2022-09-25, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anotherhotmale
Stämmer. Det är hon som äger bilen han kör i konfrontationsvideon på dumpen

Det skulle jag inte gilla om jag vore hon…
Citera
2022-09-25, 18:56
Medlem
Kan konstatera utifrån hans FB att Blomfågeln, Adelsgäddan, Donnie-gäddan eller vad han kallas är SD-are, men kan inte hitta att någon länkat till Dumpen-klippet?
Citera
2022-09-25, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sato12
Nejdå, det är kvar. En vän till vederbörande har också svarat.

Skärmdump? Har inte facebook.
Citera
2022-09-25, 19:13
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbmagen
Undrar hur han kommer fira sin 70-årsdag om lite drygt 100 dagar? Dom planer han hade för en vecka sedan kanske är ändrade en aning nu...

289 vänner på FB just nu.

"-Acceptans, wisemind, acceptans, acceptans..."

Frågan är ju då om hans polare och umgängeskrets vet var han är för ett jävla as!!..- Va sa du, Birger? Dumpen vadå?
Citera
2022-09-25, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Frågan är ju då om hans polare och umgängeskrets vet var han är för ett jävla as!!..- Va sa du, Birger? Dumpen vadå?
Konstaterar att mina föräldrar har flera med samma namn på sin vänlistor. verkar inte så ovanligt ändå. Gubben har gott om tid att spy på allt och alla på Fejan, en jäkla massa inlägg. SÅ arg på politiker mm. Nu drar han själv den gamla adelssläkten i smutsen för all framtid med sitt vidriga brott.
Citera
2022-09-25, 19:18
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Det är lite klurigt. Tror inte så många äldre vet vad Dumpen är för något. Så när man länkar till någon på facebook bör man nog ha en fläskig rubrik som drar till sig blickarna. Men alla länkar är bra när det gäller dessa grisar.
Citera
2022-09-25, 19:34
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Konstaterar att mina föräldrar har flera med samma namn på sin vänlistor. verkar inte så ovanligt ändå. Gubben har gott om tid att spy på allt och alla på Fejan, en jäkla massa inlägg. SÅ arg på politiker mm. Nu drar han själv den gamla adelssläkten i smutsen för all framtid med sitt vidriga brott.

Hoppas bara att alla i hans krets och familj får veta. Jag funderar bara på hur fan det ska gå till med 70 plussare??
Citera
2022-09-25, 19:39
Medlem
Fittfittas avatar
Jag undrar en sak; era tankar om att rättsväsendet inte räcker till för att behandla individer som har gjort sig skyldiga till sexualbrott mot barn, gäller detta andra kriminella grupper eller är det endast denna grupp som enligt er ska ha denna särbehandling i form av uthängning osv?
Citera
2022-09-25, 19:46
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Kan konstatera utifrån hans FB att Blomfågeln, Adelsgäddan, Donnie-gäddan eller vad han kallas är SD-are, men kan inte hitta att någon länkat till Dumpen-klippet?
Nu när SD är näst största parti så är det inte längre så märkvärdigt att någon är SD-are.
Dom finns lite här och var.
Citera
2022-09-25, 19:54
Medlem
Pughs avatar
Fan... känns som downieknullaren kommer komma undan för lätt. Menar, hur skall denna medie spridas till hans umgängeskrets? Har ni några idéer för hur vi skall få dem att se?

Kanske om man skulle skicka PM till hans FaceBook-vänner? Men många läser ju inte PM på Messenger.
Citera
2022-09-25, 20:04
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anotherhotmale
Skärmdump? Har inte facebook.

Såg också att någon lagt ut Dumpenklippet på peddots Facebook men det är borta nu.
Citera
2022-09-25, 20:08
Medlem
Gubbmagens avatar
Citat:
Förmodligen vet få av dom om att Dumpen existerar, men nu är det iaf en person mindre i hans vänlista när jag kollade nyss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in