2022-02-19, 00:02
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Men att sitta hemma och fantisera är ju en sak. Dumpen hänger ju inte ut en enda person som dom bara suttit och chattat med.

Det är när ord övergår i handling, dvs när peddot möter upp till träff som fantasin blir verklighet och han visar vilken farlig människa han är.

Jo peddosar är sjuka i huvudet. Det är inte normalt att vilja knulla en 7 åring. Punkt.

Litet det. En sak att sitta hemma och undra i sin kammare. De här personerna har dels suttit framför datorn, skrivit rejält sjuka saker. Sedan har de gjort ett aktivt val att möta upp med 12-åringen eller mamman med 7-åringen. WTF! Det är givet från bara tänka på det till att faktiskt göra det. Sedan tror väl ingen på bortförklaringar som typ. Jag mötte bara upp mamman med 7-åringen för att varna henne säga henne till rätta. Eller jag mötte bara upp med 12-åringen för att varna denne att det finns rejält fulla gubbar där ute. Tur för henne/honom att den mötte mig...
Citera
2022-02-19, 00:05
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo och märkligt. De ber om bilderna i många fall, sedan klagar de (fastän de säger görsnyggt i kommentar). Tror som sagt polisen inte ens kommer utreda det. Slöseri med tid mot verkliga brott, mot verkliga brottsoffer.
Saras anmälningar kan i bästa fall betraktas som enbart okynnesanmälningar. Jag tror att det inte är lång tid kvar innan hon börjar hanteras på samma sätt som man hanterar folk som gör falskanmälningar och orsakar dyra utryckningar helt i onödan. De får betala hela insatsen ur egen ficka lite då och då.

På ett personligt plan så kommer polisen sluta ta hennes anmälningar på allvar varpå den dag hon utsätts för brott på riktigt så kommer polisen bara att skratta åt hennes anmälningar. Hon är "Pojken som ropade Varg" nu.
Senast redigerad av Trolltestet 2022-02-19 kl. 00:24.
Citera
2022-02-19, 00:08
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Ja, och det är ett liv som de sjuka sadisterna Patrik och Sara nu får ha på sitt samvete för att de tror två fel gör ett rätt. De skyddar sig bakom mantrat "Du ägnar inte ens en sekund att tänka på offren till barnknullarna", villet är så oerhört jävla fegt. Vem fan säger att vi tänker på barnen? Barn som utsätts för pedofili är förfärligt och mitt hjärta gråter för dessa barn, men bara för det så betyder det inte att man kan se att många av dessa män de hänger ut är sjuka, förmodligen oerhört porrskadade som är en sjukdom som tar över hela livet, och i behov av vård och hjälpinsatser, precis som barnen. För att man har förmågan att visa omtanke åt även sjuka människor så betyder inte det att man stödjer pedofili eller att man inte ägnar tankar åt dens offer, men i narkomanernas sjuka lingo så är det precis så.

Vem den mannen än var så förtjänade han ej detta. Han förtjänade hjälp men han kanske ej vågade söka, men narkomanerna tyckte att han förtjänade döden i stället. Vila i frid.

PS.

Sluta använd ord som "barnknullare" era sjuka jävlar. Det är ett fullkomligt vidrigt språkbruk och förstärker inte hatet som Patrik inbillar sig, men snarare bara en avsmak från att vilja läsa något han skriver.

Han var en barnknullare eller ville bli en. Det räcker för min del. Sara och Patrik har ingen skuld i hans dåliga beslut, det första olagligt och det sista fegt! Dumpen jobbar för att skydda barn, inte pedofiler. Däremot startade dom nu Järnringen en stödgrupp för anhöriga.
Citera
2022-02-19, 00:15
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411
Känns så oerhört sorgligt med de anhöriga till han som tog sitt liv. Hans fd sambo (fru?) har uppdaterat sin Facebook med en fin bild på honom tillsammans med deras hund igår, efter att dödsbudet nådde henne. Jag känner dem inte, men de har säkert levt många år tillsammans. Haft motgångar och medgångar. På bilder på Instagram är han tillsammans med ett par pojkar, antar att det är deras barn.

