Citat:
Ursprungligen postat av
Mobscene
Jag förstår din poäng.
Kan inte föreställa mig att jag tar på män. Inte ens Leonardo DiCaprio. Det finns noll attraktion på alla fronter. För mig så är det så motbjudande att jag får utslag.
När det kommer till vän min så upplever jag nånting helt annat och där uttryckte jag min fantasi. Har alltså inte gått till handling.
Det viktigaste är den fetade texten jag skrev. Hans fysiska attribut är att vi är lika där. Att jag nämnde fantasin var lite för att provocera homofober.
Men om du är pansexuell så öppnar du för tanken för att vara attraherad till det mesta. Men det verkar som att steget för att prova en man är för stort att ta rent fysiskt för dig, men i tanken är det möjligt och kanske till och med sexigt för dig om du kopplar bort normerna?
Varför inte ta det bästa av två världar och börja där om du är pansexuell? ett mellanting? sen kanske man inte behöver ha en sexuell inställning till de man umgås med... plötsligt kanske det bara "händer" och det har egentligen inga konsekvenser. ingen bryr sig. Man får njuta av den lycka man har för stunden.
Fysiska ting kan också vara en del av ens personlighet, men det definierar en inte.