• 1
  • 2
2021-08-22, 18:14
Medlem
Jag hör ofta folk som pratar om vad dom betyder för varandra och jag tycker det låter väldigt konstigt, men om maria ger David en puss på munnen då kan de ju så klart betyda att maria gillar david, men jag förtår inte hur en persson i sig kan betyda nåt annat än resultatet av ett oskyddat samlag typ. Det här kanske är en jätte dum fråga, men jag vill veta hur ni andra resonerar?
Citera
2021-08-22, 18:18
Medlem
Wallahabibiis avatar
Fysisk kärlek är bara en dimension.
Citera
2021-08-22, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wallahabibii
varför måste de bara vara fysiskt, de kan väl lika gärna vara emotionellt, är du ett troll?
Citera
2021-08-22, 18:35
Medlem
Wallahabibiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fg890
varför måste de bara vara fysiskt, de kan väl lika gärna vara emotionellt, är du ett troll?
Citat:
men jag förtår inte hur en persson i sig kan betyda nåt annat än resultatet av ett oskyddat samlag typ

Du får lära dig skriva en begriplig trådstart om du vill ha bra svar. Inte ens du själv verkar veta vad du efterfrågar.

Vad ska det ovanstående ens betyda? Låter den frågan rimlig i din hjärna?
Citera
2021-08-22, 18:38
Medlem
Citat:
Du får lära dig skriva en begriplig trådstart om du vill ha bra svar. Inte ens du själv verkar veta vad du efterfrågar.

Vad ska det ovanstående ens betyda? Låter den frågan rimlig i din hjärna?
ifall du har en flickvän eller pojvän, vad betyder hen för dig?
Citera
2021-08-22, 18:39
Medlem
Mobscenes avatar
Citat:

Vadå för dimension? Utveckla gärna det som försiggår i din hjärna för jag har nämligen aldrig hört någon säga det.
Citera
2021-08-22, 18:46
Medlem
Citat:
men jag förtår inte hur en persson i sig kan betyda nåt annat än resultatet av ett oskyddat samlag typ.*

Inget illa menat nu, på riktigt, det är inget fel om du svarar ja men har du någon NPF? Autism eller liknande? Det är inget fel med det men kan förklara en del.
Citera
2021-08-22, 18:47
Medlem
Wallahabibiis avatar
Citat:
ifall du har en flickvän eller pojvän, vad betyder hen för dig?

Vad kan hon betyda mer än en flickvän?

Citat:
Ursprungligen postat av Mobscene
Vadå för dimension? Utveckla gärna det som försiggår i din hjärna för jag har nämligen aldrig hört någon säga det.

Fysiska dimensionen är det du kan röra vid, känna på etc. Fysisk attraktion. Det är bara en dimension av kärlek. Den mentala dimensionen är vad andra beskriver som "kärlek". Illusionen extrem attraktion skapar som andra brukar kalla för "fjärilar i magen" etc.

Dimension betyder omfång. Grattis, idag har du lärt dig ett nytt ord.
Citera
2021-08-22, 18:48
Medlem
Citat:
varför ställer du den frågan till en person som har en cheeseburgare som profilbild, de är ett troll, menar inte att man inte kan tolka mig som de
Citera
2021-08-22, 18:52
Medlem
Wallahabibiis avatar
Citat:
varför ställer du den frågan till en person som har en cheeseburgare som profilbild, de är ett troll, menar inte att man inte kan tolka mig som de

Det är en DUBBEL cheeseburgare. Du måste ta mig dubbelt så seriöst.
Citera
2021-08-22, 18:53
Medlem
Mobscenes avatar
Citat:
Vad kan hon betyda mer än en flickvän?

Fysiska dimensionen är det du kan röra vid, känna på etc. Fysisk attraktion. Det är bara en dimension av kärlek. Den mentala dimensionen är vad andra beskriver som "kärlek". Illusionen extrem attraktion skapar som andra brukar kalla för "fjärilar i magen" etc.

Dimension betyder omfång. Grattis, idag har du lärt dig ett nytt ord.

Jag frågade inte vad orden betydde så lärde mig ingenting från dig din jävla hippie.

Citat:

Du är helt rätt. Blev mest nyfiken på vad idioten hade att säga. Dryg, tjurig och helt pantad i huvudet.
Citera
2021-08-22, 19:01
Medlem
Wallahabibiis avatar
Citat:
Jag frågade inte vad orden betydde så lärde mig ingenting från dig din jävla hippie.

Inget hippt med abstraktion. Sving och miss, återigen.
Senast redigerad av Wallahabibii 2021-08-22 kl. 19:05.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in