Flashback bygger pepparkakshus!
2022-09-03, 02:42
Medlem
Pughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mabal52368
Absolut, men är det omöjligt? Det finns en risk att oskyldiga får sina liv förstörda här.

Av de som hängs ut, så är det ju däremot helt uppenbart att en överväldigande majoritet faktiskt är de som har chattat.

Är övertygad om att dumpen inte har som mål att hänga ut någon oskyldig, och att det därför ifall det ändå skulle ske, går att rätta till genom att de ber om ursäkt och visar att de hade fel, samt ger skadestånd.

Jag är helt klar för dumpen. Dessa pedofiler skall ut i ljuset. Om ni sedan vill se dem som odömda vanliga människor så kan de ju få jobba med er, men jag tänker icke ha med dem asen att göra!
Citera
2022-09-03, 02:50
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Varför så ömmande för pedofiler och annat avskrap?

Ta en sån som "tömmar-janne" är det inte bra att folk får reda på vad han sysslar med?

Eller vill du att han ostörd ska kunna fortsätta med sitt störda beteende?
Asså folk får väl hålla koll på sina döttrar. Att ha 2 kriminella pundare som leker medborgargarde är inte lösningen. Det är upp till Polisen. Innocent until proven guilty, Helan och Halvan kan inte leka brottsprovokatörer, jury och domstol.
Faktiskt om jag hade varit åklagare hade jag åtalat dom.

Och jag ömmar inte för hebefiler, du missbrukar ordet pedofil.

Jag struntar väl i dom. Men jag inbillar mig att vi tror på jurisprudensen.

Don har inte fått tag i någon pedofil överhuvudtaget. Några snubbar med Lolita komplex. Men inget brott har skett.
Senast redigerad av Relentlessly 2022-09-03 kl. 02:57.
Citera
2022-09-03, 07:24
Medlem
Men vänta lite… kan vi ägna oss till det som tråden är bäst på och som faktiskt gör nytta: att ta reda på vem senaste gäddan är och skapa rebus!
Vem fan är #142 i Ekeby?

Och erkänner #141 Borlänge att han har ”gjort saker med barn” när han går mot bilen? Han verkar fan helt efter! Vem är människan?
Citera
2022-09-03, 08:00
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -mjau-mjau-mjau-
Men vänta lite… kan vi ägna oss till det som tråden är bäst på och som faktiskt gör nytta: att ta reda på vem senaste gäddan är och skapa rebus!
Vem fan är #142 i Ekeby?

Och erkänner #141 Borlänge att han har ”gjort saker med barn” när han går mot bilen? Han verkar fan helt efter! Vem är människan?
De flesta i tråden skiter väl i vilka de är.
Citera
2022-09-03, 08:14
Bannlyst
Varför är alla så intresserade av att veta de uthängdas identiteter och har ett stort behov av att leka privatdetektiv?

Och att ni sitter och räkna ner hur många vänner de förlorar på Facebook, det säger en hel del. Det handlar om njutning och nöje.

Dumpnlingar är inte bättre än ”gäddorna ” faktum är att ifrån ett naturligt perspektiv är dom inte egentligen hemska människor.

Varje djur i det vilda oavsett ålder har en attraktion till det motsatta könet så fort könsmogenhet har uppståtts.

Det är en del av naturen precis som att alla djur ha en specifik kost så har människan även en specifik kost.

Samma sak gäller självklart när det kommer till attraktion. Folk är bara för blinda för att se det. Eller vill inte erkänna det rent ut sagt.
Citera
2022-09-03, 08:14
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -mjau-mjau-mjau-
Vem fan är #142 i Ekeby?

Finns rebusar om du går bakåt några sidor.
Citera
2022-09-03, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Seriöst, är du helt efterbliven? Svagaste argumentet jag någonsin har hört. Take your meds.

Att kalla någon efterbliven är ett starkt argument menar du? Och att någon ska ta medicin är också ett exempel på ett starkt argument?
Citera
2022-09-03, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ecofriendly
Varför är alla så intresserade av att veta de uthängdas identiteter och har ett stort behov av att leka privatdetektiv?

Och att ni sitter och räkna ner hur många vänner de förlorar på Facebook, det säger en hel del. Det handlar om njutning och nöje.

Dumpnlingar är inte bättre än ”gäddorna ” faktum är att ifrån ett naturligt perspektiv är dom inte egentligen hemska människor.

Varje djur i det vilda oavsett ålder har en attraktion till det motsatta könet så fort könsmogenhet har uppståtts.

Det är en del av naturen precis som att alla djur ha en specifik kost så har människan även en specifik kost.

Samma sak gäller självklart när det kommer till attraktion. Folk är bara för blinda för att se det. Eller vill inte erkänna det rent ut sagt.

Jag förstår att det skulle vara mycket skönare för dig att kunna fiska efter barn på nätet utan risk för att möta Sara och Patrik och att alla du känner vet vad du är för en sjuk person.

Dumpen namnger inte gäddorna. Det är vi här på forumet som gör det som en tjänst till samhället. Då kan föräldrar, arbetsgivare och andra välja om dom ska lämna sina barn till pedofiler som är fotbollstränare, lärare eller grannen som erbjuder sig att sitta barnvakt.
Citera
2022-09-03, 08:29
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masajen
Det här med kvantitet framför kvalitet har blivit lite av dumpens signum. Undrar om dom själva är nöjda med att åka 40mil enkel resa för att få ut en videokonfrontation på 1.5min..

Nu har ni kört detta race i ett år. Kanske är dags att utveckla dumpen lite. Men det händer ingenting, och swishen trillar in ändå så..
Ja det där är bara tråkigt i längden.
Jag vill höra fler motorsågar!
Där kan de välja att öppna ett nytt kapitel men nu fortsätter de på samma tradiga väg.
Mer motorsåg!
Citera
2022-09-03, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Dumpen är en anamoli som bedrivs av 2 kriminella pundare. Rest my case.

Jag är nyfiken på hur du tror att det fungerar. Tänker du att om jag skriver på internet att dom två tidigare har använt narkotikum så kommer dom säkert sluta jag mig och mina pedofilkompisar?

Berätta gärna mer om hur du tänker.
Citera
2022-09-03, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mabal52368
Absolut, men är det omöjligt? Det finns en risk att oskyldiga får sina liv förstörda här.

Av de som hängs ut, så är det ju däremot helt uppenbart att en överväldigande majoritet faktiskt är de som har chattat.

Förklara gärna hur du tänker dig att någon oskyldig skulle råka bli uthängd på Dumpen?
Citera
2022-09-03, 08:33
Medlem
Vore lite halvskoj om de dyker upp en dyngkåt 65 årig kärring som suktar efter ung negerkuk bland alla manliga svin , kul med variation menar jag Men då är de väl helt plötsligt okej eftersom det är omvänt. 🖕🏼
Senast redigerad av Kungen9393 2022-09-03 kl. 08:38. Anledning: Edit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in