2022-05-01, 20:22
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SL!z3B!T
Rutiner är väldigt viktigt

Candyman-Kent's veckochema är fullbokat. Han söker aktivt mellan 05.00-22.00 sedan äta, sova, drömma.
Kl.10.00 var dag hämtar Candyman upp ett par nya offer vid busshållsplattsen (bensin är för dyrt) för att ge dem godis från 1978, haha

https://i.ibb.co/2kWcVTy/candyman-kent-photo-collage.jpg
Han är ju kusligt lik Fritzl också på ett par av bilderna. En smalare version bara.
Citera
2022-05-01, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnie.ONeal
Jag tror snarare att det kan vara frågan om ett mentalt självskadebeteende. Han verkade ju inte ens förvånad när Patrik och Sara dök upp, nästan som om han hade väntat sig det. Och med tanke på hur öppet det är på den platsen de möttes borde han ju kunnat se på långt avstånd att det var vuxna som kom dit, och isåfall dragit om han inte ville bli konfronterad. Men han verkar totalt likgiltig.
Det är väl helt uppenbart att han är förståndshandikappad i nån grad. Dom borde väl se till att han får nån form av tillsyn om det går. Svårt att tro att han har kunnat göra nåt mot barn obemärkt, om han inte har barn i sin närhet.
Citera
2022-05-01, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Han är ju kusligt lik Fritzl också på ett par av bilderna. En smalare version bara.

Stämmer, jag tänkte på med.
Helt otroligt, ha sin dotter inspärrad i så många år, mamman bodde ovanför bunkern, haha

https://en.wikipedia.org/wiki/Fritzl_case

https://www.google.com/search?q=fritzl+case+details&tbm=isch&ved=2ahUKEwi R26yC-L73AhUKxSoKHeYRCkMQ2-cCegQIABAA&oq=Fritzl+case+d&gs_lcp=CgNpbWcQARgDMgU IABCABDIFCAAQgAQyBggAEAgQHjIECAAQGDIECAAQGDIECAAQG DIECAAQGDoECAAQQ1CUC1j0GWCPQ 2gAcAB4AIABPIgBsAGSAQEzmAEAoAEBqgELZ3dzLXdpei1pbWf AAQE&sclient=img&ei=StJuYpGOJoqKqwHmo6iYBA&bih=935 &biw=1920#imgrc=WUB23-0TWi2ZoM

https://www.google.com/search?q=fritzl%20case%20details&tbm=isch&tbs=rimg :CVlAdt_1tE1otYUw6RDVftqpXsgIMCgIIABAAOgQIABAA&hl= en&sa=X&ved=0CBwQuIIBahcKEwjIyKOS-L73AhUAAAAAHQAAAAAQBw&biw=1903&bih=935
Senast redigerad av SL!z3B!T 2022-05-01 kl. 20:36.
Citera
2022-05-01, 20:32
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
"Pedofiler" kanske förlorar hela sin familj tack vare den digitala tsunamin Dumpen. Det måste vara fruktansvärt att vara som död för sin familj och sina anhöriga, och se alla ens vänner och bekanta (i princip alla) ta avstånd från en och bli betraktad som en pestsmittad.

Det krävs mental styrka för att börja om på ny kula, och det kanske inte alla dessa män har.

Nä, nu ska jag titta på en av mina favorit-gäddor igen: "Mannen som ville träffa Patrik Sjöberg". Jag älskar rock-introt när man ser honom öppna bildörren och ställa sig utanför bilen. På tal om rock är det nästan så att man skulle vilja bjuda alla Dumpens gäddor på en fyradagars-biljett till Sweden Rock i sommar. Man kunde starta en förening: "The Peddo-Gubbrockers" och åka dit och röja järnet i fyra dagar.

https://dumpen.se/2022/04/01/mannen-som-ville-traffa-patrik-sjoberg-napp-igen/

Pedofilen har orsakat sin ensamhet alldeles själv.
Då får jag undvika Sweden Rock den här sommaren. Jag har en svart t-shirt med en blodig bild på Alice Cooper och texten
Raise The Dead. Bör inte tas bokstavligen.
Citera
2022-05-01, 20:34
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Det måste vara fruktansvärt att vara som död för sin familj och sina anhöriga, och se alla ens vänner och bekanta (i princip alla) ta avstånd från en och bli betraktad som en pestsmittad.

