2022-11-17, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Ska vi kasta ut Gäddorna samtidigt?
Sinnessjuka störda pedofilgäddor borde hållas i lås och bom på livstid, de ska inte vara bland barn i samhället alls.

Allmänheten borde få rätt att erhålla information och varna för om dessa pedofilgäddor skulle befinna sig i närheten.
Citera
2022-11-17, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Dumplingar är också människor.
Inte något som bara ska kastas ur landet.
Nej. Människor vars värderingar baseras på att skada och förgöra andra efter eget tycke har inte i ett sociqlt skyddanät eller en demokrati att göra.
Citera
2022-11-17, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Umpalavemang
Sinnessjuka störda pedofilgäddor borde hållas i lås och bom på livstid, de ska inte vara bland barn i samhället alls.

Allmänheten borde få rätt att erhålla information och varna för om dessa pedofilgäddor skulle befinna sig i närheten.

Din logik är som runda fyrhörningar!

Vi gör som du säger! Allmänheten varnas för alla farliga Gäddor! Du har rätt att veta när en Gädda flyttar in i ditt område!

"
God dag i stugan frun, Odif var namnet. Jag har blivit påkommen som pedofil av Dumpen och nu måste ja varna alla grannar i området där jag bor. Jag tänder på att våldta gråtande barn. Har dålig impulskontroll och inget kvar att förlora eftersom jag redan förlorat allt.

Jag ska gå nu. Men vi kommer nog ses ofta! Har inte så mycket att göra om dagarna så jag går mest runt i kvarteret. Adjö!
"

Du skulle känna dig trygg?
Citera
2022-11-17, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891

Vi gör som du säger! Allmänheten varnas för alla farliga Gäddor! Du har rätt att veta när en Gädda flyttar in i ditt område!

"
God dag i stugan frun, Odif var namnet. Jag har blivit påkommen som pedofil av Dumpen och nu måste ja varna alla grannar i området där jag bor. Jag tänder på att våldta gråtande barn. Har dålig impulskontroll och inget kvar att förlora eftersom jag redan förlorat allt.

Jag ska gå nu. Men vi kommer nog ses ofta! Har inte så mycket att göra om dagarna så jag går mest runt i kvarteret. Adjö!
"

Bra att Dumpen ser till att varna allmänheten för såna inavlade pedofilgäddor , för barn har rätt att känna sig trygg i samhället oavsett om de befinner sig på lekplatser eller på skolan och på gator och torg samt i sitt egna hem.
Citera
2022-11-17, 20:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judaland
I det här fallet drabbar det knappt förövaren heller utan alla runt omkring, familj och vidare ut i leden - folk som redan fått vardagen förändrad för alltid.

Inte heller jättesmart av den/de som krossat fönster på hans lägenhet när objektet för hatet befinner sig hos polisen på obestämd framtid. Hans två katter fick däremot det tveksamma nöjet att tassa runt i krossat glas tills de i onsdags kunde tas därifrån efter 5 dagar ensamma..
Det kanske var tur att någon krossade fönstren så att katterna kunde höras i sitt jamande... i sista hand hade de kanske kunnat ta sig ut så de slapp dö instängda av törst och svält.

Varför hämtade inte någon katterna tidigare?
Citera
2022-11-17, 20:08
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det kanske var tur att någon krossade fönstren så att katterna kunde höras i sitt jamande... i sista hand hade de kanske kunnat ta sig ut så de slapp dö instängda av törst och svält.

Varför hämtade inte någon katterna tidigare?
Förmodligen för att polisen inte bryr sig om husdjuren.

Tror du katterna kan ta sig ut utan att skära sig?

Sånt här händer när personer hängs ut för ett så känsligt ämne.
Citera
2022-11-17, 20:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Varför ger du dig på E.84 med löjeväckande frågor? Läs lite innan du hoppar på en forums kamrat. E.84 är trevlig och förnuftig och lätt att diskutera med. Trots den tragedi hon har varit med om. Så helt onödigt att bete sig som du gör mot henne. Personer som ger sig på barn, kvinnor och djur. Det ger jag inte mycket för. För sådana personer borde vi starta upp ugnarna i Auschwitz igen.
Hjälper du E.84 genom att föreslår bränning av hennes karl?
Citera
2022-11-17, 20:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Förmodligen för att polisen inte bryr sig om husdjuren.

Tror du katterna kan ta sig ut utan att skära sig?

Sånt här händer när personer hängs ut för ett så känsligt ämne.
Det beror på hur fönstren ser ut givetvis, men ja - en katt som skall ta sig ut genom ett trasigt fönster och inte är jagad brukar inte skada sig.

Nej, polisen har inte uttrymme för djuren. När personen grips så får denne ordna åt djuren alternativt så ringer polisen länsstyrelsen som omhändertar dem.
Jag gissar gäddan inte gillade idén med länsstyrelsen och ville fixa eget alternativ.
Citera
2022-11-17, 20:20
Medlem
Jisses. Sista gäddans bortörklaringar tar nog priset. Skulle möta upp barnet och säga "så här får man inte göra" samtidigt som han skickat 25 snoppbilder av "rena farten". Vad i h-vete. Som någon skrev "En anledning att starta upp Auschwitz ugnar igen".
Citera
2022-11-17, 20:29
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonasost
Jisses. Sista gäddans bortörklaringar tar nog priset. Skulle möta upp barnet och säga "så här får man inte göra" samtidigt som han skickat 25 snoppbilder av "rena farten". Vad i h-vete. Som någon skrev "En anledning att starta upp Auschwitz ugnar igen".
Förstår vilka som skulle trivas i 40 talets Tyskland.
Citera
2022-11-17, 20:31
Medlem
Citat:

"

"

Kastrering, mekanisk, är billigare och bättre.
Citera
2022-11-17, 20:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:

"

"

Det fungerar i USA - så ett steg på vägen är det ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in