2022-11-17, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Napp 158. Töreboda. Kille boende på ett boende. Gått i särskola. Någon lindrigare utvecklingsstörning. Dålig impulskontroll ADHD. 39 år oskuld enlig honom, säkert sant han är inte killen som kan ljuga.

Han är på Facebook, grupp "vi som söker vänner" där börjar han chatta med en flicka, oklart vem som börjar. Efter många meddelanden får han veta flickan är 13 eller 14 år. Efter ytterligare många meddelanden frågar flickan om han har kondomer, vilket gör att samtalen handlar om sex.

I hans situation, utvecklingsstörd och förmodligen dåligt undervisad i sex viket många utvecklingsstörda är, kanske inte kan lagen. 39 år och oskuld, och en flicka signalerar att denne vill ha sex med honom, skriver att han är snygg, han är dåligt påläst om vad som är lämpligt angående sex.

Klart han trillar dit, och Dumpen blir mäkta stolta och slår sig för bröstet och känner sig större än stadsministern.
Bra att han får tydligt veta var gränserna går då.
Citera
2022-11-17, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Målande verbala förmågor. Uppfriskande.
Men alla dumplingar som vill utsätta det de anser är "peddon" som "peddosvinar" (jisses vilken svenska...) kan väl förflytta sig till ett land där deras värderinga ang människors rätt till integritet delas?
De gäddor som begått brott ska lagföras. Utan tvekan. Aldrig sagt något annat.
Och vad som är brott har jag förstått att du och de andra gäddlingarna vill bestämma, så där lite godtyckligt?
Citera
2022-11-17, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Den här tjackisen är så genomvidrig. Den totala morallösheten har ett ansikte i Grove Ove. En människa helt utan kontakt med en riktningskompass för sitt liv. Ett liv totalt styrt efter sitt okontrollerade begär. Ett bevis på hur människor som lämnas helt utan styrning o fostran blir till.
Och om Dumpens lilla skara lyckas exponera dem en efter annan, tänk hur många fler det sitter där ute i landet? Fyfan vad dumpen är bra ändå, säga vad man vill men här behövs mer mer mer.
Citera
2022-11-17, 21:27
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Dina frågor är fullkomligt efterblivna så varför skulle hon svara dig med ditt nyreggade konto. Men jag har en relevant fråga till dig. Berätta för oss hur många kilometer kuk du sugit den senaste veckan. Seså, svara på frågan nu, och när du är klar kan du lägga upp din senaste deklaration.
Den värsta frågan av alla är väl den du ställde. Hur man gör för att det inte ska gå att spåra barnporr till ens dator.
Du fick svar av Fido hur du skulle göra och t.o.m han kallade dej för en åsna.
Citera
2022-11-17, 21:32
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Och vad som är brott har jag förstått att du och de andra gäddlingarna vill bestämma, så där lite godtyckligt?
Vad som är brott och graden fastställer domstolen, nekar du ta emot en bot och inte erkänner brott så blir det en domstol som avgör, just för att det inte ska bli godtyckligt. Dumpens arbete blir godtyckligt för att inte alla omständigheter tas med.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2022-11-17 kl. 21:36.
Citera
2022-11-17, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Den värsta frågan av alla är väl den du ställde. Hur man gör för att det inte ska gå att spåra barnporr till ens dator.
Du fick svar av Fido hur du skulle göra och t.o.m han kallade dej för en åsna.

Vad fan har du rökt din tjackpundare? Gå tillbaka och citera mig i det inlägget där jag frågar hur man gör för att barnporr inte ska spåras till min dator. När du läser en gång till så inser du att det var jag och micro som hade en teknisk diskussion kring om det hade hjälpt att mönsteråsgäddan stängt av sina enheter eller inte. Men gulligt försök att påstå att jag skulle kolla på barnporr. Din jävla nolla

Edit: om du inte klarar av att förstå vad du läser kan du göra oss en tjänst och hålla käften
Senast redigerad av zeroday 2022-11-17 kl. 21:43.
Citera
2022-11-17, 21:46
Medlem
Citat:
Förmodligen för att polisen inte bryr sig om husdjuren.

Tror du katterna kan ta sig ut utan att skära sig?

Sånt här händer när personer hängs ut för ett så känsligt ämne.

Så du påstår att polisen har varit i tortyrpeddots lägenhet, undersökt den, sett ett par katter där och sedan stängt dörren och låst och åkt därifrån?

Eller påstår du att polisen inte har gjort husrannsakan hemma hos en häktad pedofil?
Citera
2022-11-17, 21:50
Medlem
Dessa vidriga pedofiler är för övrigt inte "destruerade".

De har själva kört ner sin alldeles egna k*k i vad de trodde vara en 3-årig syltburk.
Citera
2022-11-17, 21:51
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Vad fan har du rökt din tjackpundare? Gå tillbaka och citera mig i det inlägget där jag frågar hur man gör för att barnporr inte ska spåras till min dator. När du läser en gång till så inser du att det var jag och micro som hade en teknisk diskussion kring om det hade hjälpt att mönsteråsgäddan stängt av sina enheter eller inte. Men gulligt försök att påstå att jag skulle kolla på barnporr. Din jävla nolla

Edit: om du inte klarar av att förstå vad du läser kan du göra oss en tjänst och hålla käften
Du fick din barnporr säkrad enligt Fido, men det kanske inte är någon att lita på.
Varför kallar du folk för tjackpundare och andra otrevliga saker? Försök att föra en diskussion utan att ta till fula ord.
Citera
2022-11-17, 21:53
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Så du påstår att polisen har varit i tortyrpeddots lägenhet, undersökt den, sett ett par katter där och sedan stängt dörren och låst och åkt därifrån?

Eller påstår du att polisen inte har gjort husrannsakan hemma hos en häktad pedofil?
Ja jag säger att polisen inte bryr sig om husdjuren när någon blir häktad. Hur vida de varit i lägenheten vet jag inte, men de vet att en katt klarar sig rätt många dagar utan omsorg, så de bryr sig inte fören det är akut.
Citera
2022-11-17, 21:57
Medlem
Citat:
Ja jag säger att polisen inte bryr sig om husdjuren när någon blir häktad. Hur vida de varit i lägenheten vet jag inte, men de vet att en katt klarar sig rätt många dagar utan omsorg, så de bryr sig inte fören det är akut.

Nej, nu sitter du bara och hittar på.

Och självklart har polisen gjort husrannsakan hemma hos en misstänkt tortyrpedofil.
Citera
2022-11-17, 22:01
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Förmodligen för att polisen inte bryr sig om husdjuren.

Tror du katterna kan ta sig ut utan att skära sig?

Sånt här händer när personer hängs ut för ett så känsligt ämne.
Har en polis i familjen. Han har berättat om tillfällen då djur blir ensam kvar. Dom har då ringt till någon som hämtat djuret.
Men alla poliser kanske inte jobbar så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in