2022-02-24, 00:32
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vetenskapenforst
Han är borta från företaget senast fredag.

Jo, säkert... Men aktierna äger han ju fortfarande... Det kan dom liksom inte ta ifrån honom.

Sen har han säkert talang för det han gör... Bolaget har ju gått "rätt bra" dom senaste åren... Säkert inte utan att han varit delaktig.

Jag skulle kunna tänka mig en lösning där han lägger in sig själv på behandling för sina problem och sedan kommer tillbaka när det lugnat ner sig lite. Men jag vet inte...
Citera
2022-02-24, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Jo, säkert... Men aktierna äger han ju fortfarande... Det kan dom liksom inte ta ifrån honom.

Sen har han säkert talang för det han gör... Bolaget har ju gått "rätt bra" dom senaste åren... Säkert inte utan att han varit delaktig.

Jag skulle kunna tänka mig en lösning där han lägger in sig själv på behandling för sina problem och sedan kommer tillbaka när det lugnat ner sig lite. Men jag vet inte...
Vad pratar du om? Bolaget har bränt över 50 miljoner på 4 år utan intäkter.
Citera
2022-02-24, 00:38
Medlem
Mayahems avatar
Citat:

Sen är allt frid och fröjd?
En pedofil är en pedofil.
Barnen kommer aldrig vara trygga så länge de existerar.
Citera
2022-02-24, 00:39
Medlem
fido1986s avatar
Citat:

Är trött nu, men vill minnas när jag gick igenom bolaget att det såg ljust ut för deras idé. Och om SEB gått in med 100Mkr som någon sa så stämmer säkert den minnesbilden.
Citera
2022-02-24, 00:42
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Använder sig Dumpen av barnfiskare och är i själva verket Patrik och Sara 13 år?

Citera mig om jag påstått det. Idiot.
Citera
2022-02-24, 00:50
Medlem
Hegamons avatar
Jag tycker pedofilerna på sajten gått från kufar till mera normalt folk utåt, varför?

Har pedofilfisket blivit mera sofistikerat och nu fångas även dessa intelligentare individer in?

Pedofiler är generellt ej hårdföra kriminella men jag tror ändå det kan bli konfrontation någon gång.

Polisens it-tekniker vittnar om att barnsex är mycket vanligt på beslagtagna mobiler.
Citera
2022-02-24, 00:50
Medlem
Citat:
Är trött nu, men vill minnas när jag gick igenom bolaget att det såg ljust ut för deras idé. Och om SEB gått in med 100Mkr som någon sa så stämmer säkert den minnesbilden.
Bankerna avsätter pengar till projekt likt detta. Greentech.

Det behöver absolut inte betyda att det ser ljust ut. Det finns så mycket riskkapital att detta är en piss i nilen.
Citera
2022-02-24, 00:52
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:

Sistnämnda var bland det bättre du sagt! Ringer en klocka att någon sagt så förr...
Citera
2022-02-24, 00:52
Medlem
Citat:

Citat:
Back 50 miljoner på 4 år. Inga intäkter.

Sluta lek bror duktig.
Citera
2022-02-24, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nietzschesson
Så då har swishåklagarna Patrik Sjöberg och Sara Nilsson på dumpen.se lyckats med sitt first blood och ta livet av en av sina uthängningar, och därmed återinfört dödsstraffet i Sverige. Gratulerar. Huruvida personen är skyldig eller inte blev aldrig rättsligt prövat, men det spelar mindre roll för Patrik, Sara och den övriga lynchmobben. Kill your local pedophile som Sara och Patrik brukar säga.

Det lär säkerligen inte vara det sista heller, var ju en peddofiljägatr som fått 8 stycken att begå självmord.

Citat:
Ursprungligen postat av Bhagavan
Mycket tillfredsställande, inte sant? Visst, de skitiga gubbarna med en blomkåls IQ-nivå kan säkert vara farliga på sina sätt, men det kan inte ens nästan jämföras med hur många offer en relativt städad och attraktiv rikeman kan skörda. Dessa borde Dumpen rikta in sig på. Det är ibland störigt att se hur de står och skäller på uppenbart utvecklingsstörda individer som tappat all verklighetsuppfattning. Det känns som att det varken gör till eller från, men en fångst som denna gör skillnad.

Det känns som det var "på tiden", började tröttna på WT-fångsterna

Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Dom borde ha "pojkar" som fiskare också. I homosexvärlden finns om möjligt ännu fulare fiskar.

Ja, homovärlden är sexköp mellan barn och vuxen vanligare i hetrovärlden. Ska man nypa några ädla medaljer får man nog jobba på lite där också.

Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Nu är det ju faktiskt som så att det är inte varken Sara eller Patriks fel att denna mannen var en pedofil. Hans självmord var även det hans egna val.
Mördare kan man hänga ut hur som helst och inte en jävel verkar bry sig vad som händer med dom.. Men pedofiler... Där ska det daltas och gullas! Kräker på dig

Jag kan till skillnad från andra finna sympatier till att en del mördare sin offer. Även offren utmåla som "Snäll och omtänksam".

Citat:
Ursprungligen postat av Benkove
Det är ju därför dumpen finns. För att försöka få till en lagändring så vi slipper även det "osmakliga".

Du tror att regering och riksdag hämtar sina idéer från Dumpen? Då måste jag göra dig besviken, även om man har fått en moderat som ombud för sin fråga lär det vara lagrådets yttrande man tar till sig innan eventuell lagändring.

Citat:

Många forskningsföretag går back flera år innan vinster kommer, man ser långsiktigt och inget för kvartalskapitalister.
Citera
2022-02-24, 01:00
Medlem
N0IItoleranss avatar
Patrik vet garanterat vad snubben menar med att lilleman kanske inte blir hård. De verkar leva lika hårt
Citera
2022-02-24, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo
Många forskningsföretag går back flera år innan vinster kommer, man ser långsiktigt och inget för kvartalskapitalister.
Det ligger i sakens natur.

Men att i detta stadie kalla företaget för framgångsrikt är att ta i…. Från skosulorna.

Nej, det är ofta godhetsknarkande satsningar som ligger till grund utan en affärsmässig tanke bakom. Slutar oftast med en flopp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in