Sara nu få tag på sitt knark haha.

https://m.youtube.com/watch?v=CImmjcgll0M&pp=ygULcHJpbWUgY3JpbWU%3D
Citera
2024-05-01, 08:28
Medlem
jenniferruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Klarafina-
Sju är det.

Ja, men det skiter Sara i. Det var ju bara kåta gubbar som sexchattade med fiktiva förtappade tonårstjejer. Alltså pedofiler. Ja, just det pedofiler.
En pedofil är en som tänder på småtjejer med hår på fittan och stora bröst. Sådeså! Det har professor Sjöberg sagt. Man har ett tändningsmönster på BARN då.
Sjöberg vet allt om detta eftersom han var bög som tonåring och lät sig bli avrunkad av sin styvfarsa. Autodidakt!
Det kostar 150 000 kr att bli fri från pedofilin. Den terapeutiska obligatoriska uthängningen är dock såklart helt gratis för pedofilen.
Metoden med uthängning är godkänd av Dumpens egna professionella terapeuter.
Självmorden är säkert tråkiga, men spelar ingen roll. Det enda som spelar roll är att Sara äntligen får se ut som en nyputsad toastol i tjack-käften med sina fina nya porslinständer som är köpta för sektmedlemmarnas pengar.

Leve dumpen! Död åt pedofilerna.
Senast redigerad av jenniferrules 2024-05-01 kl. 08:50.
Citera
2024-05-01, 08:32
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Har följt denna tråd och dumpen sen start. Har ännu inte lyckats bestämma mig hur jag känner, är så himla kluven.

Pöbel mentalitet är för mig instinktivt motbjudande, samtidigt är det samhällets bottenskrap den handlar om.

Intellektuellt motbjudande är dumpens sekterism och deras anhängare.

Har sympati för de uthängdas anhöriga. Vilket lidande tex deras barn får uppleva. Dessa är ju inte samhällets bottenskrap. Riktiga barn som skadas på riktigt.

Dumpen blandar högt och lågt hej vilt. Riktiga rå peddos som vill våldta spädbarn varvas med den halvt efterblivna byfånen som för första gången får lite uppskattning från det kvinnliga könen och smågroomas av fiskarna till träff.
Samtidigt så hur jävla svårt ska det vara att inte sex prata eller knullträffa en trettonåring.

I slutändan så handlar det väl om att inga direkta kvantiteter av faktiska barn nog räddas. Gädda 412 känns väl som ett tecken på att det gått så långt att de som verkligen är ute efter att groomar barn vet hur man undviker dumpen och kvar är de aningslösa som fastnar i fiskarens nät.

Han söker 40 plus på happy pancake och blir uppraggad av en 13 åring. Denna man hade ju aldrig lurkat på Roblox i jakt på barn. Ingen blev räddad men liv blev förstörda. Men återigen så samtidigt, oavsett hur svulten man är på kvinnlig uppmärksamhet, bekräftelse och hur kåt man är så kan man ju för fan hålla sig från att sexchatta med en trettonåring och möta upp denna för sex. Oavsett hur påstridig trettonåringen än är.

Har själv sett dumpen profiler på datingsidor och de är ju uppenbara. Jag skulle även säga att om du är äldre än 21 och en trettonåring raggar på dig online är det troligtvis dumpen. Är du över sextio , ful äcklig och fet och en trettonåring sexraggar på dig så är du mentalt efterbliven om du inte förstår det är dumpen som raggar på dig.

Så i slutändan så vet jag ännu inte. Som sagt synd om de uthängdas barn och anhöriga. Men jag personligen skulle aldrig en chatta om vädret med en okänd trettonåring online, än mindre sexchatta eller försöka knulla. Det handlar ju inte ens om sexuell dragning utan om sunt jävla förnuft och allmänt hyfs. Så dumpen har ingen inverkan på mitt liv och som sagt de som de har inverkan på är samhällets bottenskrap eller efterblivna män utan impulskontroll så det är ju egentligen svårt att bry sig om detta alls.

Men jag gillar spektaklet och debatten. Rättegången kan bli intressant. Många klankar på Sara och ser ner på henne men jag unnar henne fan välgång. Från nergången knarkare på sjukersättning med ett skuldberg till drogfri, arbetande och skuldfri allt genom att göra något hon brinner för. Sen hur hon gör det är ju uppe för tolkning, kanske en jävla massa hustle, lite mygel och utnyttjande av sektbasen men fan jag tycker att man kan unna en människa lite framgång.
Blir spännande se om pendeln slår över och skuldträsket osv blir större efter rättegång mm. Vore ju ironiskt.

Sjöberg har jag ingen åsikt om han känns ju spontant inte lika driven som Sara utan glider lite räkmacka , drar in cash och får ut hämnd mot sina barndoms demoner. Hade jag varit i hans sits hade jag tyckt att det var rätt gott ändå.

Som sagt den stora underhållningen är ju kampen mellan er med rättsprinciper, säkert några smygpedofiler och dumpen sekten som anklagar alla för pedofili om de inte okritiskt bugar vid dumpens altare. Väntar spänt och med glädje på att bli kallad för pedofil för första gången i mitt liv eftersom mitt inlägg är något nyanserat.

Det var några tankar efter nåt år av lurkande. Osammanhängande och ointressant men det är ju ett diskussionsforum så något måste man väl skriva ibland.
Citera
2024-05-01, 08:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Gädda 414 verkar nästan tycka att konfrontationen är lite kul och verkar inte bry sig ett skvatt.

Och nu visar det sig att Dumpen tycker att 15-19 åringar är för unga också även fast det är lagligt. Vad blir nästa steg? Man ska inte få intressera sig för nån som är en månad yngre än sig själv?

Ja de är så infernaliskt pantade på dumpen så det är inte sant. Här står missfostret till kärring och rapar upp personliga uppfattningar som någon sorts underförstådd fakta med dumpens goda minne. Haha ja vad säger man. Kan någon ge dem ett pris för årets jubelåsnor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in