Flashback bygger pepparkakshus!
2022-10-13, 10:02
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Bra, och nu finns den på Dumpen också. Napp #156 gädda i Trollhättan.

https://dumpen.se/2022/10/12/heter-kanske-bengt-napp-156-trollhattan/

Han börjar med att spela cool och skrattar mycket. Men när han sitter där i bilen så skrattar han inte längre. Man ser i realtid hur verkligheten kommer ikapp honom.
Citera
2022-10-13, 10:03
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Passande skräckinjagande ljudeffekt av tåget som bromsar in precis när han går bort mot tåget vid ca 2:42 i ett töcken av förnekelser och lögner.
Och vid ca 2:55 när han öppnar bildörren så sägs för- och efternamn av kvinnan, men bilen han sitter i står inte på honom som kvinnan säger, utan det är sambons lilla Renault elbil han är ute och kör med. Hans egen bil är nämligen en brun Volvo V60 enligt Biluppgifter.

Edit: justerat lite småfel.
Senast redigerad av Leg.Talgoxe 2022-10-13 kl. 10:11.
Citera
2022-10-13, 10:10
Medlem
Steven.badboys avatar
Citat:
Bra, och nu finns den på Dumpen också. Napp #156 gädda i Trollhättan.

https://dumpen.se/2022/10/12/heter-kanske-bengt-napp-156-trollhattan/
Tycker det var en bra konfrontation. Hon var saklig, lugn och påläst. MVG.
Citera
2022-10-13, 10:11
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Finns ingen specifikation? Klart det inte finns utom möjligen klädsel och smink. Men en knarkhora syns och det maskeras först på ålderns höst då alla ser slitna ut. Hon ser helt hysterisk ut och totalt osexig. Mobba kan man diskutera, sitt utseende rår man inte på, däremot sitt agerande och att inte ta hänsyn till de påkomnas vädjan, är elakt.
Hon ser inte hysterisk ut- hon har ett fint ansikte, vackra ögon, snygg byst, en söt liten putmage samt en fast fräck stjärt. Jag tror nog inte att du föredrar riktiga kvinnor, men det får ju stå för dig helt enkelt. Jag erkänner att jag själv gillar matures, milf samt gilf. Varför inte komma med sakliga argument mot Dumpen istället, det finns ju saker att kritisera så varför ägnar du dig istället då åt personpåhopp?

Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Det intressanta är att det nästan alltid är oattraktiva människor som driver fjanterier som dumpen oavsett vart i världen man hittar likande organisationer.

Varför är de aldrig vältränade attraktiva personer som gör dessa grejer? Och ofta handlar de om att vara dryg och att förnedra de som hängs ut.

Problemet med ditt resonemang i direkt relation till Dumpen är bara att Sara och Patrik är attraktiva. Patrik Sjöberg är mycket stilig med sitt skägg, lång och muskelarmar. Sara har ett mycket speciellta ansikte med perfekt hud, bruna lysande ögon, vackert hår mm.
Tyck illa om dem och du må hata Dumpens metoder, men nej de är inte fula.
Senast redigerad av Pinoputchin 2022-10-13 kl. 10:26.
Citera
2022-10-13, 10:12
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steven.badboy
Tycker det var en bra konfrontation. Hon var saklig, lugn och påläst. MVG.
Det håller jag med om. Hon passar för jobbet 👍
Citera
2022-10-13, 10:14
Citat:
Sjukt att så många här inne lägger ner tid på att hitta information om ”Gäddorna ” och sitter och hoppas på att dom ska ta livet av sig.

Tycker ni att ni är bättre människor på något sätt? Spenderar dagarna på att sprida hat och hoppa att folk får sina liv förstörda.

Sedan att folk inte ser skillnad på en 14 åring och en 5 åring bevisar att folk antingen har extremt låg iq eller är blinda.

Det här med att nu bryr er om barn tror jag inte ett skit på. Ni har hittat en ursäkt att hata på en grupp individer och kan komma undan med de.

Det intressanta är att det nästan alltid är oattraktiva människor som driver fjanterier som dumpen oavsett vart i världen man hittar likande organisationer.