Det var säkerligen ett oerhört trauma för hans sambo när det kom fram att hennes man velat träffa en 13-åring för att våldföra sig på. Jag läste någonstans att han åkte ut ur deras gemensamma hem direkt. Att få se de chattloggarna och bilderna kan inte vara nådigt för henne.

Jag läste också att några idioter valde att klottra ordet pedofil på parets garageport. Vilken mardröm för hans sambo och barn att hamna i detta. Och nu har han tagit sitt liv. Hon avskydde troligen verkligen det han hade gjort. Men ett liv tillsammans är inget man bara kan glömma. Tror hon känner stor sorg när han valde att avsluta sitt liv, trots det han hade gjort. Stackars kvinna, och stackars deras barn ❤️

Ok som tagit dagen av sig alltså. Jo man varnade om det från start. Det är givet att det kommer. Sedan även om utomstående kan tycka få fan good riddens, kan inte utsätta några fler barn osv. Fanns det ändå där alltid anhöriga, folk som brydde sig om den här personen. Om barn ingen pappa kvar i livet för alltid osv. Det kanske man bör tänka på när man skriver saker som att jorden är en bättre plats utan osv. Finns alltid folk som bryr sig och vi har inte heller dödsstraff för saker som det här även om det kanske är Patriks mål.
Citera
2022-02-19, 00:22
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrsked
De är så att vi skall backa 180 år i tiden och återinföra gatlopp eller varför inte stegling för dessa svin.
Mellanöstern har ju liknande straff idag då pöbeln får jubla till stening o halshuggning spöstraff mm.
Känns som att vi måste göra en omstart för att komma framåt!

Dumpen är steg på vägen. Vi hade förr det här med stå i skampåle utanför kyrkan. Så folk kunde spotta på dig när de gick in i kyrkan. Det hade tagit några hundra år att bli mer civiliserade men se Dumpen såg till att vi hade medeltidsrättvisa på direkten åter igen!
Citera
2022-02-19, 00:24
Medlem
cogito.ergosums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Det går inte att bli frisk om man inte är sjuk. Pedofili är en sexuell störning, eller helt enkelt en sexuell preferens, precis som homosexualitet eller heterosexualitet.
Precis så, det är ju det vi inte vet. Likt studier som tidigare länkats i tråden, så ligger den största delen av forskningen i ämnet kring hur barnen påverkas, inte pedofilerna själva. Andra menar att en del, om inte de flesta barnövergrepp, sker av folk som lider av andra störningar (missbruk, alkoholism, trauman, ångestsyndrom, personlighetsstörningar, aggressionsproblematik, autism etc). än pedofili i sig - alltså, att vara sexuellt attraherad av barn).
Jag kan se att de allra flesta av de som fysiskt och sexuellt förgriper sig på barn lider av diverse psykiska störningar, inte nödvändigtvis enbart av pedofili, men somliga tror ju att mörkertalet är mycket större än så. Upp till 3-5% av en befolkning.

Och då hjälp såsom KBT eller terapi inte hjälper i majoriteten av fallen, utan kemisk kastrering varit det bästa hjälpmedlen för att minska våldtäkt mot barn, och då de flesta av oss som lidit av, och alltid kommer lida av diverse psykiska störningar och neuropsykiatriska störningar, aldrig varit intresserade av barn öht, kan man ju undra var gränsen på sexuell Parafili som i sexuell störning och sexuell läggning faktiskt ligger.

