2022-10-24, 20:20
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Det stämmer. Vill ändå lägga in en brasklapp att jag inte är helt säker, men med stor sannolikhet säker.

Jag tänkte att "jubileum" var tydligt nog, men ska ha detta i åtanke om jag uppmärksammar någon annan ettårsgädda och vara ännu tydligare. Tack för återkopplingen.

Inga problem. Jag tycker att alla anhängare av denna tråd ska visa upp de gamla stinkande gäddorna då och då så att de inte faller i glömska.

Något annat som jag tycker är viktigt är att påminna alla pedofiler (som lever ut sina fantasier eller försöker göra det, runkpedofiler kan jag se mellan fingrarna på) om att ni är de lägst stående livsformerna på vår planet. Ni kommer aldrig att övertyga majoriteten av befolkningen att er läggning är ok, det kvittar hur många inlägg ni spammar den här tråden med. De flesta normala människor läser inte ens på Flashback över huvud taget bara så ni vet. Så sluta upprepa er.

Sen återkommer samma jävla idioter som blivit blockerade med nya användarnamn. Jag kanske bryter mot forumets regler om jag blir för detaljerad men ni kan ju läsa användarnamnen baklänges och hålla utkik efter de som är våldtäktsmän och pedofiler, som förolämpar alla i varje inlägg.

Era jävla idioter

Bra jobbat av dig jag vill minnas att han jobbade för Malmö stad, men hittar inget om det nu. Kan vara så att jag blandar ihop saker. Skulle vara lite kul att traska bort till adressen och kontrollera om det faktiskt är han

ja jag har med sett ett par gamla som kommit med nya nick, speciellt om man läser det baklänges
Citera
2022-10-24, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Smaklöst, visst, men inte olagligt eller ens tvivelaktigt gällande vuxenstatus.

Har svårt att föreställa mig att Snygg-Sara ok:ar Patriks småtjejer. Hon slår väl kudden för gubben kan ju inte göra fel.

Patrik stod på sig ordentligt när vänsterhelvetet försökte med sina värsta vapen. Det imponerade på mig deluxe. Killen är ju mediatränad.

Nu suktar jag efter en ny gädda. Therese "Thea" som alfahona.
Citera
2022-10-24, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Jag har inte sagt att Dumpen inlett kontakterna såvitt jag minns. Bara att det verkar som att de ofta inleds på en plattform och flyttar till en annan.

Men ok, jag kan ge dig att jag inte har hundraprocentiga bevis för det påståendet. Fast å andra sidan har inte du direkt några bevis för ditt påstående heller.
Nja, det enda som finns tillgängligt är, förutom Dumpens metodik de själva delger, chattar där fiskarna aldrig tar initiativet eller pushar ett möte. Så det är fakta.
Citera
2022-10-24, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
När debuterar barn, förr var det 13 år. Resonemanget att 14 åringar skulle vara helt ointresserade av en äldre faller. Men det ursäktar inte att gå vidare. Som någon nämner att man pratar inte sex med en underårig. Men hen har redan pratat sex då åldern avslöjas och är så i gasen då.

Sen kan man tänka att olämplig ålder inte enbart styrs av födelsedag, en 16 årig kan vara lika olämplig som 14 åring beroende på individ. Lagen har satt en gräns, inte självklart det är den bästa.

Åldersskillnad borde vara mer signifikant än faktisk ålder, 25 års åldersskillnad borde vara förbjudet. En hel generationsskillnad borde vara förbjuden.
Det där är ren lögn. Iallafall om du talar om Sverige. Att föda barn innan man fyllt 20 var tom ovanligt, läs vår trägna gamla befolkningsstatistik får du se. Pedofiler vill så klart gärna få det till att det är något "naturligt" och normalisera sina övergreppslustar med att "alla män" vill sätta på 13-åringar. Men gå in i en sjätteklass på ett mellanstadium, se dig omkring och tänk ett varv till.
Citera
2022-10-24, 21:32
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Nja, det enda som finns tillgängligt är, förutom Dumpens metodik de själva delger, chattar där fiskarna aldrig tar initiativet eller pushar ett möte. Så det är fakta.

Fattar inte hur ni pedofilsvin alltid försvarar er. Jag har sett detta med egna ögon inom Kriminalvården. Det är alltid synd om er era as! En peddogubbe som jag körde till häktet satt och beklagade sig att han skulle missa kvällens lerduveskytte! Gubbfan fick inga förmåner om man säger så. NI ÄR ÄCKLIGA AS! FATTA DET! Det bara kryllar av äckliga peddobögar och andra pedofiler här. Möt mig så lär ni inte vara så kaxiga mer! AVSKRÄDE!
Citera
2022-10-24, 21:33
Avslutad
Citat:
Vi kan inte veta om chatloggarna är kompletta.