Varför är de aldrig vältränade attraktiva personer som gör dessa grejer? Och ofta handlar de om att vara dryg och att förnedra de som hängs ut.

Det skulle vara intressant att se hur Dumpen fans ser ut. Slår vad om att de är bittra medelålders kvinnor med kort hår och arga svenska pappor som i verkligheten inte hade vågat göra något.

Ja hoppas att Sara och Patrik får vad de förtjänar en dag för det dem gör hjälper inte. Det bara förstör och splittrar familjer. Det handlar inte om att rädda utan göra en show.

Vilka argument du kommer med. Det typ mest lågintellektuella man kan komma med är att hoppa på folk på grund av deras utseende. Stephen Hawking var inte speciellt attraktiv men smart som fan. Så din logik är helt off.

Bryr mig inte heller om det hjälper eller inte. För personer som har denna dragning slutar aldrig så det hjälper inte i den utsträckningen men det hjälper på ett annat sätt som är den att personer som är på jakt efter barn hängs ut med ansikte så att personer som jag med barn vet hur dom ser ut och om jag kanske bor granne eller arbetar tillsammans med en sådan så man vet man ska undvika personen.

Ursäkt att hata på en grupp individer? Tycker inte du denna grupp individer bör hatas? Som dras till barn, som vill knull fyraåringar. Som vill ta oskulden på 13 åringar. Som utnyttjar personer som är extra utsatta (barn). Om inte såna är värda att hatas så vet jag inte vilka som är..
Citera
2022-10-13, 10:29
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Denna gädda var inte svåridentifierad så rebus behövs inte. Och en Facebook-profil finns kvar än så länge.
Hoppas att sambon kastar ut honom omedelbart!

Känner du honom?
Citera
2022-10-13, 10:32
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Det håller jag med om. Hon passar för jobbet 👍
Är det Thea som är i farten igen? Då har hon bättrat sig.
Citera
2022-10-13, 10:38
Medlem
QueenJzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Denna gädda var inte svåridentifierad så rebus behövs inte. Och en Facebook-profil finns kvar än så länge.
Hoppas att sambon kastar ut honom omedelbart!

Första jag fick fram när jag sökte var en video på när gubbslemmet badar. 😵‍💫
Citera
2022-10-13, 10:46
Medlem
Steven.badboys avatar
Nu har folk postat på hans Facebook om Dumpen.
Citera
2022-10-13, 10:47
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Är det Thea som är i farten igen? Då har hon bättrat sig.
Nej det här är en annan. En ny som jag hoppas återkommer som förstärkning till Sara och Patrik när dom har behov.

Thea kan man höra här i den långdragna "Sitta på näsan-videon". Hon pratar tydlig skånska.

https://dumpen.se/2022/08/13/vill-du-sitta-pa-min-nasa-napp-135-kristianstad/
Citera
2022-10-13, 10:50
Medlem
Citat:
Sjukt att så många här inne lägger ner tid på att hitta information om ”Gäddorna ” och sitter och hoppas på att dom ska ta livet av sig.

Tycker ni att ni är bättre människor på något sätt? Spenderar dagarna på att sprida hat och hoppa att folk får sina liv förstörda.

Sedan att folk inte ser skillnad på en 14 åring och en 5 åring bevisar att folk antingen har extremt låg iq eller är blinda.

Det här med att nu bryr er om barn tror jag inte ett skit på. Ni har hittat en ursäkt att hata på en grupp individer och kan komma undan med de.

Det skulle vara intressant att se hur Dumpen fans ser ut. Slår vad om att de är bittra medelålders kvinnor med kort hår och arga svenska pappor som i verkligheten inte hade vågat göra något.

Ja hoppas att Sara och Patrik får vad de förtjänar en dag för det dem gör hjälper inte. Det bara förstör och splittrar familjer. Det handlar inte om att rädda utan göra en show.
Sara och Patrik ser bra ut för sin ålder , bara att jämföra med gäddorna i samma ålder så ser man detta. Den sista gäddan var behov av bh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in