• 1
  • 2
2021-08-22, 17:24
Medlem
Har märkt att tjejer alltid skrattar i grupp när den "där populära & attraktiva killen" är i närheten. De skrattar alltså inte åt en ful & oattraktiv man men så fort en & den attraktiva killen dyker upp så blir det högt skratt. Varför gör tjejer så? Har märkt det ända sen i tonåren & nu i vuxen ålder.
Citera
2021-08-22, 17:31
Bannlyst
Osäkerhet
Citera
2021-08-22, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Har märkt att tjejer alltid skrattar i grupp när den "där populära & attraktiva killen" är i närheten. De skrattar alltså inte åt en ful & oattraktiv man men så fort en & den attraktiva killen dyker upp så blir det högt skratt. Varför gör tjejer så? Har märkt det ända sen i tonåren & nu i vuxen ålder.
För att de vill bli sedda.
Citera
2021-08-22, 17:39
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrollStrategen
För att de vill bli sedda.
Jag tror att du är något på spåren här.
Citera
2021-08-22, 17:44
Bannlyst
Pratar vi om 12-14-åring som vanligt på det här hebefilforumet eller? Det var väl i högstadiet som jag fnittrade mest.. det är harmoner antagligen.

Man fnittrar med sina tjejkompisar hela tiden. För minsta lilla sak. Har inte med er killar att göra
Citera
2021-08-22, 17:48
Medlem
Igor-Mortiss avatar
Det kan inte stämma. Ingen skrattar då de ser mig.
Citera
2021-08-22, 17:51
Medlem
Det är naturligt beteende.
Killar är oxå skumma runt snygga tjejer.
För båda könen så finns det självklart undantag. Beror på hur man är som person.
Kolla efter tjejen som inte gör så på festen.
Citera
2021-08-22, 18:10
Medlem
PommesOchKebabs avatar
''Kolla Lisa där kommer din drömkille thihihi.... Men tyst Anna så piiiin''

Något sånt där förmodligen?

Och hur vet TS att tjejerna tycker killen är snygg? Låter som det är TS som sitter och tittar på vad han tycker är snygga män.

// PoK
Citera
2021-08-22, 18:12
Medlem
Och jag som trodde det var för min humor.
Men där ser man, alltid lär man sig nått nytt.
Citera
2021-08-22, 18:24
Medlem
Mobscenes avatar
Det gäller när man för konversationer. Om en tjej är intresserad så brukar hon le och skratta åt det du säger. Det är väl inget nytt.
Citera
2021-08-22, 18:32
Medlem
Castles avatar
De inte bara skrattar de pratar högre också och kan flytta sig närmare. Det är för att dra uppmärksamhet till sig från killen. Grundläggande evolutionspsykologi.
Citera
2021-08-22, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
De tänker snuskiga tankar som gör dem glada!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in