2022-11-16, 19:02
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Beror på hur väl utvecklad hon/han är.

Okej, så en välutvecklad 12 åring funkar bra också då eller? Hur bedömer man om nån är välutvecklad? Går man efter bröststorlek eller?
Citera
2022-11-16, 19:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej visst kan han dölja något jättehemligt men då vet att han också att det är ingen ide att komma till mig och grina..
Jag kan dock med all säkerhet jag kan uppbringa säga att han aldrig skulle ge sig på ett barn ....

Jag tar skammen som offer för övergrepp och det handlar inte om ett val. Det är vad sådana som du och övriga påför oss.
Jag tar inte skammen för någon som gett sig på barn - men om den faller på mig för att människor tror att jag underlättat övergreppen så får jag endera försvara mig eller köpa läget.

Varifrån har du fått idén, att du skall känna någon skam över de övergrepp som du har utsatts för? (Personer med "Dumpling-störning" på reptilhjärnan "hjälper väl till", killgissar jag). "Känner med dig" är ju en fras som ofta slentrianmässigt yttras till något "offer", men jag menar det verkligen. (Pga tidsbrist har jag inte skrollat bakåt till upphovet för kommentaren). Sparka närmaste pedofil mellan benen – om du känner för det! Ge bara fan i att kalla mig "pedofil", då jag kritiserar Dumpens göranden och låtanden.

Övergrepp kan aldrig ursäktas. Det finns dock personer med psykiatriska diagnoser som visar, att de "svårligen kan besinna sig" om de dessutom är pedofiler. De är helt enkelt "idioter" när tillfället uppenbarar sig. Det förväntas att "samhället" "tar hand" om sådana, men de senaste veckornas nyhetsrapporteringar visar ju, att psykvården fungerar långt från optimalt. Sparka närmast ansvarige lokalpolitiker mellan benen också, om tillfället uppenbarar sig!
Senast redigerad av Brooz 2022-11-16 kl. 19:09.
Citera
2022-11-16, 19:17
Medlem
N0IItoleranss avatar
Den här tjackisen är så genomvidrig. Den totala morallösheten har ett ansikte i Grove Ove. En människa helt utan kontakt med en riktningskompass för sitt liv. Ett liv totalt styrt efter sitt okontrollerade begär. Ett bevis på hur människor som lämnas helt utan styrning o fostran blir till.
Citera
2022-11-16, 19:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Okej, så en välutvecklad 12 åring funkar bra också då eller? Hur bedömer man om nån är välutvecklad? Går man efter bröststorlek eller?

Japp en doktor känner om brösten är tillräckligt stora Skoja jag vet inte faktiskt skulle väl säga att vara en helhets bedömning är väl en bra idé.

Ser personen ifråga ut som en ung kvinna och alla attributs som kvinnor har borde det vore okej.
Citera
2022-11-16, 19:41
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Roar mig med att kolla på mrkolls söktopplista på Kalmar kommun.

https://mrkoll.se/topplistor/kommuntoppen/?k=0880

Första och andraplatsen är ju ganska enkla. På sjätteplats har vi såklart pappagäddan som körde ett träninsgpass på Hansa citys parkering. På tolfteplats har vi såklart Doktor Grym som "fick" en riktig jäkla lyxkåk i centrala Kalmar i present av en döende patient. På femtondeplats har vi en stackare som råkar vara namne med Pappagäddan. På plats nummer 16 har vi en bubblare. En gädda som precis fått igenom ett namnbyte. Kan ni lista ut vem det är? Han bor för övrigt 3 minuters promenad från nummer 1 på listan.

För övrigt måste det vara jävligt deppigt för Kalmar att de enda kändisar de har är folk som är klandervärda på ett eller annat sätt. På andra kommuner topplista är det ju mest kändisar från tv.
Hahaha! KFF är dom bästa! Heja Heja Heja Kalmar!
Ser att trädgårdstomtens fru är med där också. Bubblare, ja. Att den stackars namnen är med är ju bara för tragikomiskt. Enda gången han har över 70 visningar på MrKoll beror det på att en dvärgväxt pedofil med samma namn har blivit uthängd på Dumpen. DISORDER. Hahaha! Totalt fem pers på topplistan med anknytning till Dumpen. Ännu roligare att Vetlandapojken flyttar just dit också. Pedofilins Mecka - Kalmar. Ställ en staty med ett naket Jesus-barn i sin krubba på Guldfågeln arena så får de en helig plats att vallfärda till också. Vem vet, halva vatikanen kommer säkert dit, pedofiler som de är.

Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Har ni läst chattarna i FUP?

Grove Ove och hans lika skadade kompis gillar att knarka och runka till barnporr ihop.

Vi får ta del av vad jag antar är barnporr-tjackrunk-kompisens fantasi som handlar om att våldta en drogad unge (sida 52).
https://imgur.com/a/iR6tuNW

Ove gillar rövpannor.
"härligt, tänkte köra en 1grams RP och bara vara vidrigt kpåt"
"tänkte trycka upp en gubbe i röven nu och njuta lite"

Han vill suga av sin pulverpolare:
- Javad vill du att jag gör med din pissande kuk
- vad sägs om att du suger den halsdjupt
- Härligt suga svälja ditt tjackpiss

Ont i kuken = skönt i kuken.
"kan ta med lite stearinljus så kan vi plåga ollonet ordentligt"

Ove drömmer om att trycka in penis i barn och minderåriga:
- kolla min nya granne! 3 barnsmamma 33 år. korkad som en skördetröska typ,
- najz vad är hon mamma till?
- 4-6-7 cirkus,, får sådan lust att våldta allhoip

"är svinkåt på polarens 13åring med"

Kanske är bilden där han poserar med knallrött skrev och gul diskhandske resultatet av en lång session med tjackrunk, barnporr och självplågeri?
Mäktigt vilka förstörda människor detta är. Det finns liksom inget kvar att bota. Bara lobotomera och lägga på varsin brits.
Senast redigerad av Lysturken 2022-11-16 kl. 19:44.
Citera
2022-11-16, 19:41
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Vilken jävla fin röd svamp han visar upp så här med sin svamp mellan benen och en gul handske för det varar ju väl till påska.

Dumpen kanske lägger ut chattloggar i ett senare skede när rättegångar är över.
Det är så jag föredrar Kinky-Brian faktiskt.
Varför har han en handske på sej tro?
Citera
2022-11-16, 19:42
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Japp en doktor känner om brösten är tillräckligt stora Skoja jag vet inte faktiskt skulle väl säga att vara en helhets bedömning är väl en bra idé.

Ser personen ifråga ut som en ung kvinna och alla attributs som kvinnor har borde det vore okej.

Det är ju just det som är problemet. Därför måste man ju ha en ålder. Åldern är 15 år. Punkt slut.
Citera
2022-11-16, 19:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Det är ju just det som är problemet. Därför måste man ju ha en ålder. Åldern är 15 år. Punkt slut.

Jo fast tänk om någon yngre är mogen? Vad skulle du säga är den mest rimliga åldern?
Citera
2022-11-16, 19:51
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Jo fast tänk om någon yngre är mogen? Vad skulle du säga är den mest rimliga åldern?
Hur vet man att någon yngre är mogen?
Citera
2022-11-16, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Hur vet man att någon yngre är mogen?

Om någon ser ut som en ung kvinna eller ung man.
Citera
2022-11-16, 19:57
Medlem
Citat:
Snittet för sexdebut här i landet är drygt 16 år gränsen är satt för att de finns några som är mogna redan vid 15 år
Citera
2022-11-16, 20:02
Medlem
populopiduss avatar
Jag tycker det är riktigt suspekt att Patrik har flickvänner som är runt 20 år som 60-åring. Dessutom videon där han är påtänd tillsammans med två max 18-åriga tjejer och säger "Who's your daddy?"

Jag är mellan 45-50 år och inte fan tänder jag på kvinnor under 25 år. Föredrar helst inte kvinnor under 30 år faktiskt. I den åldern har kvinnor samlat på sig erfarenhet, vet vad dom vill ha och vågar ta för sig. Det är sexigt.

Säger inte att det är något fel att tända på 20-åringar och kan till viss del förstå det, men om man är 60 år borde man hålla sig till betydligt äldre än 20-åringar så är det bara. Allt annat är ytterst suspekt, och särskilt då man jagar peddos. Får Kapten Klänning-vibbar av Patrik.
Senast redigerad av populopidus 2022-11-16 kl. 20:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in