Flashback bygger pepparkakshus!
2022-07-08, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaclav-Korunka
Nja, inte hundra procents säkerhet. Jag hade det tvivelaktiga nöjet att jobba som manlig dagisfröken på Östermalm några månader på nittiotalet. Jag kan inte med ord beskriva hur fullständigt själsdödande tråkigt detta jobb var. Fy fasen.

Jag vet inte, hade jag varit pedofil kanske jag hade varit i heaven å andra sidan. Hursomhelst var det ingen bakgrundskontroll, det vara bara att hugga i och börja byta blöjor. I backspegeln vet jag inte om män hör hemma i dessa miljöer. Så här små barn behöver kvinnlig omsorg. Manliga fritidspedagoger kan komma in när ungarna är i lågstadieåldern.

Kan, för att lugna alla hispiga dumpenföljare säga att det är i princip tvärtom idag. Dels måste arbetsgivaren ta intyg från polisen, dels är förskolorna idag byggda för att försvåra maximalt för övergrepp. Glasrutor i toadörrar, inga väggar kring där blöjor byts och så vidare.

Finns inget hinder för att anställa män dock, tvärtom faktiskt. Många kommuner ger män en högre lön.
Citera
2022-07-08, 17:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Det vi vet är att de kvinnor som inte tar avstånd börjar trakasseras av Dumpen själva, eller (i de flesta fall) av deras svans. Vi kan därför inte dra några slutsatser av eventuella tackbrev, annat än att kvinnan inte vill bli trakasserad.
Precis! Det Dumpen sysslar med är trakasserier och hot, sedan har de en svans av påhejjare (troligen incels, WT och SD-folk som själva är kriminella) vilka är väldigt högljudda i denna tråd.

Varje gång man skriver något dåligt om Dumpen så måste man även skriva att 1. Man tänder inte på barn 2. Man aldrig begått ett sexualbrott samt 3. Att man är heterosexuell och 4. Förälder.

Jag förstår att polisen saknar resurser att ta hand om peddos vilket det verkar krylla av överallt, men det rättfärdigar inte att Dumpen håller på med hot, uthängningar av icke dömda, samt i många fall lågbegåvade individer. Det är rättsosäkert! Dessutom: var är alla kvinnliga peddos? Dem ser man inte röken av? Har Dumpen ens försökt leta?

Nej hoppas innerligt att dessa två maniska psykfall (Sara och Putte) börjar sysselsätta sig med något vettigt som kan ge mätbara resultat och som inte är egna lagbrott.
Citera
2022-07-08, 17:51
Medlem
Ny gjedde arrestert for overgrep mot sin egen sønn, dømt flere ganger.
https://dumpen.se/2022/07/08/nar-fisket-gar-precis-som-det-ska/
Citera
2022-07-08, 18:00
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Precis! Det Dumpen sysslar med är trakasserier och hot, sedan har de en svans av påhejjare (troligen incels, WT och SD-folk som själva är kriminella) vilka är väldigt högljudda i denna tråd.

Varje gång man skriver något dåligt om Dumpen så måste man även skriva att 1. Man tänder inte på barn 2. Man aldrig begått ett sexualbrott samt 3. Att man är heterosexuell och 4. Förälder.

Jag förstår att polisen saknar resurser att ta hand om peddos vilket det verkar krylla av överallt, men det rättfärdigar inte att Dumpen håller på med hot, uthängningar av icke dömda, samt i många fall lågbegåvade individer. Det är rättsosäkert! Dessutom: var är alla kvinnliga peddos? Dem ser man inte röken av? Har Dumpen ens försökt leta?

Nej hoppas innerligt att dessa två maniska psykfall (Sara och Putte) börjar sysselsätta sig med något vettigt som kan ge mätbara resultat och som inte är egna lagbrott.
Håller med. Jag är själv höger, men jag skäms faktiskt över vad andra personer med högeråsikter sysslar med i det här fallet.

Jag skulle aldrig få för mig att skriva att jag inte är peddo eller inte har begått övergrepp på barn. Normala människor drar inga som helst slutsatser av detta, men i dumparnas förvridna värld så är avsaknad av detta samma sak som ett erkännande.
Citera
2022-07-08, 18:00
Medlem
snutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Så vad är det som inte faller dig på läppen där här gången?

Att du som vanligt hittar på saker och tänker skevt som fan.
Citera
2022-07-08, 18:01
Medlem
Citat:
Sjöberg låter som han har dykardräkt på sig? Nån slags bihåleinflammation kanske..
Mkt sniffande av pulver kanske
Citera
2022-07-08, 18:02
Medlem
Citat:

Skriver också under på det.
Citera
2022-07-08, 18:03
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Ny gjedde arrestert for overgrep mot sin egen sønn, dømt flere ganger.
https://dumpen.se/2022/07/08/nar-fisket-gar-precis-som-det-ska/
Bra att polisen hjälper till.
Citera
2022-07-08, 18:03
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snutan
Att du som vanligt hittar på saker och tänker skevt som fan.
Du får specificera vad jag har hittat på. Om du syftar på att kvinnor trakasseras så har så skett flera gånger, och efter i stort sett varje uthängning så kontrolleras det om de uthängde har blivit lämnad (i de fall han inte är ensamstående). Varför kontrollerar man detta, om man inte tänker använda informationen?
Citera
2022-07-08, 18:07
Medlem
Cykelbarnens avatar
Citat:
Sjöberg låter som han har dykardräkt på sig? Nån slags bihåleinflammation kanske..
Han tål inte AC:n i bilen. Han sa det själv i senaste podden.
Senast redigerad av Cykelbarnen 2022-07-08 kl. 18:10.
Citera
2022-07-08, 18:08
Medlem
Citat:

Det är alltid lika lustigt när ni gäddornas vita riddare (GVR) rycker ut till undsättning för att skydda dessa mäns rätt att ostört få tråla efter barn att våldta.
Citera
2022-07-08, 18:11
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Det är alltid lika lustigt när ni gäddornas vita riddare (GVR) rycker ut till undsättning för att skydda dessa mäns rätt att ostört få tråla efter barn att våldta.
Att ta ställning för rättssystemet och mot Dumpen handlar om att skydda alla människor, inte bara de som hängs ut.

Du har nog missuppfattat vad en vit riddare är för något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in