2022-10-25, 21:50
Medlem
Är det bara jag som tycker att KinkyBrian såg lite ut som Fredde från Solsidan på nakna helkroppsbilden han skickade till tjejen?
Citera
2022-10-25, 21:56
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
En viss skillnad på att tända på MILFs och att vilja tortera och pissa på 3-åringar. Ser du och förstår den skillnaden?

Nu är det du som förvränger det jag skriver. Om du vill jag ska svara på den frågan så är det såklart stor skillnad.

Du kan helt enkelt gå med en tanke i ditt huvud hela ditt liv, men om du enbart låter tanken stanna vid en tanke och gör ingen handling av den. Då har du inte gjort så mycket, hur sjuk tanken än är. Hoppas du förstår vad jag ville komma till.

Jag kan tycka en dam är jävligt sexig som jag ser på stan, men det betyder inte att jag vill knulla med den. Under slutet av dagen så det med min sambo som det blir rajtantajtan med under täcket. Det är henne jag älskar och vill va me.
Citera
2022-10-25, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Går du ed på att Dumpen inte tar första kontakten?

Dumpen lägger väl ut vad de vill! Men den seriositet de vill uppnå, så lägger de bara ut ärlig sanning. Något annat är inte möjlig utifrån det ingrepp de gör i personers liv.
Läs vad jag skrivit så vet du svaret på det.

"går du ed" på att de gör det?
Citera
2022-10-25, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Vi kan inte veta om chatloggarna är kompletta.

Hur ofta fiskarna pushar ett möte vet jag inte. Kommer inte gå igenom en massa loggar bara för att kontrollera det. Sen blir det ju en rätt stor bedömningsfråga om vem som började. Det jag vände mig emot var ditt påstående att Dumpen aldrig tar kontakt. Det kan vi inte veta.
Som jag skrev ovan..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Fanns undersökningar att åldern var 13 år för debut, tidigare undersökningar sade 17 år. Men de gick inte ut med 13 år, antagligen för att inte stressa tonåringarna till att känna sig udda. Vad åldern för debut är nu för tiden finns ingen publicerad undersökning på.

Jamen visst, undersökningar. Bullshit.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Nej, varför skulle jag göra det? Men jag vill ha bevis innan jag dömer. Som med allt.

Säkerligen inte första gången de är intresserade nej. Det är en sjuklig sexualitet de har. Men som med all sexualitet så kan man inte styra vad man tänder på. Jag t.ex. tänder på MILFS, men det gör inte att jag går runt och försöker ligga med alla tanter, förutom med min egna kärring då såklart.

Grejen med Dumpen är att det skapar en pöbelmentalitet bland somliga människor. Hat och grova kommentarer eskalerar. Folk slutar tänka och hankar helt enkelt bara på. Hjulet är satt i rullning och till slut hurrar folk när människor börjar ta livet av sig.

Stackars jävel. Du försöker ligga med din egen tant? Snart säger till och med din egen hand nej till dig!

"Till slut"? De jublar redan när folk tar livet åt sig. De trakasserar och hånar anhöriga.

Dumpens fans har en mentalitet som får fotbollshuliganer att framstå som artiga och civiliserade.

Allt under flaggan att de hade kunnat begå ett brott.

Orsaken till varför det är dött med gäddor nu tror jag beror på att batteriet av gubbar som hängde på kamrat, kik m.m. är slut.

Nu återstår bara de ställen där riktiga pedofiler hänger eller ställen där riktiga barn hänger. De ställerna är inte lika lätta att infiltrera för dumpen utan att göra dumma saker.
Citera
2022-10-25, 22:03
Medlem
Citat:
Nu är det du som förvränger det jag skriver. Om du vill jag ska svara på den frågan så är det såklart stor skillnad.

Hur förvränger jag vad du skriver genom att ställa en fråga?

Bra i alla fall att du kan skilja på pisstortyrsex med 3-åringar och att tända på MILFs.
Citera
2022-10-25, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
De trakasserar och hånar anhöriga.

Var har detta skett?
Citera
2022-10-25, 22:14
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Hur förvränger jag vad du skriver genom att ställa en fråga?

Bra i alla fall att du kan skilja på pisstortyrsex med 3-åringar och att tända på MILFs.

Njae, om du ska ha en snäsig ton så är det väl snarare du som verkar ha en 3-årings läsförståelse. Läs det jag skrev en gång till, eller låt din gode man förklara.
Citera
2022-10-25, 22:18
Medlem
Citat:
Njae, om du ska ha en snäsig ton så är det väl snarare du som verkar ha en 3-årings läsförståelse. Läs det jag skrev en gång till, eller låt din gode man förklara.

Du tycker att jag har en snäsig ton?

Dumpen handlar om våldtäkter och mord på barn.

Nog dags att prioritera lite för dig.
Citera
2022-10-25, 22:20
Medlem
Citat:
Var har detta skett?
Kolla genom tråden så finns det gott om exempel.
Citera
2022-10-25, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Kolla genom tråden så finns det gott om exempel.

Eller så kan ju du, kära peddo, fiska fram det åt mig. Lätt att bara slänga ur sig något men inte komma med faktiska exempel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in