2024-04-21, 10:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Vad skulle skillnaden ä på en 22 åring och en 45 åring menar du? det är precis lika olagligt för båda dessa.

Du verkar inte förstå vad jag menar överhuvudtaget. Jag menade att om man ska hänga ut någon för att potentiellt brott, så ska det vara ett brott som de låg sätt hade kunnat begå.

Scenariot dumpen hittar på är inte vanligt att inträffa i verkligheten.

Förstår du inte de?

Du undviker svara på de jag skriver.

Hen förstår inte att du menar 22 år som raggar på 14 år , utan uppfattar det som att äldre män raggar på 22 åring. OMG!!!
Citera
2024-04-21, 10:59
Medlem
Intressant med polisgäddan som det skriva om

Är det första gången dumpen framställs i god dager?

https://www.expressen.se/nyheter/sve...-falla-atalas/

Edit tidigare har man skrivit om gäddor som c politikern men med polisen valve man att Vänta till åtal
Citera
2024-04-21, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Det är ditt önsketänkande.
Fiskaren som spelar ett underårigt barn är i juridiken just underårig i sammanhanget.

Ovanstånde måste vara ett av Flashbacks genom tiderna mest korkade inlägg!

En vuxen kan inte hävda att denne är 14 år och anses juridiskt vara 14 år.

Är din hjärna totalt sönderknarkad eller hur är det fatt?
Citera
2024-04-21, 11:08
Medlem
Citat:
Ingen av dessa gäddor som har hängts ut har haft någon som helst avsikt att våldta någon överhuvudtaget. De har bara tänkt att gå i mot samhällets moral, det är sådana som du som överdriver för att du har en avsky mot män som gillar unga fertila tjejer.

Gäddorna går ju inte bara emot någon moral utan även lagen. Det finns en absolut åldergräns på 15 år, hur svårt kan det vara att INTE agera sexuellt med någon under det?

Är du kåt får du väl dra en runk, eller tio...
Senast redigerad av -Klarafina- 2024-04-21 kl. 11:23.
Citera
2024-04-21, 11:35
Medlem
Citat:
Ingen av dessa gäddor som har hängts ut har haft någon som helst avsikt att våldta någon överhuvudtaget. De har bara tänkt att gå i mot samhällets moral, det är sådana som du som överdriver för att du har en avsky mot män som gillar unga fertila tjejer.
Här har vi ett perfekt exempel på hur gäddor tänker. ”Fotbollskillen92 har själv berättat att han är en gädda”. Är det någon som på fullaste allvar tror att en sådan person som Fotbollskillen92 skulle söka sig till vården för att få hjälp med sin dragning till barn. Här ser vi tydligt vad jag har hävdat hela tiden. Dom flesta pedofiler har noll sjukdomsinsikt och dom vill behålla sin dragning till barn. Därför behöver vi nya lagar.
Citera
2024-04-21, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DPKatta
Det är en vanlig missuppfattning att Sara och Patrik läser kommentarerna på hemsidan innan publicering. Så är det inte, varken Sara eller Patrik ser de inskickade kommentarerna, det finns volontärer som har arbetsuppgiften att publicera eller refusera. Diskussionen om Dumpens artiklar försiggår i gruppen på Facebook där man behöver vara medlem för att kunna läsa och skriva.

Tack för svar. Facebook är alltså the place to be om man vill diskutera Dunpen. Måste vara skönt att slippa vara juridisk ansvarig för vad någon smurf kan tänkas skriva.
Sara är fullt medveten om detta för annars skulle hon inte sätta en gubbe på det samt ta bort spärren och låta kommentarerna trilla in vind för våg.
Citera
2024-04-21, 12:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av -Klarafina-
Gäddorna går ju inte bara emot någon moral utan även lagen. Det finns en absolut åldergräns på 15 år, hur svårt kan det vara att INTE agera sexuellt med någon under det?

Är du kåt får du väl dra en runk, eller tio...

Eftersom han inte hyllar dumpen har han tröttnat på att bli kallad pedofil. Jag tror helt enkelt att han driver med folk. Däremot menar han att Börje 68 och Lisa 14 är helt orealistiskt. Börje borde fatta!. Dock fångas sällan eller aldrig någon gädda 25-16 år , vilket faktiskt nästan är lika frekvent.
Kolla gärna domar som dumpen publicerar om ni tvivlar .
Citera
2024-04-21, 12:15
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Inte varit troliga??
Gäddorna var helt inne på dem och kom för att möta barnen de skulle förgripa sig på.
Det ÄR verkligheten.
Men fotbolls killen skriver Orimligt scenario ,du måste väl ändå hålla med om att det är väldigt offensivt beteende från dumpens 14-åringar. Gäddorna är tokiga absolut. Men hade detta inträffat i verkligheten med ett riktigt barn! Jag är tveksam på den punkten.
Citera
2024-04-21, 12:16
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Tack för svar. Facebook är alltså the place to be om man vill diskutera Dunpen. Måste vara skönt att slippa vara juridisk ansvarig för vad någon smurf kan tänkas skriva.
Sara är fullt medveten om detta för annars skulle hon inte sätta en gubbe på det samt ta bort spärren och låta kommentarerna trilla in vind för våg.

Nåja, många skällsord har jag fått genom livet, men detta var nog första gången som jag blev kallad för gubbe

Vi har regler för vad kommentarerna får innehålla, både på hemsidan och i Facebookgruppen. Så brukar det vara på de allra flesta platser för digitala diskussioner, även här på Flashback modereras det ju i trådarna.
Citera
2024-04-21, 12:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Men fotbolls killen skriver Orimligt scenario ,du måste väl ändå hålla med om att det är väldigt offensivt beteende från dumpens 14-åringar. Gäddorna är tokiga absolut. Men hade detta inträffat i verkligheten med ett riktigt barn! Jag är tveksam på den punkten.

Jag skriver Däremot , vilket indikerar att jag håller med om scenariot.
Citera
2024-04-21, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Det är knappast ett orimligt scenario om fotbollskillen själv, enligt egen utsago, blev fiskad? Snacka om tankevurpa att citera honom!
Citera
2024-04-21, 12:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Det är knappast ett orimligt scenario om fotbollskillen själv, enligt egen utsago, blev fiskad? Snacka om tankevurpa att citera honom!

Enligt egen utsago. Har du inte förstått att han driver med er och ni sväljer det med hull och hår. OMG!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in