2022-02-21, 20:21
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayahem
Där har du två fel om brandmannen Kristian.

https://dumpen.se/2022/02/12/mycket-kan-handa-pa-ett-dygn/

https://dumpen.se/2022/02/11/brandmannen-kristian-slar-rekord-napp-igen/

Ser inga där? En härlig brandman som slängt slangen åt fel håll.
Citera
2022-02-21, 20:22
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas

7-årigt barn. Du tycker att det är härligt va.
Citera
2022-02-21, 20:27
Medlem
ballobass avatar
Citat:
7-årigt barn. Du tycker att det är härligt va.
Han ville gnugga mamman, men det har du svårt att ta in i din pedofil hjärna.
Citera
2022-02-21, 20:31
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
I podden berättar dom att brandmannen har pratat med alla fiskarna. Tolv stycken tror jag det var. Alla fiskarna var barn. Det framkommer mycket i podden som inte framgår på hemsidan. Lyssna och förfasas.
Citera
2022-02-21, 20:40
Medlem
Barney Calhouns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Tror inte att utländska sexualbrottslingar groomar, de överfallsvåldtar bara direkt istället.
Precis.
Dom utnyttjar bara tillfället och tar vad de vill ha.
Inte sitter dom på internet och skapar ett förtroende innan träff.
Gruppvåldtäkter förekom knappast innan dom öppnade gränserna.
Men det är inte det detta handlar om.
För att dessa som dumpen avslöljat är dessvärre monster som förtjänar all uthängning dom får.
Konsekenserna är helt ett ett resultat av
Deras egna beteende.
Inget att tycka synd om.
Citera
2022-02-21, 20:51
Avslutad
Citat:
Vad snackar du för dynga sjuka människa.
Man förebygger många brott för att barn inte ska komma till skada. (ENKELT SAGT) Har du problem med det?
Jag har egentligen inte tid att tjafsa men om Mats Dagerlind kunde fällas för att ha kallat offentlig journalist misstänkt terrorist på sin blogg så skulle definitivt någon åklagare genom JK kunna skruva till ett åtal som fällt Dumpen både genom utgivningsbevis, eventuellt serverbyte och raderade videos.

Här förekommer det dödsfall och personskada hundrafalt om inte tusenfalt större än det journalisten på Dagens Nyheter utsattes för.
Har inte du problem med rättsröta, och att inte alla uppenbarligen är lika inför lagen?
Vad ska jag svara... Vi verkar inte se saker och ting utifrån samma perspektiv. Hade du frågat mig när jag var 15 år hade jag kanske tyckt som du.
Oavsett hur mycket karisma som odlas så måste det vara lika många incels som mansöverskottet överstiger kvinnor plus kvinnor som väljer singelskap av bekvämlighet m.m.

För övrigt är det ingen härifrån som är intresserad av "att ligga". Och dessutom inte att ha sex med vem som helst bara för att denna person råkar vara kvinna. Det måste finnas attraktion, annars kan det ju va.
Citera
2022-02-21, 21:32
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
I podden berättar dom att brandmannen har pratat med alla fiskarna. Tolv stycken tror jag det var. Alla fiskarna var barn. Det framkommer mycket i podden som inte framgår på hemsidan. Lyssna och förfasas.

Ang. Brandmannen som blev uthängd av Dumpen.

De va som fan... Det största mysteriet av alla måste vara...

Hur fan fick han tid till allt?
-Deltidsbrandman, chef dessutom
-Aktiv inom idrottsrörelsen
-Jobb
-Familj
-Runka 5 gånger om dagen
-Ragga på allt som rör sig

Karlns dygn måste vara längre än mitt dygn.
Citera
2022-02-21, 21:38
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Han ville gnugga mamman, men det har du svårt att ta in i din pedofil hjärna.

