2023-09-28, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UtrotaHebefili
Schrödingers dumpen. Dumpen ödelägger familjer, leder till självmord, gör så gäddornas barns barndom förstörs. Samtidigt bryr sig ingen om dumpen och folk kommer inte ihåg gäddorna. Väldigt motsägelsefullt, men båda påståendena är sanna i dumpenmotståndarnas hjärna.

Ja du ser, de vet inte vart de ska ta vägen i sitt hat.
De snurrar till det i sina försök att rättfärdiga sin värdelösa existens.
Citera
2023-09-29, 07:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Definitiva källa på vad?

Har du redan förträngt vad som startade den här diskussionen?

2023-09-25, 20:17 skrev du: "Definitivt inte i minoritet när det kommer till sexuellt våld. ".

Därefter ifrågasatte du, vid ett flertal tllfällen, om jag öht hade länkat till några källor och därefter underkände du källorna. Dags för dig att visa någon trovärdig källa för ditt "definitiva" ställningstagande.
Senast redigerad av Brooz 2023-09-29 kl. 08:12.
Citera
2023-09-29, 09:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Skrattat.

Jag med, eventuellt föst åt sidan eller motat bort från mig.
Citera
2023-09-29, 09:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ingenting, redan diskuterats vid ett flertal tillfällen. Har personligen sett en förskoleklass där åtminstone två barn bar Dumpenmössor. Troligtvis övriga också då mössorna var identiska men detaljgranskade ej. Har skrivit det tidigare.

Skulle vara intressant att veta hur försäljningen av Dumpen-plaggen går? Officiellt så har Dumpen inte tid att stryka t-shirts så därför lades försäljningen ut på entreprenad. Dumplingarna var givetvis på besök i lagret och kollade läget samt gjorde tummen upp inför kameran. Luktar momsproblem lång väg.

Det är en jävla massa prylar med Dumpens emblem på som säljs i webbshopen. In och shoppa!

Dumpen tar tydligen extremt avstånd ifrån KYLP-tröjorna men övriga går bra.

Var det när du satt i bilen och tittade på barn som du la märket till mössorna?
Är du en gädda?
Citera
2023-09-29, 10:54
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kofflet
https://dumpen.se/2023/09/25/granslost-var-det-har-janapp-283-falkenberg/

Hysteriskt kul i #283 när predatoren ställer en motfråga på Saras standardkommentar "vi filmar för din och vår säkerhet". "För min säkerhet, vad menar ni?" frågar predatoren upprepande gånger men får bara undvikande svar och hånfulla kommentarer. Partik och Sara och resten av dumpen-gänget är verkligen sämsta tänkbara människorna att driva denna sortens projekt, de är helt blåsta. Jag lyssnar även på podden och när de har varit med i paneldebatter och deras avsaknad av intelligens gör sig ständigt påmind. Konfrontationerna går till 100% på att förnedra predatorerna och ingenting annat.

- Hur många riktiga barn har du kontakt med?
- Inga
- Nu ljuger du, du har kontakt med flera av våra profiler!!
Citera
2023-09-29, 11:15
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Precis som någon annan sa har han varit känd för att sätta på 14-15 åringar i Göteborg.Fast nu när han själv är för gammal för att få tjejer i den åldern är det ” så himla fel när andra gör det” Patrik är typiska definitionen av svenska avundsjukan i kombination med att vara en sur gubbe.

Det vore fantastiskt roligt om någon av dessa tjejer träder fram och får honom cancellerad. Nu springer han runt och knullar tjejer i 20-årsåldern i stället. Man kan ju fråga sig hur en 25-årig tjej mår som frivilligt knullar en 58-årig alkis. Men det skiter Patrik i, han gillar ung fitta, det är sen gammalt. Dessutom är han plågsamt ointelligent.

Här har ni tex gubben med sin 22-åriga "nya kärlek".

https://stoppapressarna.se/svenskt/patrik-sjobergs-nya-karlek-ida-22/
Citera
2023-09-29, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Det vore fantastiskt roligt om någon av dessa tjejer träder fram och får honom cancellerad. Nu springer han runt och knullar tjejer i 20-årsåldern i stället. Man kan ju fråga sig hur en 25-årig tjej mår som frivilligt knullar en 58-årig alkis. Men det skiter Patrik i, han gillar ung fitta, det är sen gammalt. Dessutom är han plågsamt ointelligent.

