Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Nej visst kan han dölja något jättehemligt men då vet att han också att det är ingen ide att komma till mig och grina..
Jag kan dock med all säkerhet jag kan uppbringa säga att han aldrig skulle ge sig på ett barn ....
Jag tar skammen som offer för övergrepp och det handlar inte om ett val. Det är vad sådana som du och övriga påför oss.
Jag tar inte skammen för någon som gett sig på barn - men om den faller på mig för att människor tror att jag underlättat övergreppen så får jag endera försvara mig eller köpa läget.
Varifrån har du fått idén, att du skall känna någon skam över de övergrepp som du har utsatts för? (Personer med "Dumpling-störning" på reptilhjärnan "hjälper väl till", killgissar jag). "Känner med dig" är ju en fras som ofta slentrianmässigt yttras till något "offer", men jag menar det verkligen. (Pga tidsbrist har jag inte skrollat bakåt till upphovet för kommentaren). Sparka närmaste pedofil mellan benen – om du känner för det!

Ge bara fan i att kalla mig "pedofil", då jag kritiserar Dumpens göranden och låtanden.
Övergrepp kan aldrig ursäktas. Det finns dock personer med psykiatriska diagnoser som visar, att de "svårligen kan besinna sig" om de dessutom är pedofiler. De är helt enkelt "idioter" när tillfället uppenbarar sig. Det förväntas att "samhället" "tar hand" om sådana, men de senaste veckornas nyhetsrapporteringar visar ju, att psykvården fungerar långt från optimalt. Sparka närmast ansvarige lokalpolitiker mellan benen också, om tillfället uppenbarar sig!