• 1
  • 2
2021-08-22, 13:07
Medlem
Mobscenes avatar
MOD: flytta gärna tråden om den har hamnat fel.

Vad är pansexuell?
Det är en sexuell läggning, precis som hetero-, homo- eller bisexuell.
Det grundläggande för pansexualitet är att personen blir sexuellt eller emotionellt attraherad av personlighet och inte kön.

Uttalanden om att man har läggningen har börjat komma från Hollywood och musikvärlden.

Delar med mig om det udda fenomenet.
Från mitt perspektiv är det motbjudande att kyssa eller ha sex med en man. Har aldrig gjort det och får kväljningar av tanken.
Jag har alltid tänt på kvinnor och bara fått känslor för dem.
Finns dock ett undantag på planeten.
En nära vän. Känt varandra länge. Förstår varandra på djupaste plan och pratar om allt. Han har hjälpt mig under svåra tider och verkligen berört mig. En fotomodell (10/10) som jobbat för Armani och D&G dessutom.

Finns inte i det mentala att det är en man. Det enda jag ser och känner är själen och går igång på den. Beror förstås på det fetade, det sitter psykiskt helt enkelt och eftersom män är fula och motbjudande så har han utseendet.

Jag skulle göra saker med honom utan att skämmas.
Chilla vid terassen och runka av hans feta enorma balle. Blir riktigt stenhård av tanken. Han kommer förstås grabba tag i min med. Det kommer bara ske en gång men sen stannar det där. Det blir en slag reflektion över att det är mig jag tar på. Det är en själsfrände.

Kanske ska ta tillfället i akt snart då jag börjat träffa en tjej.

Detta är så otroligt jävla märkligt att jag måste prata ut om det. Sen vet jag inte om jag uppfyller kriterier eftersom det bara finns ett undantag.

Hur vanligt är det här?
Någon som känner igen sig eller har bekanta?

Håll er till topic.

/ mObscene.
Senast redigerad av Mobscene 2021-08-22 kl. 13:14.
Citera
2021-08-22, 13:34
Medlem
Mayahems avatar
Jag tror inte att det är vanligt men det finns logik bakom det du säger.
Har sett skådespelare som har kommit ut med det. Tror till regel att man har en sexuell läggning och haft turen att träffat någon som de flesta inte har gjort. Det råder inga tvivel om att du är hetero. Lycka till för fan.
Citera
2021-08-22, 13:41
Medlem
Sååå.. om en man aldrig fattat tycke för någon i sitt liv, men plötsligt träffar och blir kär i en kvinna som har en personlighet på miljarden så betyder det att han är pansexuell? Självklart inte. Emfasen ligger alltid på att man tänder på samma kön.

Min slutsats är att det är homosexualitet med extra steg bara. Förstår inte varför det måste finnas ett ord för varenda preferens här i livet. Räcker det inte med att säga att du masturberar andra män? Låter betydligt enklare, men vad vet jag..
Citera
2021-08-22, 13:46
Medlem
Mobscenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayahem
Jag tror inte att det är vanligt men det finns logik bakom det du säger.
Har sett skådespelare som har kommit ut med det. Tror till regel att man har en sexuell läggning och haft turen att träffat någon som de flesta inte har gjort. Det råder inga tvivel om att du är hetero. Lycka till för fan.

Det är bara fantasi än så länge men tack.

Citat:
Ursprungligen postat av zingah
Sååå.. om en man aldrig fattat tycke för någon i sitt liv, men plötsligt träffar och blir kär i en kvinna som har en personlighet på miljarden så betyder det att han är pansexuell? Självklart inte. Emfasen ligger alltid på att man tänder på samma kön.

Min slutsats är att det är homosexualitet med extra steg bara. Förstår inte varför det måste finnas ett ord för varenda preferens här i livet. Räcker det inte med att säga att du masturberar andra män? Låter betydligt enklare, men vad vet jag..

Den mänskliga hjärnan är inte svartvit som du verkar tro.
Är snart 30 och aldrig gjort det så jag förstår inte riktigt vad du menar förutom att du verkade ta illa upp. Du kanske ska läsa igenom allt. Du gör bara en egen tolkning din jävla gris.
Citera
2021-08-22, 19:49
Medlem
Valsus avatar
Du har lite fantasier om att bli transa för en dag med den här killen va?

Jag ser i din profilbild att du har en stygg flicka dröm.
Citera
2021-08-22, 19:50
Medlem
Mobscenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valsu
Du har lite fantasier om att bli transa för en dag med den här killen va?

Jag ser i din profilbild att du har en stygg flicka dröm.

Nej. Haha!

Det är Harley Quinn.
Citera
2021-08-22, 20:01
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mobscene
Nej. Haha!

Det är Harley Quinn.

Du vill vara lite galen som henne? och få en jättestor clownkuk i dig?
Citera
2021-08-22, 20:02
Medlem
Mobscenes avatar
Citat:
Du vill vara lite galen som henne? och få en jättestor clownkuk i dig?

Vart nånstans läser du det?
Vill du bli påsatt av en svart människa?
Citera
2021-08-22, 20:07
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Vart nånstans läser du det?
Vill du bli påsatt av en svart människa?

Din Armani-grabb är din joker?
Citera
2021-08-22, 20:08
Medlem
Mobscenes avatar
Citat:
Din Armani-grabb är din joker?

Alltså vafan. Släpp min avatar och håll dig till topic. Hur gick det att ha sex med transor?
Citera
2021-08-22, 20:12
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Alltså vafan. Släpp min avatar och håll dig till topic. Hur gick det att ha sex med transor?

Du måste ha missat att du är topic, och ditt försök att utreda din attraktion till män.

Har jag aktiverat din försvarsställning på något sätt? isåfall kan jag lämna, så du kan reda ut dina känslor själv.
Citera
2021-08-22, 20:15
Medlem
Mobscenes avatar
Citat:
Du måste ha missat att du är topic, och ditt försök att utreda din attraktion till män.

Har jag aktiverat din försvarsställning på något sätt? isåfall kan jag lämna, så du kan reda ut dina känslor själv.

Jag har varit mycket tydlig. Jag attraheras inte av män. Annars hade jag var bisexuell. Är begreppet pansexualitet nonsens/påhitt för dig?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in