Vad jag förstått, är den största delen av forskningen kring pedofili just de som faktiskt förgriper sig på barn och blivit påkomna. Inte de, majoritet eller minoritet, som inte gör det. Bara råkar vara attraherade av barn. Likt hur man på 60-talet ansåg homosexualitet vara en parafili, bara för att den största delen av den vetenskapliga förståelsen låg på de som sökte sig till vården och hur de fungerade, inte de som inte gjorde det.
Hur hade de pedofiler som bara råkar vara intresserade av barn, men som inte agerar utefter det, påverkat vår syn av vilka pedofilerna är och om de verkligen är psykiskt störda allihopa?
Senast redigerad av cogito.ergosum 2022-02-19 kl. 01:21.
Citera
2022-02-19, 00:29
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fr1d2rikMort3ns4n
MrNiceguy - Brandmannen Kristian - Tömmar-Janne - Vinglige Oliver - Muskot man - FreeTrippy - Mannen med osten - Norbergsgubben - GällivareMannen med “familjelekar” - Kinky-Brian - Gävle-pedofilen - Morgongädda på restaurang - Petter letar barnrumpa - KinkyOve - Mannen som tappat räkning - ERNS ROHM - Trekants-Martin - Kung med orakad pung - Håll tungan i mun Micke- Den flyende mannen - Bruno Fin - Gädda sökte småpojke - MrX - Vem är Calle - Den döde mannen som pratade om allt annat - José - Tjatig kranbilsförare - Låt inte skenet bedra - Femfinger-Tobbe - Mannen som kom tillbaka - CIGG FÖR ETT LIGG - RUBEN MED TUBEN - NU BLIR DET REA PÅ JULGRANAR - HAKUNA MATATA - Mysige Janne - Ännu en morfar - Snömorfar på besök i Ängelholm - Fallosfixerade Martin - Mannen i Ivecobussen - Dessa tröttsamma pedofiler - Nänänänä sa mannen - Dumpen på besök i Örebro - Våldtäktspappan - MANNEN SOM VILLE VISA VAD PEDOFILER GÖR MED BARN - Familjehemspappan - Veckans Klas - Den bölande pedoraptorn - Garderobspedofilen - Trebarnsmamman i lyxområdet - Peddo-Olle på kroken - Pizzaleverans med extra allt - Lundagäddan - Pedofilstädningen - Nu blev det napp igen fallet - DET GIFTA PEDOFILPARET - Svinet som trålar efter barn i Perstorp
Av de som Dumpen har konfronterat väljer jag mina nominerade såhär:

*MrNiceGuy
*Gävle-pedofilen
*Tömmar-Janne
*MrX
*Nänänä
*FreeTrippy

MrX är sjukast och behöver mest vård. Han är mentalpatienten som är som hämtad från en film där psykfallen löper amok. Helt besatt.

Gävle-pedofilen och MrNiceGuy är solklara psykopater. Möjligen de två farligaste och mest hänsynslösa.

Nänänä och FreeTrippy är likartade svin men har en mjukare framtoning.

Tömmar-Janne är en av få konfronterade som är dömd sen tidigare och redan har förstört ett barns liv. Är dessutom beredd att göra det igen och skriver uttryckligen "tömma mig i dig" till barnet.

Slutsats: Lås in MrX, ljudisolera och kasta bort nyckeln. Slå ihjäl Gävle-pedofilen, Tömmar-Janne och MrNiceGuy med lämpligt tillhygge. Skicka Nänänä och FreeTrippy på sluten vård.

Finalen för mig står mellan Tömmar-Janne och MrNiceGuy och det baserar jag på hur de uttrycker sig direkt till ett barn. Väljer att inte kora en vinnare mellan dessa.
Citera
2022-02-19, 00:39
Medlem
-Hengpung-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cogito.ergosum
Precis så, det är ju det vi inte vet. Likt studier som tidigare länkats i tråden, så ligger den största delen av forskningen i ämnet kring hur barnen påverkas, inte pedofilerna själva. Andra menar att en del, om inte de flesta barnövergrepp, sker av folk som lider av andra störningar (missbruk, alkoholism, trauman, ångestsyndrom, personlighetsstörningar, aggressionsproblematik, autism etc). än pedofili i sig - alltså, att vara sexuellt attraherad av barn).
Jag kan se att de allra flesta av de som fysiskt och sexuellt förgriper sig på barn lider av diverse psykiska störningar, inte nödvändigtvis pedofili, men somliga tror ju att mörkertalet är mycket större än så. Upp till 3-5% av en befolkning.