Kan din pedofilhjärna bevisa det? Förutom att chattloggarna talar emot allt du säger. Han blev av med jobbet och det är bara början för din bästa kompis.
Senast redigerad av Mayahem 2022-02-21 kl. 21:43.
Citera
2022-02-21, 21:40
Medlem
Benkoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StockholmCounty
Jag har egentligen inte tid att tjafsa men om Mats Dagerlind kunde fällas för att ha kallat offentlig journalist misstänkt terrorist på sin blogg så skulle definitivt någon åklagare genom JK kunna skruva till ett åtal som fällt Dumpen både genom utgivningsbevis, eventuellt serverbyte och raderade videos.

Här förekommer det dödsfall och personskada hundrafalt om inte tusenfalt större än det journalisten på Dagens Nyheter utsattes för.
Har inte du problem med rättsröta, och att inte alla uppenbarligen är lika inför lagen?
Vad ska jag svara... Vi verkar inte se saker och ting utifrån samma perspektiv. Hade du frågat mig när jag var 15 år hade jag kanske tyckt som du.
Oavsett hur mycket karisma som odlas så måste det vara lika många incels som mansöverskottet överstiger kvinnor plus kvinnor som väljer singelskap av bekvämlighet m.m.

För övrigt är det ingen härifrån som är intresserad av "att ligga". Och dessutom inte att ha sex med vem som helst bara för att denna person råkar vara kvinna. Det måste finnas attraktion, annars kan det ju va.

Börjar med att be om ursäkt för att jag kallade /antog dig vara incel. Fult gjort.

Men om vi snackar attraktion förstår jag din kommentar än mindre när du skriver "pissluder" och "horor"? Är det ett utseende på just dessa som inte attraherar dig eller varför ska dem hängas ut? De flesta som anses vara de sakerna du skrivet brukar oftast göra det som får dem att må bra vid tillfället, men på eget bevåg. Deras val. Om man gör något för att må bra som inte skadar någon annan än en själv, varför är det dåligt?värre än pedofili som skadar barn? Jag förstår bara inte vad du är ute efter med dina kvinnofientliga kommentarer, är inte promiskuösa kvinnor fria individer som får göra som dem vill så länge det inte skadar någon? Som alla andra människor?
Citera
2022-02-21, 21:47
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StockholmCounty

De flesta i tråden är inte pedofiler och därför så tycker inte de flesta som du och ballobas.

Vad är det vi pratar om?
Om det är rätt att hänga ut människor som vill våldta barn. (Förutsatt att det går att bevisa.)

Det är helt hundra.
Citera
2022-02-21, 21:54
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Kan din pedofilhjärna bevisa det? Förutom att chattloggarna talar emot allt du säger. Han blev av med jobbet och det är bara början för din bästa kompis.

Ang. Brandmannen från Dumpen.

Nu är det ju en tolkning... Det går inte att bevisa. Men en pedofilhjärna är säkert bättre på att tolka sådan sex-text om barn än din hjärna som inte duger till att tolka någon text över huvud taget.

Brandmannen var mycket. Men inte någon pedofil som gillar 7-åringar.
-Visar svalt intresse för barnet i chatten. Fokuserar på mamman.
-Avbokar mötet när barnet är med.
-Dyker upp på mötet när mamman kommer ensam.

En riktig pedofil hade inte missat chansen att få ligga med en unge.
Citera
2022-02-21, 22:07
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Alla i samhället stödjer han.

Jag råkar veta att det inte stämmer. De allra flesta "ner på byn" vet vem brandmannen är och nu är de i chock för Brandmannen "var den sista de kunde tro höll på så här". Det innebär alltså både att bedra sin partner för att sexchatta med både pedofilmammor och tonåringar, att Brandmannen sedan dessutom sträckte sig så långt att han bokade en fysisk dejt verkar vara droppen. De flesta verkar inte ge mycket för att brandmannen gått ut med att han ska ta hjälp för sitt avvikande beteende.

Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob

Podden är värd sina minutrar.
https://play.acast.com/s/dumpenpodden/specialpodden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in