2022-03-07, 20:04
Medlem
Nytt napp
https://dumpen.se/2022/03/07/napp-fran-incestgrupp-napp-igen/?fbclid=IwAR2uisGcMIq11T84BCuHxkBmHp_zAtVDoG22Cggh hfX1rDTyHa0MFr1IekA
Citera
2022-03-07, 20:25
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Nytt napp
https://dumpen.se/2022/03/07/napp-fran-incestgrupp-napp-igen/?fbclid=IwAR2uisGcMIq11T84BCuHxkBmHp_zAtVDoG22Cggh hfX1rDTyHa0MFr1IekA

Fy faan vilken sjuk jävel. Läs chattloggen.
Nackskott.
Citera
2022-03-07, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Nackskott.

Kan någon outa hans namn?
Citera
2022-03-07, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish

Inte enligt reglerna.
Citera
2022-03-07, 20:46
Medlem
USK1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensktjej89
Inte enligt reglerna.
Inte ens maskat?
Citera
2022-03-07, 20:47
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av USK1
Inte ens maskat?

Nope.
Citera
2022-03-07, 20:50
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Jag har tagit reda på vem det är, men jag gjorde detsamma med kokain- och champagnepedofilen, la upp det maskat på FB och blev bestraffad med dubbla varningar. Så det är bäst att hålla sig borta från detta.
Citera
2022-03-07, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Jag har tagit reda på vem det är, men jag gjorde detsamma med kokain- och champagnepedofilen, la upp det maskat på FB och blev bestraffad med dubbla varningar. Så det är bäst att hålla sig borta från detta.

Fast du kan ju berätta hur du gick tillväga?
Citera
2022-03-07, 21:06
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Nackskott.

Citerar mig själv här.
Läste chattloggen och postade innan jag såg videon. Nu har jag sett videon.
Killen har ju en poäng. Det finns så många ensamma karlar där ute som sitter och drar i snabeln dagarna i ända och babblar om sina kåt-fantasier.
Jag försvarar på något vis inte killen här, men som sagt så har han en poäng, han har inte gjort något olagligt. Omoraliskt absolut, och helt sjuka grejer i chatten.
Men kan vi verkligen fortsätta hänga ut folk på det här viset?
Jag tror dumpen kommer vara stängd snart om dom fortsätter så här.
Jag gillar det Patrik och Sara gör, och varför dom gör det, men jag tror inte detta kommer hålla så länge till tyvärr.
Citera
2022-03-07, 21:11
Avslutad
Citat:
Citerar mig själv här.
Killen har ju en poäng. Det finns så många ensamma karlar där ute som sitter och drar i snabeln dagarna i ända och babblar om sina kåt-fantasier.
Jag försvarar på något vis inte killen här, men som sagt så har han en poäng, han har inte gjort något olagligt. Omoraliskt absolut, och helt sjuka grejer i chatten.
Jag tror du pen kommer vara stängd snart om dom fortsätter så här.
Jag gillar det Patrik och Sara gör, och varför dom gör det, men jag tror inte detta kommer hålla så länge till tyvärr.

Och höll han det till en fantasi genom att sitta o dravla på chattar vore de en sak. Men han tar beslutet att möta upp henne och därav har han gått över gränsen. Skall dom servera honom ett barn först att våldta och sen konfrontera honom kanske? Han e bara grinig för han blev ertappad. Att han inte ens har vett att skämmas utan börjar käfta emot är ju ännu värre
Citera
2022-03-07, 21:12
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Åh vill veta. Har han barn?
Citera
2022-03-07, 21:14
Medlem
Jagskatilltuppens avatar
Citat:
Citerar mig själv här.
Jag tror dumpen kommer vara stängd snart om dom fortsätter så här.

Han är ju inte ensam skriver han ju själv. Det han beskriver, om det är sant, är ju dock ett brott och soc borde ta hand om det och sedan polisen. Men faktumet att han dök upp för att traska runt med en peddomamma är nog skäl för att, som Patrik säger, ”förändra livet” en aning för äcklet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in