Det krävs mental styrka för att börja om på ny kula, och det kanske inte alla dessa män har

Vi får väl hoppas att några till faller till föga och blåser skallen av sig! Samhället har liksom ingen användning för dem.
Citera
2022-05-01, 20:36
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Då får jag undvika Sweden Rock den här sommaren. Jag har en svart t-shirt med en blodig bild på Alice Cooper och texten

Du förstår väl att människor kan bli jätteledsna när dom ser den tröjan? De kanske precis har förlorat någon. En farmor eller nåt. Och så ser som sin tröja! De kanske får från ord till handling och gräver upp tantan igen?
Citera
2022-05-01, 20:37
Medlem
Ronnie.ONeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary

Nej, inte per definition. Det är Dumpen som orsakar det i och med att de helt urskillningslöst och utan hänsyn till gäddans familj, övriga anhöriga, vänner och till och med arbetsgivare (vars rykte kan skadas av att sammankopplas med en "pedofil"), och det bara för att erbjuda folk lite lyteskomik och garv åt socialt missanpassade och inte helt sällan svagbegåvade män. Tror knappt ens Sara och Patrik själva på fullaste allvar tror att de hjälper barn, för vem kan vara så dum så man tror det?

Nej, skulle man "bokstavligen" kunna "Raise the dead" så hade spännande möjligheter uppenbarat sig! Tänk vad spännande det vore om man kunde väcka upp pedofil-zombies som var i princip omöjliga att döda, som sedan löpte amok över hela Sverige! Då hade man fått poppa popcorn.

EDIT: Dumpen hade blivit mycket trevligare att se på (även om konceptet fortfarande hade varit extremt omoraliskt) om bara avskyvärda, vedervärdiga pundar-Sara hade lagt av. Patrik Sjöberg kan jag acceptera, han är lite smårolig med sin göteborgska slagfärdighet och roliga dialekt, men det svarthåriga trollet är en styggelse för mänskligheten som dessutom får en skåning som jag att skämmas då hon ställer övriga skåningar i dålig dager.
Senast redigerad av Ronnie.ONeal 2022-05-01 kl. 20:43.
Citera
2022-05-01, 20:40
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Helt otroligt! Godismannen ertappades ännu en gång . Godismannen måste vara den mest korkade idiot som går i ett par skor. Ännu en gång verkar han tro att det är riktiga barn som vill komma till hans stuga för att ha sex med honom. En 13-åring med en 6-årig lillasyster skulle alltså komma hem till godismannen för att bli påsatta

Jag gissar att godismannen åker dit en tredje gång innan midsommar
Ja, och i hyfsat god tid innan midsommar. Som redan konstaterats så är stalltipset den 31:e maj om han följer sitt schema (den siste i varje månad).

(FB) Patrik Sjöberg konfronterar pedofiler på sajten Dumpen
Citera
2022-05-01, 20:46
Medlem
Vaginalketchups avatar
Nån som hört av sig till rederiet som hund och kiss mannen jobbar åt?
Leverar de även barnsex i Stockholmsskärgård?
Citera
2022-05-01, 20:54
Medlem
Citat:
Nej, inte per definition. Det är Dumpen som orsakar det i och med att de helt urskillningslöst och utan hänsyn till gäddans familj, övriga anhöriga, vänner och till och med arbetsgivare (vars rykte kan skadas av att sammankopplas med en "pedofil"), och det bara för att erbjuda folk lite lyteskomik och garv åt socialt missanpassade och inte helt sällan svagbegåvade män. Tror knappt ens Sara och Patrik själva på fullaste allvar tror att de hjälper barn, för vem kan vara så dum så man tror det?

Nej, skulle man "bokstavligen" kunna "Raise the dead" så hade spännande möjligheter uppenbarat sig! Tänk vad spännande det vore om man kunde väcka upp pedofil-zombies som var i princip omöjliga att döda, som sedan löpte amok över hela Sverige! Då hade man fått poppa popcorn.

EDIT: Dumpen hade blivit mycket trevligare att se på (även om konceptet fortfarande hade varit extremt omoraliskt) om bara avskyvärda, vedervärdiga pundar-Sara hade lagt av. Patrik Sjöberg kan jag acceptera, han är lite smårolig med sin göteborgska slagfärdighet och roliga dialekt, men det svarthåriga trollet är en styggelse för mänskligheten som dessutom får en skåning som jag att skämmas då hon ställer övriga skåningar i dålig dager.

Vad gör du på min sida om du inte gillar den? Det måste väl vara det yttersta tecknet på idioti att äta mat som smakar äckligt/lyssna på dålig musik/besöka hemsidor som man inte gillar.

Är du både pedofil och masochist? 🙂
Citera
2022-05-01, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Nån som hört av sig till rederiet som hund och kiss mannen jobbar åt?
Leverar de även barnsex i Stockholmsskärgård?

De är informerade.
Citera
2022-05-01, 21:02
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Edit: Ångrade mig. Trams raderat. Ursäkta.
Senast redigerad av Leg.Talgoxe 2022-05-01 kl. 21:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in