2023-08-14, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Det är inte målet som är problemet, det är metoden.
OK? Hur är metoden fel? Undervisa mig.
Citera
2023-08-14, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Ja den där resan går loss på några spänn. De hade väl 3-400lapp att köpa vård för. Lägg till de 100lapp den här resan kostar så hade fler fått hjälp...

Avvakta tills Sara visar vad hon har i portföljen vid hemkomsten. Kanske inte var det smartaste att skylta med att dom är ute på nattklubbar och festar. Det är inte därför folk swishar. I podden kommer det heta att dom gjorde research på fyllan.

Givetvis kliade det i Saras nävar när män på nattklubben diskuterade priset med vuxna kvinnor. Tydligen skulle männen ha runkat på hotellrummet istället. Så tolkar jag artikeln i alla fall.
Citera
2023-08-14, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustafBradson
OK? Hur är metoden fel? Undervisa mig.

Det är nog bättre om du bildar dig en egen uppfattning, det är ganska mycket som felar i min mening. På flera olika plan. Risk för att det blir väldigt långrandigt.
Citera
2023-08-14, 16:36
Medlem
I Thailand får pedofiler minsann ordentliga straff, inte som i våra hotell till anstalter. Så resonerar idiotierna på Dumpens FB med Sara i spetsen. Thailand är ett jävla paradis för pedofiler, fattar dom inte det eller. Det är inte i Sverige man kan år in år ut köpa barn på öppen gata, jävla idiotier. Polisen tjänar feta pengar på just sådant i Thailand. Hårda straff är perfekt för att hålla smågängen än borta från affärerna. Sedan är det inget jävla hotell att sitta på anstalt i Sverige. Typiskt WT att tro att hårdare straff är lika med bättre samhälle. Thailand är skit, ruttet när det kommer till rättsapparaten.
Senast redigerad av Magmunnen 2023-08-14 kl. 16:46.
Citera
2023-08-14, 16:39
Medlem
Citat:
Det är nog bättre om du bildar dig en egen uppfattning, det är ganska mycket som felar i min mening. På flera olika plan. Risk för att det blir väldigt långrandigt.
Kan vi enas om att det är bra att pedofiler begränsas??? Eller vad fan menar du?
Citera
2023-08-14, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustafBradson
Kan vi enas om att det är bra att pedofiler begränsas??? Eller vad fan menar du?

Jag gillar inte pedofiler mer än någon annan.
Men de har fortfarande samma rättigheter som alla andra, oavsett vad man anser om deras gärningar.
Vi har ett rättssystem av en anledning. Hatmobbar har aldrig gjort något bättre.
Citera
2023-08-14, 17:04
Medlem
Förutom festande, vad var målet med Asien-resan? Okritiskt hylla Thailändskt polis - och rättsväsende och klanka ned på det svenska?
Senast redigerad av Magmunnen 2023-08-14 kl. 17:06.
Citera
2023-08-14, 17:10
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Det är inte målet som är problemet, det är metoden.
Vilken metod?
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Kommentarsfältet på Dumpens Facebook är slår verkligen rekord i idioter. Thailand är visst något föregångsland vad gäller polis - och rättsystem när det kommer till sexualbrott.
Idioter för att de är emot såna som dig. Vad skulle du annars tycka om dem?
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Avvakta tills Sara visar vad hon har i portföljen vid hemkomsten. Kanske inte var det smartaste att skylta med att dom är ute på nattklubbar och festar. Det är inte därför folk swishar. I podden kommer det heta att dom gjorde research på fyllan.

Givetvis kliade det i Saras nävar när män på nattklubben diskuterade priset med vuxna kvinnor. Tydligen skulle männen ha runkat på hotellrummet istället. Så tolkar jag artikeln i alla fall.
Du är helt besatt av Sara Gipsy-tears. Borde inte det finns en tråd om henne?

Citat:
Nämn ett exempel och förklara varför det är dåligt för samhället.

Citat:
Jag gillar inte pedofiler mer än någon annan.
Men de har fortfarande samma rättigheter som alla andra, oavsett vad man anser om deras gärningar.
Vi har ett rättssystem av en anledning. Hatmobbar har aldrig gjort något bättre.
Mycket ska man få av dig. Humor!
Omgivningen informeras om farliga människor som utgör stora risker för barn. Det räcker gott och väl. Deras konsekvenser är ingenting jämfört med barnen som råkar illa ut. Prioritera rätt eller kryp tillbaka till skithålet du kom ifrån.
Citera
2023-08-14, 17:15
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Att skriva någonting till ett barn är en handling. Det är därför lagen skriver följande: förmår barnet att företa eller medverka i någon handling med sexuell innebörd.

Sexuellt ofredande är precis som alla andra sexualbrott mot barn under 15 baserade på att barn inte kan ge samtycke. 9-åriga Saga kan därför inte godkänna att någon skriver sexuella meddelanden till henne.
Det är så enkelt att förstå. Ankan-mannen, magmunnen, gipsy-tears, Qstar (dvs de som är aktiva just nu) har inte förklarat varför vi ska tillåta att pedofiler våldtar våra barn. De har inte gett en förklaring.

Pedofilerna utsätts inte för nånting i jämförelse med vad de sysslar med så vi får se om jag får ett bra svar.
Citat:
Du har ingen om vad du snackar om. Jag ger upp.
Du ska stanna kvar här tills du har övertygat oss. Jag vill verkligen höra varför det är så viktigt att beskydda vidriga våldtäktsmän som ger sig på barn.
Citera
2023-08-14, 17:18
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Förutom festande, vad var målet med Asien-resan? Okritiskt hylla Thailändskt polis - och rättsväsende och klanka ned på det svenska?
Pedofiler bestraffas i Thailand. Här får man inte tillräckligt med straff eftersom de inte kan sluta ge sig på barn. Om de hålls inlåsta så kan de inte begå brott så att höja straffen ger effekt.
Citera
2023-08-14, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears

Jag måste medge att jag inte vet om jag ska asgarva eller tjuta. Först får hon sina skulder pröjsade och sen en rejäl asienresa! Helt magisk förmåga att få fok att bara ge bort sina pengar...
Citera
2023-08-14, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Jag måste medge att jag inte vet om jag ska asgarva eller tjuta. Först får hon sina skulder pröjsade och sen en rejäl asienresa! Helt magisk förmåga att få fok att bara ge bort sina pengar...

Undrar just vad de får för sin medlemspeng, de som blivit medlemmar..eller ska jag kke säga ”medlemmar”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in