2022-04-22, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RepentNow
Var “militären” det så kallade vulkanutbrottet eller väntas det fortfarande på?

Enligt uppgifter från Dumpen var det INTE vulkanen.

Vi väntar med spänning på den heta vulkanofisken.
Citera
2022-04-22, 12:26
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Enligt uppgifter från Dumpen var det INTE vulkanen.

Vi väntar med spänning på den heta vulkanofisken.

Goda nyheter!
Citera
2022-04-22, 12:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Patriks frekventa Thailands-resor - varför tror du han gjorde dem?
Knark och småtjejer.

Klart de är så, bakom kameran är han lika attraherad av små tjejer som alla män. Knarka och hänga med tjejer. Då tycker han livet är gott.

Sådan hycklare.
Citera
2022-04-22, 13:16
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes
Ja märkligt att ingen reflekterat över det tidigare vad är ett av dom vanligaste konsekvenserna av övergrepp Jo missbruk.
Och vad har Patrik blivit utsatt för som ung

Finns mängder av överlevare/missbrukare/f.d missbrukare som tar ansvar och beter sig vuxet och civiliserat.

Usel ursäkt du försöker komma med. Att bete sig överjävligt mot sina medmänniskor beror på individens personlighet, inte på konsekvenser av övergrepp.
Senast redigerad av skoputs 2022-04-22 kl. 13:24.
Citera
2022-04-22, 13:20
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xbaser
Jamenpreciiis!!

Därför jag inte fattar hur man kan mala om hans missbruksproblem i det oändliga när svaret redan är givet på förhand.

Antar det är svårt att tillgodogöra sig information när man själv kanske sitter ännu djupare i träsket. Man sluggar hååårt uppåt samtidigt som man drunknar ungefär.

Missbrukare har inte frikort att bete sig som svin och bryta mot lagen, även om det är din heta önskan.
Citera
2022-04-22, 13:22
Medlem
Hahahahaha chenoa försöker med värdelösa bortförklaringar. Du är så jävla rökt. Hoppas du förstår att det inte är någon som tror på dina ursäkter. Du är ett äckligt jävla avskum med dina sjuka fantasier. Är inte förvånad om du förgripit dig på ett barn tidigare. Karma kommer slå tillbaka så jävla hårt på dig ditt jävla svin!
Citera
2022-04-22, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xbaser
Nänänä...

Vet inte när det infördes på Ratsit men vi pratar åtminstone några år iaf. Ca 3-4 år kan jag själv gå i god för.

Som sagt…det var inte exakt när denna förändring infördes på Ratsit som var det viktiga här. Jag gissade på ett år, men det kanske är några år sen. Det var ATT det är så här nu, att personer står kvar i tre månader på Ratsit efter att de avlidit. Och tidigare var det inte så, då försvann de inom några dagar. Skit samma om det ändrades för ett år sen eller tre år sen. Nu är det så och vad jag vet står alla som avlidit kvar i Ratsit under tre månader, med tillägget ”XXX registrerades som avliden 20220401”
Citera
2022-04-22, 13:31
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411
Som sagt…det var inte exakt när denna förändring infördes på Ratsit som var det viktiga här. Jag gissade på ett år, men det kanske är några år sen. Det var ATT det är så här nu, att personer står kvar i tre månader på Ratsit efter att de avlidit. Och tidigare var det inte så, då försvann de inom några dagar. Skit samma om det ändrades för ett år sen eller tre år sen. Nu är det så och vad jag vet står alla som avlidit kvar i Ratsit under tre månader, med tillägget ”XXX registrerades som avliden 20220401”

Då så, då har lärargäddan inte tagit sitt liv- då vet vi.
Citera
2022-04-22, 13:36
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Jag tror mest på skyddad identitet.

Egentligen är det ganska absurt att killen måste skaffa skyddad identitet på grund av ett brott han inte ens begått.
Och han är ju knappast misstänkt för att vara småbarnsknullare eller massmördare. Jag kan också garantera att hans familj och barn lider mycket av att detta eftersom deras fars dumheter på nätet offentliggjorts i hela landet. Det visar ju bara de konsekvenser som Dumpens metoder medför då de använder sig av gatans domstolar.

Något stinker ruttet här.
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-04-22 kl. 13:39.
Citera
2022-04-22, 13:43
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Det räcker med sök på: förnamn bilmodell hundras (bara "stövare") Ratsit så bör du hitta honom. Tror du kommer gilla postortens namn, hehe.

Tillägg: Och postlådeadressen till den förrförra bostadsorten (syns på mrkoll) innehåller också denna fisk i namnet. Ganska kul.

HAHA. Ni snackar skit, det kommer inte upp något med den sökningen. Det finns väldigt många orter i Norrland som har fiskar i namnet, men jag sökte på den första jag kom att tänka på tillsammans med hans förnamn, och se på fan om han inte äger en Nissan Navarra

Ibland är mitt intellekt nästan skrämmande.
Citera
2022-04-22, 13:43
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Fräscht att förminska pedofilernas vidrighet bara för att de är babbar.

Jag har redan förklarat varför i tråden, till och med flera gånger. Men det är ditt problem om du inte förmår ta till dig det.

Jag har inte förminskat problemet bara för att de är babbar. Jag kontaterade att de flesta av de uthängda babbarna (MENA) var bland de minst vidriga gäddorna på Dumpen. Det är inte samma sak som det du påstår att jag säger.

Det verkar som att rasismen överskuggar ditt logiska tänkande och även din textförståelse.
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-04-22 kl. 14:00.
Citera
2022-04-22, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Egentligen är det ganska absurt att killen måste skaffa skyddad identitet på grund av ett brott han inte ens begått.
Och han är ju knappast misstänkt för att vara småbarnsknullare eller massmördare. Jag kan också garantera att hans familj och barn lider mycket av att detta eftersom deras fars dumheter på nätet offentliggjorts i hela landet. Det visar ju bara de konsekvenser som Dumpens metoder medför då de använder sig av gatans domstolar.

Något stinker ruttet här.

Underskatta aldrig gatans domstolar! Vanligt folk gillar inte pedofiler och framför allt inte PK-lärare och andra falskjävlar som raggar underåriga och barn.

Håll kuken i styr om du vill slippa släpa släkt och vänner i smutsen.

Barnen får väl vara glad att pappa inte var en kändis typ Paulo Roberto😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in