2022-05-01, 19:48
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid
Jag röstar på rödhåriga!

Jag har inga problem med att hagamannen inte kan visa sig i umeå, trots avtjänat straff. Vi livet liksom i en kultur, inte i ett vacuum. Om den teoretiske pedofilen som blir ledsen i ögat när han ser tröjan har jag inga problem med. Han ska inte känna sig välkommen. Han får flytta, isolera sig.

Du försöker slingra dig från problemet. Frågan handlar inte om pedofili utan en uppmaning att döda en utpekad grupp människor. Du påstod att "kill your local pedophile" är symboliskt och att alla som inte förstår det är autister. Svartvitt tänk av dig. Det har inte föresvävat dig att personer som är emot texten inser att det finns människor som kan påverkas att gå från ord till handling och skada sin omgivning, autist eller inte. Det är ett problem.

E.
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Ett tips i all välmening. Ta inte allt så ordagrant. Ditt liv kommer bli mycket lättare om du tex inte tror att prinsesstårta innehåller delar av H.K.H. Prinsessan Madeleine.
Det handlar inte om mig utan om att det finns människor i vår omgivning som tar saker bokstavligt. Dumpen piskar upp en mobbstämning som gör sträckan kortare att ta till våld för anhängare. Är det så komplicerat att se sambandet mellan orsak och verkan? Det finns fler parametrar än en själv här i världen.
Senast redigerad av skoputs 2022-05-01 kl. 19:58.
Citera
2022-05-01, 19:56
Medlem
Kämpendahls avatar
Helt otroligt! Godismannen ertappades ännu en gång . Godismannen måste vara den mest korkade idiot som går i ett par skor. Ännu en gång verkar han tro att det är riktiga barn som vill komma till hans stuga för att ha sex med honom. En 13-åring med en 6-årig lillasyster skulle alltså komma hem till godismannen för att bli påsatta

Jag gissar att godismannen åker dit en tredje gång innan midsommar
Citera
2022-05-01, 19:58
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Jag kommenterar bara det jag ser. Och det är att du uttrycker dig i svepande generaliserande ordalag men kräver sedan att andra måste svara med absoluta mätbara tal.
Jaha, och jag tycker nog det är du som generaliserar (dessutom ganska oärligt) när du citerar ett specifikt inlägg där jag ställer en artig och rimlig fråga till en person vars inlägg jag sympatiserar med och påstår att det är en "minirättegång".

Sen kan jag inte på rak arm hitta några inlägg där jag kräver "riktiga siffror" eller "absoluta mätbara tal" från folk i tråden. Om du vill kan du skicka några exempel i PM.

Och för att besvara din diagnos-förfrågan: Nej, jag är inte på autismspekrat, vad jag känner till. Har aldrig haft nån direkt anledning att testa mig heller för den delen.
Citera
2022-05-01, 20:00
Medlem
Ronnie.ONeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Helt otroligt! Godismannen ertappades ännu en gång . Godismannen måste vara den mest korkade idiot som går i ett par skor. Ännu en gång verkar han tro att det är riktiga barn som vill komma till hans stuga för att ha sex med honom. En 13-åring med en 6-årig lillasyster skulle alltså komma hem till godismannen för att bli påsatta

Jag gissar att godismannen åker dit en tredje gång innan midsommar

Jag tror snarare att det kan vara frågan om ett mentalt självskadebeteende. Han verkade ju inte ens förvånad när Patrik och Sara dök upp, nästan som om han hade väntat sig det. Och med tanke på hur öppet det är på den platsen de möttes borde han ju kunnat se på långt avstånd att det var vuxna som kom dit, och isåfall dragit om han inte ville bli konfronterad. Men han verkar totalt likgiltig.
Citera
2022-05-01, 20:05
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Jag har inga problem med att hagamannen inte kan visa sig i umeå, trots avtjänat straff. Vi livet liksom i en kultur, inte i ett vacuum. Om den teoretiske pedofilen som blir ledsen i ögat när han ser tröjan har jag inga problem med. Han ska inte känna sig välkommen. Han får flytta, isolera sig.
I call bullshit, har sett människan vid ett flertal tillfällen ute på byn men det är en viss skillnad att ge sig på vuxna kvinnor och minderåriga flickor.
Citera
2022-05-01, 20:13
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
…att alla som inte förstår det är autister.

Vart skrev jag det? Ska du hålla på o märka ord får du göra det rättvist ändå.

Och apropå att gå från ord till handling: har du något exempel där någon sett ett budskap på en t-shirt och följt det budskapet, alltså mördat? Vad har du för bevis för detta har hänt?

