2022-10-28, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Jag tror majoriteten av dumplingarna ligger långt ner på samhällsstegen. Inte konstigt om dom inte vill vara lägst och pekar finger åt gäddor.
Om du kollar in på Dumpens FB sida kommer du se att de finns två sorters Dumplingar om man ska generalisera.

1 de som själva blivit utsatta och söker stöd hos andra. Dessa befinner sig ofta långt ner på samhällsstegen på grund av deras psykiska hälsa. Dessa stackars människor lider på grund av pedofiler.

2 välutbildade högavlönade som har tid och pengar över för att stötta Dumpen. De är tack vara oss i den gruppen som Dumpen överlever
Citera
2022-10-28, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Så du tror att det skulle vara ett möjligt resultat att komma ner till 0 sexuella övergrepp mot barn, oavsett metod??

158 gäddor hittills, på dryga året. Det kommer nog vara tusentals infångade gäddor inom ganska kort tid.
Kanske även du?
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Om vi talar om reflexjocke, vilken jakt på barn?? Finns det några som helst bevis på att han jagat barn?

Det jag har sett under dagen är en person som kastar ett enormt brett nät i hopp om att hitta sällskap. Det lilla tecknet jag kanske ser som orostecken är att det bara är tjejer som sagt sig ha kontakt med mannen i fråga. Vet dock inte hur sant det är ännu.
Du är ohederlig och obehaglig - jag har därför valt att inte besvara dina inlägg.
Du verkar inte fatta vinken - så nu förklarar jag för dig.
Citera inte mig igen.

OnTopic
Det finns bevis för att han struntar i om det är barn. (Och han är den som tar första kontakten och den som driver det vidare trots att personen identifierat sig som barn)
Senast redigerad av micro113 2022-10-28 kl. 19:00.
Citera
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solar17
Nu är denna gädda långt ifrån den nivå som köping gänget befinner sig på. Denna Gädda är mycket väl medveten om att han gör fel.
Dumpen har vid något tillfälle valt att inte publicera då gäddan var på en nivå där han inte förstår felet. Men i detta fall gäller de en gädda med ADHD och detta delar han med många andra.
Hur många tillfällen har de valt att inte publicera?
Citera
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Så du tror att det skulle vara ett möjligt resultat att komma ner till 0 sexuella övergrepp mot barn, oavsett metod??

Med andra ord så är det bra som det är?
Citera
2022-10-28, 18:59
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Hur många tillfällen har de valt att inte publicera?
Hur skall någon utanför Dumpens administration kunna veta det?
Citera
2022-10-28, 19:03
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hur skall någon utanför Dumpens administration kunna veta det?
Just det, hur visste vederbörande att de skrotat någon gädda p.g.a. otillräcklig IQ. Bara hittepå alltså.
Citera
2022-10-28, 19:04
Citat:
Om du kollar in på Dumpens FB sida kommer du se att de finns två sorters Dumplingar om man ska generalisera.

1 de som själva blivit utsatta och söker stöd hos andra. Dessa befinner sig ofta långt ner på samhällsstegen på grund av deras psykiska hälsa. Dessa stackars människor lider på grund av pedofiler.

2 välutbildade högavlönade som har tid och pengar över för att stötta Dumpen. De är tack vara oss i den gruppen som Dumpen överlever

Tror det är mest skräp faktiskt.
Citera
2022-10-28, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Just det, hur visste vederbörande att de skrotat någon gädda p.g.a. otillräcklig IQ. Bara hittepå alltså.

Varför skulle man skrota en gädda pga. låg IQ?
Citera
2022-10-28, 19:09
Medlem
Steven.badboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
OnTopic
Det finns bevis för att han struntar i om det är barn. (Och han är den som tar första kontakten och den som driver det vidare trots att personen identifierat sig som barn)
Det är en otroligt viktig information som inte har framgått någonstans. Åtminstone har jag inte sett det. Det gör ju att saken hamnar i ett helt annat läge. Har du någon länk eller var den informationen finns.
Citera
2022-10-28, 19:11
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:

Ja det är nog nära sanningen.
När det gäller de som ursäktar Gäddorna till varje pris så tror jag det handlar om människor som känner sej udda, ensam och utanför. Har kanske svårt att "passa in".
En del tror jag själva är Gäddor men andra tror jag identifierar sej med Gäddornas "situation" och tycker synd om dem, utan att själva vara Gädda.
Citera
2022-10-28, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steven.badboy
Det är en otroligt viktig information som inte har framgått någonstans. Åtminstone har jag inte sett det. Det gör ju att saken hamnar i ett helt annat läge. Har du någon länk eller var den informationen finns.

Är ju bara att läsa hans chattlogg på dumpen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in