Citat:
Ursprungligen postat av
Ankan-mannen
Finns ingen specifikation? Klart det inte finns utom möjligen klädsel och smink. Men en knarkhora syns och det maskeras först på ålderns höst då alla ser slitna ut. Hon ser helt hysterisk ut och totalt osexig. Mobba kan man diskutera, sitt utseende rår man inte på, däremot sitt agerande och att inte ta hänsyn till de påkomnas vädjan, är elakt.
Hon ser inte hysterisk ut- hon har ett fint ansikte, vackra ögon, snygg byst, en söt liten putmage samt en fast fräck stjärt. Jag tror nog inte att du föredrar riktiga kvinnor, men det får ju stå för dig helt enkelt. Jag erkänner att jag själv gillar matures, milf samt gilf. Varför inte komma med sakliga argument mot Dumpen istället, det finns ju saker att kritisera så varför ägnar du dig istället då åt personpåhopp?
Citat:
Ursprungligen postat av
Humanhistory
Det intressanta är att det nästan alltid är oattraktiva människor som driver fjanterier som dumpen oavsett vart i världen man hittar likande organisationer.
Varför är de aldrig vältränade attraktiva personer som gör dessa grejer? Och ofta handlar de om att vara dryg och att förnedra de som hängs ut.
Problemet med ditt resonemang i direkt relation till Dumpen är bara att
Sara och Patrik är attraktiva. Patrik Sjöberg är mycket stilig med sitt skägg, lång och muskelarmar. Sara har ett mycket speciellta ansikte med perfekt hud, bruna lysande ögon, vackert hår mm.
Tyck illa om dem och du må hata Dumpens metoder, men nej de är inte fula.