Citat:
Ursprungligen postat av
Hussefar
Nej, varför skulle jag göra det? Men jag vill ha bevis innan jag dömer. Som med allt.
Säkerligen inte första gången de är intresserade nej. Det är en sjuklig sexualitet de har. Men som med all sexualitet så kan man inte styra vad man tänder på. Jag t.ex. tänder på MILFS, men det gör inte att jag går runt och försöker ligga med alla tanter, förutom med min egna kärring då såklart.
Grejen med Dumpen är att det skapar en pöbelmentalitet bland somliga människor. Hat och grova kommentarer eskalerar. Folk slutar tänka och hankar helt enkelt bara på. Hjulet är satt i rullning och till slut hurrar folk när människor börjar ta livet av sig.
Stackars jävel. Du försöker ligga med din egen tant? Snart säger till och med din egen hand nej till dig!
"Till slut"? De jublar redan när folk tar livet åt sig. De trakasserar och hånar anhöriga.
Dumpens fans har en mentalitet som får fotbollshuliganer att framstå som artiga och civiliserade.
Allt under flaggan att de hade kunnat begå ett brott.
Orsaken till varför det är dött med gäddor nu tror jag beror på att batteriet av gubbar som hängde på kamrat, kik m.m. är slut.
Nu återstår bara de ställen där riktiga pedofiler hänger eller ställen där riktiga barn hänger. De ställerna är inte lika lätta att infiltrera för dumpen utan att göra dumma saker.