Och då hjälp såsom KBT eller terapi inte hjälper i majoriteten av fallen, utan kemisk kastrering varit det bästa hjälpmedlen för att minska våldtäkt mot barn, och då de flesta av oss som lidit av, och alltid kommer lida av diverse psykiska störningar och neuropsykiatriska störningar, aldrig varit intresserade av barn öht, kan man ju undra var gränsen på sexuell Parafili som i sexuell störning och sexuell läggning faktiskt ligger.

Vad jag förstått, är den största delen av forskningen kring pedofili just de som faktiskt förgriper sig på barn och blivit påkomna. Inte de, majoritet eller minoritet, som inte gör det. Bara råkar vara attraherade av barn. Likt hur man på 60-talet ansåg homosexualitet vara en parafili, bara för att den största delen av den vetenskapliga förståelsen låg på de som sökte sig till vården och hur de fungerade, inte de som inte gjorde det.
Hur hade de pedofiler som bara råkar vara intresserade av barn, men som inte agerar utefter det, påverkat vår syn av vilka pedofilerna är och om de verkligen är psykiskt störda allihopa?

Mycket bra inlägg. Har skrivit ett inlägg tidigare i tråden om explosionen av pedofilbrott vi ser i hela den västerländska världen idag, där fler än någonsin döms för brott som faller inom denna kategorin. Det kan rimligtvis inte bero på att vi har en explosion av pedofiler i samhället idag, men av helt andra orsaker, som du b.la. tar upp i ditt inlägg. Givetvis finns de äkta pedofiler, men dessa är vad jag tror försvinnande få då det är helt orimligt att massvis med män idag förvandlats till pedofiler.

Narkomanerna är dock helt ointresserade/okunniga varför utvecklingen ser ut som den gör. Deras driv grundas enbart i hat och att få skrika "PEDOFIL" till så många de klarar av, under täckmanteln att de hjälper barnen. De hjälper ingen, dessa brott kommer fortsätta eskalera och eskalera, förstår man inte varför så är det en förlorande kamp man för.
Senast redigerad av -Hengpung- 2022-02-19 kl. 00:42.
Citera
2022-02-19, 00:48
Medlem
Hugo Pratts avatar
"Pedofilerna" kan väl också vara "fiskare". De kanske kommer till mötet bara för att slutshama de perversa 13-åringarna, eller för att stilla nyfikenheten och se om de verkligen finns så perversa 13-åringar? Eller de kanske vill göra en god gärning och varna de perversa 13-åringarna så att de inte kommer överens med fler träffar med äldre män?

Detta gäller inte dem som vil träffa sjuåringar. De har förmodligen onda avsikter.
Citera
2022-02-19, 01:05
Medlem
Zaedrewss avatar
Dumpen skickar ut pressmeddelande på pressmeddelande. Inga nya peddosar som de hänger ut. Tillåter inte ens en enda kommentar på deras inlägg. Bara som sedvanligt kalla alla som kommer med kritik peddosar. Har de fått kalla fötter eller är farbror blå efter dom?
Citera
2022-02-19, 01:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hugo Pratt
"Pedofilerna" kan väl också vara "fiskare". De kanske kommer till mötet bara för att slutshama de perversa 13-åringarna, eller för att stilla nyfikenheten och se om de verkligen finns så perversa 13-åringar? Eller de kanske vill göra en god gärning och varna de perversa 13-åringarna så att de inte kommer överens med fler träffar med äldre män?

Detta gäller inte dem som vil träffa sjuåringar. De har förmodligen onda avsikter.
Ja det är en misstanke som inte bör förbises

Det lär finnas en hund begraven och allt fördolt ska uppenbaras

Jag varnar emot att följa med under här drevet
Citera
2022-02-19, 01:51
Medlem
Finns uthängningen/klippet på den personen som tog sitt liv kvar på dumpen? När laddades det klippet upp så man kan se vem det gäller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in