2022-04-22, 09:44
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xbaser
Eftersom det inte är någon "hypotes" kan jag tyvärr inte upplysa dig om den.

Vad vill du? Att jag ska outa döda vars familj skött om det helt inom familjen? Kanske inte ens för att de sörjt personen utan bara varit tvungna att ta hand om det etc..

Det kan i vissa fall vara rent provocerande att lägga ut minnesruna eller bjuda in till avsked eller liknande. Har den tanken aldrig slagit dig?
Är du så obegåvad så du tror att hans fru och två döttrar 16 och 17 år gamla. Skulle begrava honom helt anonymt p.g.a. skam. Då är du helt ute och cyklar. Givetvis finns det inget stöd för din teori, kunskap eller hypotes. Därav jag frågar dig.
Citera
2022-04-22, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Det finns många, många, som har festat med Sjöberg. Det är känt att han länge har haft en sån livsstil. Vad finns det att berätta? Att de hängde med honom hem efter en klubbkväll och att han bjöd på sprit och knark och skrattade? Alla vet att han har levt så här i decennier.

Ja, Sjöbergs knarkande och alkoholproblem har varit känt länge för dem i utelivet.
Även hans sexresor till Thailand.
Dumpen är hur han kanaliserar sitt eget självhat för att han själv är pedofil.
Citera
2022-04-22, 10:01
Medlem
De har fjernet Ruben fra Dumpen
https://dumpen.se/
Citera
2022-04-22, 10:03
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
De har fjernet Ruben fra Dumpen
https://dumpen.se/
Nei da...
https://dumpen.se/2021/12/19/3933/
Citera
2022-04-22, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Du har ju redan fått några babbar på Dumpen och de var väl bland de mest oförargliga av alla gäddorna vad jag kunde se.

Fräscht att förminska pedofilernas vidrighet bara för att de är babbar.

Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Etniska Svenskar har hittills visat sig vara värst på Dumpen men det passar väl inte in i din lilla Samnyttvärldsbild.

Jag har redan förklarat varför i tråden, till och med flera gånger. Men det är ditt problem om du inte förmår ta till dig det.
Citera
2022-04-22, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Du behöver inte ens bemöda dig att räkna samman swishinbetalningarna. Det finns nämligen ett inlägg där jag redovisar hur mycket som kom in.

Hur ser Dumpens kostnader ut fördelade på de olika kostnadsposterna?

- Knark och festande: 70%
- Bensin: 25%
- Stödlinjen+ IT/mobil för fiske: 5%
Citera
2022-04-22, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Precis Patrik är inte ett praktexempel direkt. Det enda som skiljer honom ifrån de han och Sara hänger ut är att tjejerna han hänger med är lagliga och socialt accepterade att hänga me. Kan man som 50 åring ligga med 20 åringar har man nog inga problem att titta åt små tjejers håll. De är väldigt svårt se skillnad på 14 åringar och 20 åringar idag.

Tror däremot inte tjejernas föräldrar är överlyckliga deras dotter är med en man som är i deras egna ålder. Patrik bryr sig helt plötsligt om lagen när någon ska ha sex med en ung tjej, fast att döda någon de är okej? Han verkar..må bra? Sara btw, är de bara ja som hör njutningen i hennes röst? Hon går typ igång på detta makten av att hänga ut män.Som faktiskt bara har en naturlig attraktion. Olagligt ja, fast långt ifrån Pedofiler.

Patriks frekventa Thailands-resor - varför tror du han gjorde dem?
Knark och småtjejer.
Citera
2022-04-22, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Oj oj du får inte prata om detta. Patrik är ökänd för att slippa undan skatt. Nån som tror att hens lukrativa deals med klädesmärken redovisades i Sverige? Räckte till lyxkonsumtion och Porschen som hen framförde som en dåre försvann spårlöst.

Skatteverket lär vara på hen som fan, hur kommer hen undan denna gång? Mina swish syns ju?!

Hen har aldrig haft ett vanligt kneg sen 2:42. Nolltaxa är hens melodi.

Ja, det vore ytterst märkligt om inte Skatteverket synade pundar-Patrik efter allt som varit.
Dessutom är Skatteverket enligt lag skyldiga att genomföra en utredning så fort ett tips inkommer.
Tips till Skatteverket kan vem som helst lämna. Telefon/mail/etc.... Man kan vara anonym.

Patrik har alltid varit en bedragare, inte bara när det gäller det ekonomiska. Nu senast var det ju
bilolyckan där han for med osanning.
Citera
2022-04-22, 10:12
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Patriks frekventa Thailands-resor - varför tror du han gjorde dem?
Knark och småtjejer.

Han gjorde ju även regelbundna resor till Brasilien under många år också.
Vad kan ha lockat där?
Citera
2022-04-22, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Både Childhood och BRIS har tackat nej till Dumpens gåvopengar. Föreningar som arbetar med barn vill inte förknippas med Dumpens pöblerier.

Så är det. Samtliga barnrättsorganisationer som har uttalat sig om Dumpen vill inte ha med Dumpen att göra. Experterna säger att Dumpens arbete är kontraproduktivt och enbart skapar farligare pedofiler.
Citera
2022-04-22, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Är du så obegåvad så du tror att hans fru och två döttrar 16 och 17 år gamla. Skulle begrava honom helt anonymt p.g.a. skam. Då är du helt ute och cyklar. Givetvis finns det inget stöd för din teori, kunskap eller hypotes. Därav jag frågar dig.

"Det är bättre att hålla tyst och bli misstänkt för att vara en idiot än att öppna munnen och undanröja varje tvivel." /Abraham Lincoln

Vad jag kan se pratade vi generellt. Nu går du händelserna i förväg i ett enskilt fall där du rimligen inte har en aning om du inte är närstående. Jag har inte heller någon aning utan uttalade mig generellt utifrån att det förekommer helt enkelt.

På tiden att du införskaffar stödhjul för att ta till dig kunskap. Tjaffsa kan du göra med någon annan om du är ointresserad av realitet.
Citera
2022-04-22, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Childhoods förklaring till att de inte vill beblanda sig med Dumpen:

Vad säger Patrik om det argumentet?
https://www.svenskdam.se/kungligt/patrik-sjoberg-skaller-ut-drottning-silvia-efter-braket-om-pengarna/7268225

Det finns ingen vilja hos Sjöberg att ens överväga vad forskningen säger. Hur kommer det sig att han är så totalt oemottaglig för om det kan ligga något i att hans aggressiva metoder är kontraproduktiva?

Samma sak med Sara Nilsson. En sällan skådad självgodhet som skadar andra människor, och dessutom verkar de båda njuta av det.

E.
https://www.pressreader.com/sweden/goteborgs-posten/20210213/281749862054311

Sjöberg tror, med den grandiosa självbild han har, att han minsann är 100% duktigare än all världens samlade forskning på området. Patrik är bäst och alla forskare har fel.
Senast redigerad av GrevenFB 2022-04-22 kl. 10:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in