Hur ofta fiskarna pushar ett möte vet jag inte. Kommer inte gå igenom en massa loggar bara för att kontrollera det. Sen blir det ju en rätt stor bedömningsfråga om vem som började. Det jag vände mig emot var ditt påstående att Dumpen aldrig tar kontakt. Det kan vi inte veta.
Citera
2022-10-24, 21:58
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Vi kan inte veta om chatloggarna är kompletta.

Hur ofta fiskarna pushar ett möte vet jag inte. Kommer inte gå igenom en massa loggar bara för att kontrollera det. Sen blir det ju en rätt stor bedömningsfråga om vem som började. Det jag vände mig emot var ditt påstående att Dumpen aldrig tar kontakt. Det kan vi inte veta.

För att du är en ful fisk som tror att någon tjej, över eller under 15, skulle vilja vara nära dig är uteslutet. Du är en patetisk jävla nolla. INGEN vill umgås med dig! FATTA DET!
Citera
2022-10-24, 22:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
För att du är en ful fisk som tror att någon tjej, över eller under 15, skulle vilja vara nära dig är uteslutet. Du är en patetisk jävla nolla. INGEN vill umgås med dig! FATTA DET!
Det är så otroligt underhållande med alla nollor som verkligen inte kan få in i sin ärthjärna att man inte behöver vara pedofil bara för att man inte tycker Dumpen är det bästa som hänt världen och att Patrik och Sara är helt ofelbara och att man försöker se lite nyanser i saker och ting.

"De jagar pedofiler! Alltså är allt de gör rätt och riktigt! Och allting som sägs om dem som är bra är sant helt oavsett vad det är!"

Herregud. Någon påstår att det alltid är gäddan som initierar kontakten och jag ifrågasätter den detaljen. Och bara för det är jag tydligen dödzknarknazist och Hitlers farmor. Du låter precis som vänstertomtarna som tror att alla som röstar SD vill starta upp gaskammaren och inleda en ny svensk storhetstid.
Citera
2022-10-24, 22:36
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Det är så otroligt underhållande med alla nollor som verkligen inte kan få in i sin ärthjärna att man inte behöver vara pedofil bara för att man inte tycker Dumpen är det bästa som hänt världen och att Patrik och Sara är helt ofelbara och att man försöker se lite nyanser i saker och ting.

"De jagar pedofiler! Alltså är allt de gör rätt och riktigt! Och allting som sägs om dem som är bra är sant helt oavsett vad det är!"

Herregud. Någon påstår att det alltid är gäddan som initierar kontakten och jag ifrågasätter den detaljen. Och bara för det är jag tydligen dödzknarknazist och Hitlers farmor. Du låter precis som vänstertomtarna som tror att alla som röstar SD vill starta upp gaskammaren och inleda en ny svensk storhetstid.

Känn dig hedrad att jag lägger min dyrbara tid på att bemöta dig! Jag hatar pedofiler och jag röstar på SD! Kom du ut bakvägen eller?!
Citera
2022-10-24, 22:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Känn dig hedrad att jag lägger min dyrbara tid på att bemöta dig! Jag hatar pedofiler och jag röstar på SD! Kom du ut bakvägen eller?!
Kommer du bemöta några faktiska sakfrågor, eller kommer du bara ägna dig åt att uppfylla stereotypen jag beskrev?
Citera
2022-10-24, 22:48
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ingen av dem tar Dumpen första kontakten? Och inte heller vet man om det du läger fram som påstått kanskebevis, det gäddan skriver, är samma stuk som den taffliga raggrepliken på krogen Du jag måste fråga, jag känner igen dig från någonstans?". Inte ovanlig öppning, som du säkert vet. Dumpen lägger så klart ut vad de vill, men dina länkar bevisar verkligen nada.
Går du ed på att Dumpen inte tar första kontakten?

Dumpen lägger väl ut vad de vill! Men den seriositet de vill uppnå, så lägger de bara ut ärlig sanning. Något annat är inte möjlig utifrån det ingrepp de gör i personers liv.
Citera
2022-10-24, 22:55
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Det där är ren lögn. Iallafall om du talar om Sverige. Att föda barn innan man fyllt 20 var tom ovanligt, läs vår trägna gamla befolkningsstatistik får du se. Pedofiler vill så klart gärna få det till att det är något "naturligt" och normalisera sina övergreppslustar med att "alla män" vill sätta på 13-åringar. Men gå in i en sjätteklass på ett mellanstadium, se dig omkring och tänk ett varv till.
Fanns undersökningar att åldern var 13 år för debut, tidigare undersökningar sade 17 år. Men de gick inte ut med 13 år, antagligen för att inte stressa tonåringarna till att känna sig udda. Vad åldern för debut är nu för tiden finns ingen publicerad undersökning på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in