Citat:
Ursprungligen postat av
Humanhistory
Det ironiska är att det bara är medelålders män och kvinnor nästan som stöttar dumpen,ser inte många tonårs tjejer eller killar göra detsamma. Tvärtom så ser jag tonårs killar skämta om dumpen medans någon tjej skrev att en av gäddorna ”Va ju ändå söt ”
Jag menar han som hela tiden svarade yes yes som dessutom lär varit påverkad av droger. Egentligen varför ska staten eller två pundare avgöra vem som får ligga med vem? Är man mogen ha sex överhuvudtaget så är man väl det med vem som helst så länge det sker via samtycke kan man tycka.
Jag tror inte heller motiven i många fall är så ädla som folk vill få det till. Och det är intressant att en överväldigande del av dumpenfanatikerna verkar vara white trash.
Jag talade med brorsdottern som är 12-år om pedofiler och dumpen, och hon menade på att alla säger pedofil till varandra som skällsord och att dom är rädda för äldre. Men att många utav hennes kompisar tycker dumpen är konstig, och förmodligen inte behövs. Dessutom sade hon att hon visste av några i dom äldre klasserna som varit med någon dilf (och jag tror inte dom tjejerna uppskattar att dom måste smussla eftersom dom ska må så dåligt och känna att dom gör något fel.) Jag tror inte barnen själva tycker dumpen gör ett jättebra arbete ärligt talat (även om dom säkert skrattar gott åt showen).
Att blanda ihop sexualbrott begånget av någon äldre när man är i beroendeställning med att sexchatta på nätet och frivilligt träffas är ju inte sunt. Jag tror att en normalbegåvad fjortis kan välja själv vem h*n ska ha sex med. Herregud, det handlar inte om att hoppa utför ett stup, knarka, ha gladiatorspel eller liknande utan att ligga lite.