Här har ni tex gubben med sin 22-åriga "nya kärlek".

https://stoppapressarna.se/svenskt/patrik-sjobergs-nya-karlek-ida-22/

Förutom Patriks längd & kändisskap vad ser unga tjejer i honom? Han är ju inte Brad Pitt direkt,redigt sleten man det där. Skulle jag också tycka det var väldigt bra om tjejer som Patrik legat med i 14-14 års åldern träder fram så alla ser hans sanna natur. Attraktionen i sig är inte fel, fast med tanke på vad han & Sara gör är han hycklare deluxe.
Senast redigerad av Relaxandtakeiteasy 2023-09-29 kl. 11:45.
Citera
2023-09-29, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Var det när du satt i bilen och tittade på barn som du la märket till mössorna?
Är du en gädda?

Nej, det finns definitivt många gäddor i tråden men jag tror absolut inte att Gipsy är en av dem.
Det är väldigt lätt att avgöra på en del användare. Sinnesjukt HAT mot Dumpen, månad efter månad = Gädda, dvs ett missfoster som borde avlivas omedelbart!
Gypsy är inte alls sån.
Sen är det ju omöjligt att så här avgöra vilka som INTE är gäddor.
Citera
2023-09-29, 12:05
Medlem
Citat:
Förutom Patriks längd & kändisskap vad ser unga tjejer i honom? Han är ju inte Brad Pitt direkt,redigt sleten man det där. Skulle jag också tycka det var väldigt bra om tjejer som Patrik legat med i 14-14 års åldern träder fram så alla ser hans sanna natur. Attraktionen i sig är inte fel, fast med tanke på vad han & Sara gör är han hycklare deluxe.

Hmm...jag klickade på länken och såg Patrik med tjejen...men det är någon skillnad på dem och vad du föredrar...kan inte riktigt sätta fingret på det.
Hårfärgen...njaää
Längden kanske...nix.
Hudfärgen då...nej inte det heller...
Knepigt detta...
...
AHA!
Kom på det!
DEN tjejen är ju VUXEN!
Så det är ju normalt!
Medan det du vill är ju...ja...du vet...helt jävla sinnessjukt! OCH gör så nästan hela mänskligheten HATAR dig.
Citera
2023-09-29, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SatanicMind
Hmm...jag klickade på länken och såg Patrik med tjejen...men det är någon skillnad på dem och vad du föredrar...kan inte riktigt sätta fingret på det.
Hårfärgen...njaää
Längden kanske...nix.
Hudfärgen då...nej inte det heller...
Knepigt detta...
...
AHA!
Kom på det!
DEN tjejen är ju VUXEN!
Så det är ju normalt!
Medan det du vill är ju...ja...du vet...helt jävla sinnessjukt! OCH gör så nästan hela mänskligheten HATAR dig.

Han har inte alltid hållt sig till 18 + Putte bara nu när social medier har sådan hets kring det vi kalla ”minderåriga ”
Citera
2023-09-29, 13:08
Medlem
Citat:
Han har inte alltid hållt sig till 18 + Putte bara nu när social medier har sådan hets kring det vi kalla ”minderåriga ”

Önsketänkande från din sida, du vill hitta fler som dig, och det finns, inte Patrik dock, du får leta bland de absolut perversaste av människor, de riktigt äcklig, de värdelösa svinen de allra flesta av oss hatar, där håller ni till.
Citera
2023-09-29, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SatanicMind
Önsketänkande från din sida, du vill hitta fler som dig, och det finns, inte Patrik dock, du får leta bland de absolut perversaste av människor, de riktigt äcklig, de värdelösa svinen de allra flesta av oss hatar, där håller ni till.

”Vi” haha ah juste håller man inte med om att dumpen är det bästa som hänt mänskligheten är man själv en gädda .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in