2022-02-19, 12:40
Medlem
swebarbs avatar
varför kommer jag inte in på sidan ? har telia fiber nån mer med samma problem ?

får bara:

Anslutningen avbröts

Ett fel uppstod under anslutning till dumpen.se.
Citera
2022-02-19, 12:42
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
varför kommer jag inte in på sidan ? har telia fiber nån mer med samma problem ?

får bara:

Anslutningen avbröts

Ett fel uppstod under anslutning till dumpen.se.

Dumpen är överbelastad, byter i dagarna till annan server för att bättre klara trycket.
Citera
2022-02-19, 12:55
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Av de som Dumpen har konfronterat väljer jag mina nominerade såhär:

*MrNiceGuy
*Gävle-pedofilen
*Tömmar-Janne
*MrX
*Nänänä
*FreeTrippy

MrX är sjukast och behöver mest vård. Han är mentalpatienten som är som hämtad från en film där psykfallen löper amok. Helt besatt.

Gävle-pedofilen och MrNiceGuy är solklara psykopater. Möjligen de två farligaste och mest hänsynslösa.

Nänänä och FreeTrippy är likartade svin men har en mjukare framtoning.

Tömmar-Janne är en av få konfronterade som är dömd sen tidigare och redan har förstört ett barns liv. Är dessutom beredd att göra det igen och skriver uttryckligen "tömma mig i dig" till barnet.

Slutsats: Lås in MrX, ljudisolera och kasta bort nyckeln. Slå ihjäl Gävle-pedofilen, Tömmar-Janne och MrNiceGuy med lämpligt tillhygge. Skicka Nänänä och FreeTrippy på sluten vård.

Finalen för mig står mellan Tömmar-Janne och MrNiceGuy och det baserar jag på hur de uttrycker sig direkt till ett barn. Väljer att inte kora en vinnare mellan dessa.
Tack för summeringen! Ingen av dom här visar på någon direkt genuin remorse vilket är obehagligt.

MrNiceGuy är mest mystisk tycker jag och som tidigare diskuterats i tråden, antagligen intelligent.

Jag är övertygad om att alla dom här har förgripit sig på barn innan, speciellt FreeTrippy. Han ser ju bra ut jämfört med dom andra dessutom.
Citera
2022-02-19, 13:16
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Stiltje på sajten. Efter en rad nya uthängningar har det varit tunt sen deltidsbrandmannen hängdes ut 11 februari. Nästa på tur var han med ohyraskägget i Malmö 15 februari annars har det varit tyst förutom ett par "pressmeddelanden". Serverproblem, uppstart av stödgrupper till anhöriga, ev juridiska spörsmål samt bekräftade och obekräftade självmord verkar ha gjort sitt. De har dessutom tagit bort möjligheten av kommentera uthängningarna.

De kanske väntar på ny hårdvara eller så knarkar båda? Som jag fattar det är båda knarkare och såna människor kan man inte lita på.
Citera
2022-02-19, 13:24
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Tack för summeringen! Ingen av dom här visar på någon direkt genuin remorse vilket är obehagligt.

MrNiceGuy är mest mystisk tycker jag och som tidigare diskuterats i tråden, antagligen intelligent.

Jag är övertygad om att alla dom här har förgripit sig på barn innan, speciellt FreeTrippy. Han ser ju bra ut jämfört med dom andra dessutom.

Mår alltid lite bättre av att läsa dina inlägg. Jag inser att: "Det kunde ha varit värre". Det tackar jag dig för!

MrNiceGuy är säkert intelligent. Där håller jag med dig.

När det gäller deras tidigare "trackrecord". Nä... Tveksamt om dom fått nöjet att trycka på småflickor tidigare. Inte så enkelt att "ragga" upp en tonåring även om du ser bra ut. Särskilt inte med dessa herras raggningsmetoder.

Tror jag mer på "Tömmarens" metod, såg inte hela den uthängningen men erbjöd inte han pengar? Lägg upp 5.000kr så tror jag chansen för ligg ökar. Skulle säkert fungera på hälften i den här tråden också.
Citera
2022-02-19, 13:24
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
denna Sara verkar vara en rattfyllerist och narkoman. Har vi fått bocken som trädgårdsmästare?

Sara är med andra ord en typisk människospillra efter övergrepp. Synd att hon inte "valde" att sälja sex istället, som många andra kvinnor som utsatts för övergrepp, det är en mycket nobel sysselsättning enligt Flaschbackmännen.
Citera
2022-02-19, 13:26
Det är bra att Dumpen på Kik, och att andra oseriösa fiskare på mer normala dejtingsidor slår sönder killar och mäns naivitet. Det har länge stört mig rent allmänt att folk känner glädje och tro över någonting som nästan aldrig är eller blir verkligt.

Likaså kan ni gå in på andra sajter (t.ex. Elitsinglar.se) och utge er för att vara förmögna kändisar (ej brottsligt) och ni kommer att få en hel drös tjejer och kvinnor som svarar och efter en stund är beredda att klä av sig givet att konversationen är seriös och gentlemannamässig.

Inte ens förrän efter jag har knullat någon 10 gånger tror jag på förhållanden och kärlek. Jag tror bara på olika former av makt.
Citera
2022-02-19, 13:28
Medlem
Dumpen compilation

https://www.bitchute.com/video/DR7yL4PRnm4R/
Citera
2022-02-19, 13:30
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
De kanske väntar på ny hårdvara eller så knarkar båda? Som jag fattar det är båda knarkare och såna människor kan man inte lita på.
Är benägen att hålla med i analysen.
Citera
2022-02-19, 13:36
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Sara är med andra ord en typisk människospillra efter övergrepp. Synd att hon inte "valde" att sälja sex istället, som många andra kvinnor som utsatts för övergrepp, det är en mycket nobel sysselsättning enligt Flaschbackmännen.

Visst, det har hon säkert gjort också. Men knarkande brudar har en kort hållbarhet.

Borde väl du veta?
Citera
2022-02-19, 13:42
Jag hört Fido att det framkommit uppgifter att vissa fortfarande beställer och får droger skickade till sitt förfogande. En gång knarkare alltid narkoman. Tror du att det stämmer...?
Citera
2022-02-19, 13:48
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fr1d2rikMort3ns4n
Jag hört Fido att det framkommit uppgifter att vissa fortfarande beställer och får droger skickade till sitt förfogande. En gång knarkare alltid narkoman. Tror du att det stämmer...?

Jag tror att det är väldigt svårt att inte falla tillbaka i droger om du varit fast i skiten...

Saras senaste dom är så pass ny att jag inte känner mig övertygad om att hon är ren. Vår rättvisa är inte så perfekt att den fångar upp allt.

Det kan ju vara så jävla enkelt att Swish till Dumpen inte enbart finanserar själva verksamheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in