Jag försöker inte slingra mig Det minsta. Jag tror inte att t-shirts genom någon slags magi får en människa att begå våldsdåd som den inte hade tänkt göra annars.
Citera
2022-05-01, 20:15
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
I call bullshit, har sett människan vid ett flertal tillfällen ute på byn men det är en viss skillnad att ge sig på vuxna kvinnor och minderåriga flickor.

Ok, möjligen är det så. Minns dock att någon spelade minigolf på hans huvud efter att han kommit ut. Skrattade gott.
Citera
2022-05-01, 20:15
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
De har redan förlorat allt ?
Nej då. Personer som kom hem ensam efter att ha förlorat resten av familjen i tsunamin i Thailand var det synd om.
Pedofiler kan flytta långt bort och börja på ny kula(och kanske jaga nya barn).
Citera
2022-05-01, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Helt otroligt! Godismannen ertappades ännu en gång :o . Godismannen måste vara den mest korkade idiot som går i ett par skor.
Jag gissar att godismannen åker dit en tredje gång innan midsommar :)
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Apropå ev. autismförekomst bland gäddor, Candyman-Kent skrev exakt kl. 05:00 "Kl 10 vill jag knulla." :p Det är viktigt med rutiner i vardagen.

Rutiner är väldigt viktigt:)

Candyman-Kent's veckochema är fullbokat. Han söker aktivt mellan 05.00-22.00 sedan äta, sova, drömma.
Kl.10.00 var dag hämtar Candyman upp ett par nya offer vid busshållsplatsen (bensin är för dyrt) för att ge dem godis från 1978, haha

https://i.ibb.co/2kWcVTy/candyman-kent-photo-collage.jpg
Senast redigerad av SL!z3B!T 2022-05-01 kl. 20:55.
Citera
2022-05-01, 20:20
Medlem
Ronnie.ONeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Nej då. Personer som kom hem ensam efter att ha förlorat resten av familjen i tsunamin i Thailand var det synd om.
Pedofiler kan flytta långt bort och börja på ny kula(och kanske jaga nya barn).

"Pedofiler" kanske förlorar hela sin familj tack vare den digitala tsunamin Dumpen. Det måste vara fruktansvärt att vara som död för sin familj och sina anhöriga, och se alla ens vänner och bekanta (i princip alla) ta avstånd från en och bli betraktad som en pestsmittad.

Det krävs mental styrka för att börja om på ny kula, och det kanske inte alla dessa män har.

Nä, nu ska jag titta på en av mina favorit-gäddor igen: "Mannen som ville träffa Patrik Sjöberg". Jag älskar rock-introt när man ser honom öppna bildörren och ställa sig utanför bilen. På tal om rock är det nästan så att man skulle vilja bjuda alla Dumpens gäddor på en fyradagars-biljett till Sweden Rock i sommar. Man kunde starta en förening: "The Peddo-Gubbrockers" och åka dit och röja järnet i fyra dagar.

https://dumpen.se/2022/04/01/mannen-som-ville-traffa-patrik-sjoberg-napp-igen/
Citera
2022-05-01, 20:20
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ok, möjligen är det så. Minns dock att någon spelade minigolf på hans huvud efter att han kommit ut. Skrattade gott.
Jodå, jag flinade jag med vid det tillfället men det hände på en helt annan plats.
Citera
2022-05-01, 20:21
Medlem
Brandman Kristian, Läraren och Fotbollspelaren Bobo (Ångemannen) har sänt +90st videos, bilder på sin brandslang.
Läraren har enligt Sara rekordet i antal skickade DickPics och onani-videos till Dumpens alla fiskare under en 5 månanders period

Åklagaren valde "4-dagar" FYRA DAGAR senare att lägga ner utredning.

I slutet på den första MP3 filen berättar Sara om rekordet.
Brandman Kristian har förtjänat att hamna i ny dumpen kategori *HALL of RUNK* haha

MP3 - Läraren Brandman Kristian berättar i detalj. *THE TRUTH*
https://krakenfiles.com/view/Op7cTWXGyw/file.html

MP3 - Sara och Patrik diskuterar Brandman Kristian.
https://krakenfiles.com/view/VHWu5iMQsl/file.html

Dumpen rekord
https://i.ibb.co/V94XyCm/Brandman-Kristian-aka-Angemannen-Rekord.jpg

https://dumpen.se/2022/02/12/mycket-kan-handa-pa-ett-dygn/
https://sverigesradio.se/artikel/angemannen-inte-langre-misstankt-for-sexbrott-mot-barn
https://www.ange.se/om-webbplatsen/nyhetsarkiv/nyhetsarkiv/2022-02-12-anstalld-inom-skolan-avstangd-efter-grova-anklagelser.html
Senast redigerad av SL!z3B!T 2022-05-01 kl. 20:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in